Erittäin hölmö kysymys... Raskausasiaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sydämen syke?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sydämen syke?

Vieras
Joo, mietin jo itsekin valmiiksi, että tästä ei kysymys voi paljon tyhmemmäksi mennä.. Mutta kysyisin teiltä raskaana olevat naiset, oletteko pystyneet näkemään sydämen sykkeen mahan läpi? Tai siis.. kun mulla näkyy selällään ollessa mahassa sellanen sykintä, niin voiko se olla lapsen sydämen syke mikä näkyy? Tai onko muilla ollu tällasta vastaavanlaista ja jos on millä viikoilla? Joo, elkää mua ihan lynkatko, tiedän että kuulostaa tyhmältä!

Oma syke näkyi vattasta...

Mutta hei, lapsen sykkeen voi kuulla vatsan läpi vessa/talouspaperi rullan kanssa (tai joskus jopa ilman) jos pistää vatsaa vasten! Sisko kuunteli vatsan läp ihan vaa korvallaan, neuvolantäti ohjeisti isää käyttämään sitä kartonkirullaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

Mutta hei, lapsen sykkeen voi kuulla vatsan läpi vessa/talouspaperi rullan kanssa (tai joskus jopa ilman) jos pistää vatsaa vasten! Sisko kuunteli vatsan läp ihan vaa korvallaan, neuvolantäti ohjeisti isää käyttämään sitä kartonkirullaa.

juu, meillä mies paino aina korvansa miun vatsaa vasten iltasin ennen nukkumaan menoa ja aamulla ennenku nousi sängystä ja läks töihin :D :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

Harmi vaan, et on itse hieman hankala toteuttaa! =)

Yhteistyössä