eripari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kax kertaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kax kertaa

Vieras
onko muita täällä joilla eripari rinnat siis oikein suuri ero...?? mulla vasen rinta B-kuppia(75) ja oikea rinta D-kuppia(75). On tosi häiritsevää... saas nähdä tasaantuuko tuo ero kun lopetan imetyksen kokonaan. imettäny kohta vuoden ja imetys kerrat on reilusti vähentynyt ja maidontulokin mutta vieläkin kovasti eriparia ovat.... hassua on se että alusta asti tuosta pienemmästä rinnasta on tullu enemmän maitoo... mutta ei tuo isompi rintakaan oo mitenkään täynnä tms et sen takia olis iso. ottaa vaan niin kaaliin kun ei koskaan löydä sopivia rintaliivejä ei sitte millään.

mulla on myös eriparit. toinen joku 70a ja toinen 70c. tooodella rasittavaa ja häiritsee jokapäivästä elämää koko ajan. kävin kirurgin puheilla jo tästä ja meen leikkauttaan isomman kun joskus oon tehny toisen lapsen. oli sitä mieltä, että toisen lapsen jälkeen parempi ettei heti taas venähdä isommaks leikattu rinta. ja ei välttämättä maitoo tulis leikatusta. mut sen oon päättäny, et sinne leikkaukseen meen sitten muutaman vuoden päästä. en ala loppu elämääni oleen tällänen epäsikiö ja epäseksikäs.

Yhteistyössä