vierailija 18.04.2019 #228 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Click to expand...
m1es 19.04.2019 #230 Äh, perjantaibiisiketjuun olisi tietenkin pitänyt laittaa tämä Khruangbib biisi - Friday morning
r0s 31.05.2019 #241 Alkuperäinen kirjoittaja m1es: Näytä alkuperäinen viesti Click to expand... Taisin ekaa kertaa tajuta, miksi mun sub-henkinen miesystäväni halusi aikoinaan hipelöidä mun vinyyli-reisisaappaitani.
Alkuperäinen kirjoittaja m1es: Näytä alkuperäinen viesti Click to expand... Taisin ekaa kertaa tajuta, miksi mun sub-henkinen miesystäväni halusi aikoinaan hipelöidä mun vinyyli-reisisaappaitani.
m1es 10.07.2019 #243 Laitetaan kolme Cherry Glazerria samaan hintaan... (viimeistä ei suositella ihan herkille) Viimeksi muokattu: 10.07.2019
r0s 10.07.2019 #245 Alkuperäinen kirjoittaja m1es: Näytä alkuperäinen viesti Kesälempeä tyttöjen kesken Click to expand... Tääl kylillä on ton kakkosena laulelevan, pitkät tummat hiukset omaavan typysen melkein kaksoisolento. Sen verran soma että MULLA oli mennä pariin otteeseen pasmat sekaisin vaikka se on nuorempi ja ilmiselvästi ujompi ja epävarmempi...
Alkuperäinen kirjoittaja m1es: Näytä alkuperäinen viesti Kesälempeä tyttöjen kesken Click to expand... Tääl kylillä on ton kakkosena laulelevan, pitkät tummat hiukset omaavan typysen melkein kaksoisolento. Sen verran soma että MULLA oli mennä pariin otteeseen pasmat sekaisin vaikka se on nuorempi ja ilmiselvästi ujompi ja epävarmempi...