erilaisista laihdutusmenetelmistä

  • Viestiketjun aloittaja mimmi
  • Ensimmäinen viesti
mimmi
olen siinä pisteessä, että olen saanut tarpaaksi läskeistäni, enkä halua enää ostaa uusia vaatteita ennenkuin voin ostaa pienempiä. tutkin netistä eri vaihtoehtoja ja olin hämmästynyt painonvartijoiden saamasta kritiikistä.mitä kokemuksia teillä on?painoa haluaisin pois 15-20kg, joten kaalikeittoa niin paljon tuskin jaksan syödä että tuon saisin pois.jotain järkevää, minkä jaksaisi noudattaa ja mikä ei sitten heti tule takaisin.onko jotain muuta painonvartijoita vastaavaa juttua?
 
...
Kirjaudu kiloklubiin. Sinne kun merkkaat syömiset tarkasti, niin onnistut varmasti. Kalorimäärät järkevämmät ko paikkareis ja ohjelma vielä kertoo, ootko syöny oikeessa suhteessa ravintoaineita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
olen siinä pisteessä, että olen saanut tarpaaksi läskeistäni, enkä halua enää ostaa uusia vaatteita ennenkuin voin ostaa pienempiä. tutkin netistä eri vaihtoehtoja ja olin hämmästynyt painonvartijoiden saamasta kritiikistä.mitä kokemuksia teillä on?painoa haluaisin pois 15-20kg, joten kaalikeittoa niin paljon tuskin jaksan syödä että tuon saisin pois.jotain järkevää, minkä jaksaisi noudattaa ja mikä ei sitten heti tule takaisin.onko jotain muuta painonvartijoita vastaavaa juttua?

Mulla on painonvartijoista pelkkää hyvää kokemusta. Voin sanoa että tuolla pääset eroon kiloistasi jos olet siitä valmis maksamaan punnituksen verran viikossa:)

 
Ina harmaana
Itse olen kanssa laihduttanut -12kg pisteillä. Tykkäsin kanssa painonvartijoiden systeemistä just sen takia, että siinä voi syödä vähän kaikkea. Helposti oppii sen mistä menee pisteitä ja mitä saa sitten syödä vaikka kuinka paljon. Ja ihan kotona yksin niitä pisteitä laskeskelin, kun ostin se aloituspaketin. Tietokone ohjelmassa lasketaan pisteet sinne taulukkoon ja samaan taulukkoon merkitään myös veden juonti ja kasvikset/hedelmät/vihannekset.
 
vieras
niin tylsältä ku kuulostaakin niin kunnolla liikuntaa ja katsoo mitä suuhun laittaa!!rytmittää syömisen!!pitää myös sen herkkupäivän ja vaihtelee ruokia ettei kyllästy!!kaikkea sopivassa suhteessa!!laihduttajille löytyy vaik mitä ruokia!!
 
Lumivalkoinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla lähti 12 kiloa ihan vain sillä, että jätin kaikki herkut ja turhat leipämässäilyt pois.
Juon paljon vettä.
Millä korvasit leivän? Itsestäkin tuntuu että määrää pitäisi vähentää.
 
Kyy
Minä laihdutin pisteillä aikanaan onnistuneesti esikoisen raskauskilot 10 muuta kiloa. :D

Toinen raskaus toikin nuo sitten salamana takaisin ennen ensimmäistä neuvolaa. Syömisiä en muuttanut, ehkä vähän vähensin kun oksetti koko ajan. Että siilleen.
Siitä menikin sitten kroppa niin sekaisin (ilmeisesti kaikesta siitä keinotekoisesta paskasta, mitä paikkarit suosittelee), että vieläkin, kaksi vuotta synnytyksen jälkeen, paino jumittanut ja pienikin lipsahdus tuonut lisää. :/

Nyt aloittelevana karppina ja minusta ainakin se menetelmä kuulosta ainoalta järkevältä ku pyritään syömään luonnonmukaisia tuotteita eikä mitään keinomakeutettuja yms.
Paljon olen myös tässä viimeisen vuoden aikana tehnyt, jotta saisin kehon puhditettua kaikista niistä myrkyistä, joita paikkareiden ohjeilla söin muutaman vuoden.

Ja olen kuullut myös muilta painonvartijoilta, että jos ne kilot pääsee tulemaan takaisin, niin mikään paikkareiden keino ei enää saa niitä pois. :|

Että en kyllä suosittele siten pilaamaan terveyttäsi. Jos karppaus kuulosta huonolta, niin juuri esim. tuo kiloklubi olisi varmasti parempi vaihtoehto. Itse sitäkin kokeillut, mutta kun paino vain jumitti myrkyistä niin sekään ei auttanut. Mutta muuten tykkäsin ko. palvelusta. :D
 
ap
itse suosin muutenkin luonnonmukaisia keinoja että ehkä painonvartijat ei ole mun juttu. mua nyt ei saa syömään mitään light-tuotteita, koska uskon niistä olevan enemmän haittaa kuin hyötyä.tietenkin siitä karppauksesta on ollut juttua, mutta viitsiskö joku muutamalla sanalla hieman valoittaa asiaa. mun ongelmana on vaan alkuunpääsy ja sit tietty se, kun harrastan mieliala-syömistä, niin miten itsekuri pitää. pikkuhiljaa olen yrittänyt suklaasta ottaa etäisyyttä...
 
mä tykkäsin painonvartijoista. nyt vaan en jaksa alkaa laskemaan pisteitä :snotty: :ashamed: joten vahdin itse syömisiä + lisään arkiliikuntaa. maltillista tahtia haluan pitää, muuttaa elämäntapoja viimeisen kerran ja pitää sitten tiputetut kilot poissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
olen siinä pisteessä, että olen saanut tarpaaksi läskeistäni, enkä halua enää ostaa uusia vaatteita ennenkuin voin ostaa pienempiä. tutkin netistä eri vaihtoehtoja ja olin hämmästynyt painonvartijoiden saamasta kritiikistä.mitä kokemuksia teillä on?painoa haluaisin pois 15-20kg, joten kaalikeittoa niin paljon tuskin jaksan syödä että tuon saisin pois.jotain järkevää, minkä jaksaisi noudattaa ja mikä ei sitten heti tule takaisin.onko jotain muuta painonvartijoita vastaavaa juttua?
Kaikista järkevin vaohtoehto kaiken maailman ihmedieettien tilalle on se, että alat katsoa, mitä syöt, ja lisäät liikuntaa.
 
*
Itse olen ollut pari viikkoa kiloklubissa ja tykännyt olen. Laihdutus on maltillisempaa ja kalorimäärät saa olla isommat kuin painareissa. Mulla lähtenyt kylläkin jo pari kiloa. Ohjelma opastaa myös terveellisempään syömiseen kuituineen jne. Oon tykännyt, tosin hieman on aluksi epäilyttänyt tuo isompi kalorimäärä. Mielestäni parempi kuin Painari, josta myöskin on kokemusta. Tarkoitus siis oppia syömään normaalisti.
 
*
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
olen siinä pisteessä, että olen saanut tarpaaksi läskeistäni, enkä halua enää ostaa uusia vaatteita ennenkuin voin ostaa pienempiä. tutkin netistä eri vaihtoehtoja ja olin hämmästynyt painonvartijoiden saamasta kritiikistä.mitä kokemuksia teillä on?painoa haluaisin pois 15-20kg, joten kaalikeittoa niin paljon tuskin jaksan syödä että tuon saisin pois.jotain järkevää, minkä jaksaisi noudattaa ja mikä ei sitten heti tule takaisin.onko jotain muuta painonvartijoita vastaavaa juttua?
Kaikista järkevin vaohtoehto kaiken maailman ihmedieettien tilalle on se, että alat katsoa, mitä syöt, ja lisäät liikuntaa.
Tähän tuo kiloklubi perustuu. Ei siis ole mikään dietti vaan opastaa terveille elämäntavoille. Toisille vain pudotusvauhti on liian hidas. Mulle ihan hyvä!

 
ap
minkä hintainen tuo kiloklubi on? mun tarkoitus on muuttaa koko perheen ravitsemustottumuksia, kun siihenkin on tarvetta. enkä haluais, että tyttöni alkais suhtautua ruokaan ja painoon epäterveellä tavalla.
 
Mulla ei pisteily toiminut, suurelta osin varmasti sen vuoksi että silloinen uskomukseni vähärasvaisuuden tavoiteltavuudesta sai minut hokittamaan hiilihydraattia hiilihydraatin perään. Jatkuvaa syömishimon kanssa painiskelua.
Enkä pystynyt lisäämään liikuntaa siinä määrin että se olisi riittänyt pitämään taistoa yllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Kirjaudu kiloklubiin. Sinne kun merkkaat syömiset tarkasti, niin onnistut varmasti. Kalorimäärät järkevämmät ko paikkareis ja ohjelma vielä kertoo, ootko syöny oikeessa suhteessa ravintoaineita.
Mää oon jääny koukkuun tohon kiloklubiin :D
Pakko saada kaikki pallurat vihreeks :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
minkä hintainen tuo kiloklubi on? mun tarkoitus on muuttaa koko perheen ravitsemustottumuksia, kun siihenkin on tarvetta. enkä haluais, että tyttöni alkais suhtautua ruokaan ja painoon epäterveellä tavalla.
Se on ilmainen ohjelma.
http://kiloklubi.fi/

 
*
Alkuperäinen kirjoittaja Kactus:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Kirjaudu kiloklubiin. Sinne kun merkkaat syömiset tarkasti, niin onnistut varmasti. Kalorimäärät järkevämmät ko paikkareis ja ohjelma vielä kertoo, ootko syöny oikeessa suhteessa ravintoaineita.
Mää oon jääny koukkuun tohon kiloklubiin :D
Pakko saada kaikki pallurat vihreeks :D
NOstan, joskos keskustelua syntyisi lisää! Itse siis innokas kiloklubilainen.
 
Lilli
Minä olen taas jäänyt koukkuun kalorilaskuri.fi hieman maksaa, mutta niin maksais karkit ja muut herkut. Nyt on ruokailu järkevöitynyt. Paljon vinkkejä ja vertaistukea noilla sivuilla.
 
laskurilainen
Kalorilaskuri.fi on kans hyvä ohjelma, tosin maksaa, mutta ei mahdotomasti :) Sulla on tietty määrä kaloreita ja aina kun syöt ne merkataan ylös. Laskuri laskee paljonko proteiineja, hiilareita ja rasvoja pitäs syödä. Siellä voi valita erilaisia menetelmiä, esim vähä hiilarisen ruokavalion. Siellä on keskustelupalstaa, minichattia ja blogia :) Ite olen kovasti tykännyt siitä.
 
*
Alkuperäinen kirjoittaja laskurilainen:
Kalorilaskuri.fi on kans hyvä ohjelma, tosin maksaa, mutta ei mahdotomasti :) Sulla on tietty määrä kaloreita ja aina kun syöt ne merkataan ylös. Laskuri laskee paljonko proteiineja, hiilareita ja rasvoja pitäs syödä. Siellä voi valita erilaisia menetelmiä, esim vähä hiilarisen ruokavalion. Siellä on keskustelupalstaa, minichattia ja blogia :) Ite olen kovasti tykännyt siitä.
Samalainen siis kuin kiloklubi. Siellä ei ole vain noita vähähiilihydraattisia yms. valintoja.
 

Yhteistyössä