Erilainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja S@nna.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

S@nna.

Vieras
Mun ongelma on miehen painostus seksiin, mun poikakaveri nimittäin painostaa mua. Se ei sano suoraan että jättää mut jossen mä anna.. Me ollaan kuitenkin seurusteltu vasta vähän aikaa, enkä mä oo koskaan ollut yhdynnässä kenenkään kanssa. Mun on vaikea selittää tätä mutta mä en luota 100% mun poikaystävään. Koska välillä se ei kuuntele mua vaikka mä pyydän että et viittis hidastaa vähän? Mä pelkään että se voi raiskata mut joskus se on nimittäin ollut lähellä tehdä niin. Mitä mä voisin tehdä? Mä rakastan mun poikaystävää mutta haluisin voida luottaa siihen. Mä olisin tosi kiitollinen jos te viittisitte auttaa mua, tai jos jollain on kokemusta painostamisesta niin ois kiva kuulla miten selvititte sen?

Mun mielestä sun pitää suuttua hänelle, jos tilanne alkaa mennä yli. Sinulla on aina oikeus päättää itsestäsi. Jos hän jättää sinut, koska pidät puolesi, niin anna mennä, koska toista ei voi pakottaa. Todennäköisesti kuitenkin hän pelästyy reaktiotasi ja alkaa kunnioittamaan sinua.

Ehkä päättäväisyys on oikeampi sana kuin suuttuminen, Mutta tarkoittaa samaa, keskustella tietysti täytyy myös. Mutta oikeastaan olet hyvässä asemassa, kun pääset näkemään miten hän kunnioittaa mielipidettäsi, josta taas voit tehdä omat johtopäätelmäsi.

Jos sinusta tuntuu, että hän voisi raiskata sinut (ts. koet olosi uhatuksi), etsi itsellesi uusi mies. Ei kukaan ole sen arvoinen, että sinun pitäisi pelätä suhteessasi.

Yhteistyössä