erikoisluvalla laivalle...Auttakaa mua keksimään jotain!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apuva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis pitäisikö ap:n tai miehen olla 30 v vai mistä se on kiinni? Muutenhan tuo hoituu sillä, että sanotte miehen olevan tytön setä eikä veli. ;) Kyllähän se mahdollista on, jos viimeinen lapsi saadaan iltatähtenä kun esikoinen on jo lähes lisääntymisikäinen.

[QUOTE="Lissu";23747214]Siis pitäisikö ap:n tai miehen olla 30 v vai mistä se on kiinni? Muutenhan tuo hoituu sillä, että sanotte miehen olevan tytön setä eikä veli. ;) Kyllähän se mahdollista on, jos viimeinen lapsi saadaan iltatähtenä kun esikoinen on jo lähes lisääntymisikäinen.[/QUOTE]

Siintä iästä kai se tosisaan on kiinni... hmm, tuossa oli kyllä ideaa! :P

Heh..

Ei taida kovin helpolla onnistua, ei onnistunu munkaa lähtö, vaikka olin kahdelle muksulle jo äiti ja mukaan ois tullu miesystävän lapset -mutta mies ei kelvannu mun holhoojaksi, vaikka asuimme perheenä..

Tottahan se on, että siskos ikäset on laivalla ilman vanhempiaa (tai jopa vanhempien kanssa) ihan vaan ryyppäämässä.
Ei kun vaan nanny kottiin muksuin kaa ja meihes kaa otatte rennosti. Täytyy sanoa, et suurperheen äitinä jos sattuu laivalle jskus pääsee niin VITUN kiva kun siellä koittaa päätään kiskoo täyteen, et naapurihytissä kiljuu lauma pentuja. Sitten kun koittaa mennä baariin ja juoda siellä ja olla aikuisten kesken, niin eikös tää junttikansa tuo ne pennut ihan vaikka kera vaunujen sinne BAARIIN. Muumiristeilyt erikseen ja laivalla maiden välissä matkaavat kyllä ei näy siellä alkoholin huuruisissa baareissa lasten kanssa. Etenkin to-la lähdöille pitäis olla aikusilla järkee nii paljon jos ei olla jonnekkin muualle menossa kun risteilylle, et ne muksut jää kotiin. Ei se oo lastenkaan kiva kuulla sitä menoa ja örvellystä ja nähdä näitä just laivaikään tulleita herrasmiehiä tappelemassa ja möykkäämässä ahtailla käytävillä.

Heh..

Ei taida kovin helpolla onnistua, ei onnistunu munkaa lähtö, vaikka olin kahdelle muksulle jo äiti ja mukaan ois tullu miesystävän lapset -mutta mies ei kelvannu mun holhoojaksi, vaikka asuimme perheenä..

Tottahan se on, että siskos ikäset on laivalla ilman vanhempiaa (tai jopa vanhempien kanssa) ihan vaan ryyppäämässä.
Ei kun vaan nanny kottiin muksuin kaa ja meihes kaa otatte rennosti. Täytyy sanoa, et suurperheen äitinä jos sattuu laivalle jskus pääsee niin VITUN kiva kun siellä koittaa päätään kiskoo täyteen, et naapurihytissä kiljuu lauma pentuja. Sitten kun koittaa mennä baariin ja juoda siellä ja olla aikuisten kesken, niin eikös tää junttikansa tuo ne pennut ihan vaikka kera vaunujen sinne BAARIIN. Muumiristeilyt erikseen ja laivalla maiden välissä matkaavat kyllä ei näy siellä alkoholin huuruisissa baareissa lasten kanssa. Etenkin to-la lähdöille pitäis olla aikusilla järkee nii paljon jos ei olla jonnekkin muualle menossa kun risteilylle, et ne muksut jää kotiin. Ei se oo lastenkaan kiva kuulla sitä menoa ja örvellystä ja nähdä näitä just laivaikään tulleita herrasmiehiä tappelemassa ja möykkäämässä ahtailla käytävillä.

Kuule se ei ole muiden ihmisten tehtävä alkaa elämään junttijuoppojen ehdoilla :)

Tarkistaako niitä muka kukaan jos ilmoitatte siskon iäksi 21 v... pukeutuu ja meikkaa sitten vaikka vähän vanhemman oloisesti, kanniskelee vaikka toista lasta... jompikumpi teistä hakee liput niin että sisko on kauempana.

Heh..

Ei meillä mikään pakko ole sinne kaksin päästä, eli jos tämä lapsenvahti ei pääse mukaan niin ei voi mitään, ollaan jokatapauksessa menossa sinne "muumiristeily" meiningillä ja ei me olla lapsia baariin raahaamassa mukanamme! Mutta pakko myöntää että olisi aika luksus käydä vaikka siellä syömässä ihan vaan kaksin miehen kanssa.

Minulle tulee ekana mieleen sellainen sivuseikka, että onko teillä oikeasti kivaa jos teini tulee nannyksi? EIkö hän haluaisi istuskella myös yökerhossa? Kuinka nukutte vai otatteko teinille oman hytin?

[QUOTE="hankey";23747343]Minulle tulee ekana mieleen sellainen sivuseikka, että onko teillä oikeasti kivaa jos teini tulee nannyksi? EIkö hän haluaisi istuskella myös yökerhossa? Kuinka nukutte vai otatteko teinille oman hytin?[/QUOTE]

Ei haluaisi istuskella missään yökerhossa, hän on maailman rauhallisin ja kiltein teinityttö joka ei ole edes maistanut alkoholia ja kulkee rauhanyhdistyksellä ja hoitaa tuttujensa lapsia viikonloput :D

Ja varmaan nukuttaisiin silleen että otettaisi hytti jossa 4 sänkyä ja minä nukun vaikka 1v:n kanssa samassa sängyssä :)

voisko se 17 olla niiden teidän lasten 'kaveri'. vikingin sivuilta:
Lasten ja nuorten toverit mukana matkalla?
Kun omat vanhemmat (isä/äiti), holhooja (myös äiti-/isäpuoli) tai isovanhemmat ovat mukana matkalla, yhteensä kolme lasten toveria saa matkustaa perheen mukana.

Hei ap, näin juuri! Me oltiin viime kesänä laivalla ja mukana justiin 17v. sukulaistyttö, joka ei edes noin läheistä sukua ollut. Varasin netistä ja täytin oikeat tiedot. Kukaan ei missään vaiheessa kysynyt asiasta yhtään mitään. Olisin vedonnut juuri tähän pykälään, jos olisi tullut tarvetta.

Yhteistyössä