Erikoisin nimi, minkä ootte kuullu lapselle annettavan?

  • Viestiketjun aloittaja visitor
  • Ensimmäinen viesti
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Sisarukset Zorro ja Brigitte ja sukunimenä tuiki tavallinen -nen päätteinen nimi.
:eek:
No huh...kiva varmaan olla Zorro Nieminen..

Mut tää nyt ei oo ihan kummallisimpia,mutta musta jotenkin hassua,kun täällä meilläpäin on n. 10 vuotiaat kaksostytöt joiden nimet on Janika ja Lillukka...
siis MIKSI Lillukka???
Noh,nimihän se muitten joukossa,mut jotenkin..en tiiä...
Mä näin nuo kaksosten nimet myös lehdestä...eihän ne sovi edes yhteen :D
 
MultiMamma
Alkuperäinen kirjoittaja huips:
Alkuperäinen kirjoittaja no jopas:
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
Nämä on musta aika..hmm...omituiset..
Wolferiina Sofia Stormiina ja siskonsa Myrmidia Verena Serafiina
täs on heistä:
http://morri.k-netti.nu/main/photos.asp?wid=13321
No oli tuo Wolfiksen ja Myrmiksen dädi vähän sen näköinen, että ois voinut laittaa lapsilleen nimiksi vaikka Vit-Hattu ja Hat-Vi..eikä silti ois moni uskaltanu tulla hänen lastensa nimille naureskeleen.
Joo, väkivalta lopettaa v*****lun lukee paidassakin...
Heheh,mullon samanlainen paita.selkäpuolella lukee "Vittuile vaan,saunan takana on vielä tilaa." :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Joo siis ei :LOL: :LOL: :LOL: Se meidän perheen tulevan lapsen nimi ei ole MEIDÄN. Vaikka ehkä sanan Meidän olen isolla kirjoittanutkin... :whistle: :whistle: :whistle: Väärinymmärrys siis. Jotain ihan muuta se nimi..En halua kertoa ennen kun vauva on syntynyt.
Huokaisen helpotuksesta...mä jo tosiaan luulin, että te ootte antamassa vauvalle nimeksi Meidän :LOL: :D :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja khf:
Kamun muksuja on Pessi ei niinkään omituinen mut omalle lapselle en laittas
sit on tyttö Tara alexsandra illusia. kutsuma nimi on kyllä toi illusia.
Nuorimmainen on sit Anastasia Olivia.

Yhen hauskan nimen kans oon kuullut kun Ella Aina Ilona
oiskohan kuitenkin Tara ALEXANDRA Illusia??? ei tuo alexsandra ole nimi....=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Joo siis ei :LOL: :LOL: :LOL: Se meidän perheen tulevan lapsen nimi ei ole MEIDÄN. Vaikka ehkä sanan Meidän olen isolla kirjoittanutkin... :whistle: :whistle: :whistle: Väärinymmärrys siis. Jotain ihan muuta se nimi..En halua kertoa ennen kun vauva on syntynyt.
Aijjaa! :LOL: :LOL: Nyt selkis. :ashamed: :D
Puistelin päätäni vielä, kun menin ruokaa laittaan lapsille, että ei hyvänen aika mitä nimiä: Meidän. :LOL: :whistle:

 
Liekö jo mainittu tässä ketjussa, mutta tiedän kaksoset Siru-Sirkkuli ja Vire-Orkkuli.
Siis tiedän nämä naiset ja ovat mahtavia tyyppejä. En millään muotoa halua heitä halveerata. On vaan aika erikoiset nimet saaneet he =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja khf:
Kamun muksuja on Pessi ei niinkään omituinen mut omalle lapselle en laittas
sit on tyttö Tara alexsandra illusia. kutsuma nimi on kyllä toi illusia.
Nuorimmainen on sit Anastasia Olivia.

Yhen hauskan nimen kans oon kuullut kun Ella Aina Ilona
oiskohan kuitenkin Tara ALEXANDRA Illusia??? ei tuo alexsandra ole nimi....=)
On Alexsandra-nimisiäkin :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Sisarukset Zorro ja Brigitte ja sukunimenä tuiki tavallinen -nen päätteinen nimi.
:eek:
No huh...kiva varmaan olla Zorro Nieminen..

Mut tää nyt ei oo ihan kummallisimpia,mutta musta jotenkin hassua,kun täällä meilläpäin on n. 10 vuotiaat kaksostytöt joiden nimet on Janika ja Lillukka...
siis MIKSI Lillukka???
Noh,nimihän se muitten joukossa,mut jotenkin..en tiiä...
Mä näin nuo kaksosten nimet myös lehdestä...eihän ne sovi edes yhteen :D
Joo,mä tiedän silleen ulkonäöltä heidät muutenkin.
Ei sovikkaan,vaikka eihän tietty se mikään "laki" ookkaan,että kaksosten nimien pitää olla samankaltaiset.Mutta kiva varmaan sille siskolle.."Joo, toi on Janika, ja mää olen..no Lillukka.." :|
 
Mikäs se kotkalainen veljessarja oli? Nico, Jirco-Rico, Miicca, jne? Toi Jirco-Rico vetää kyllä mun mielestä riman ali niin että soi...

Meidän tytön tarhassa on Misca, jonka veljet on Micael ja Mico, ne on aikast hauskat (terkkuja poikien äidille jos täällä käyt :wave: ).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Joo siis ei :LOL: :LOL: :LOL: Se meidän perheen tulevan lapsen nimi ei ole MEIDÄN. Vaikka ehkä sanan Meidän olen isolla kirjoittanutkin... :whistle: :whistle: :whistle: Väärinymmärrys siis. Jotain ihan muuta se nimi..En halua kertoa ennen kun vauva on syntynyt.
Huokaisen helpotuksesta...mä jo tosiaan luulin, että te ootte antamassa vauvalle nimeksi Meidän :LOL: :D :LOL:
Minusta Meidän on ehdottomasti ketjun paras nimi!

 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Mikäs se kotkalainen veljessarja oli? Nico, Jirco-Rico, Miicca, jne? Toi Jirco-Rico vetää kyllä mun mielestä riman ali niin että soi...

Meidän tytön tarhassa on Misca, jonka veljet on Micael ja Mico, ne on aikast hauskat (terkkuja poikien äidille jos täällä käyt :wave: ).
Ei pysty ymmärtään tota c:n tunkemista joka paikkaan :headwall: mäkin voisin olla Cirsi ja mulla on colme cissaa :headwall: |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Mikäs se kotkalainen veljessarja oli? Nico, Jirco-Rico, Miicca, jne? Toi Jirco-Rico vetää kyllä mun mielestä riman ali niin että soi...

Meidän tytön tarhassa on Misca, jonka veljet on Micael ja Mico, ne on aikast hauskat (terkkuja poikien äidille jos täällä käyt :wave: ).
En ole äiti mutta tunnen poikien isoäidin!!!!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Mikäs se kotkalainen veljessarja oli? Nico, Jirco-Rico, Miicca, jne? Toi Jirco-Rico vetää kyllä mun mielestä riman ali niin että soi...

Meidän tytön tarhassa on Misca, jonka veljet on Micael ja Mico, ne on aikast hauskat (terkkuja poikien äidille jos täällä käyt :wave: ).
En ole äiti mutta tunnen poikien isoäidin!!!!!
Terkkuja poikien isoäidille sitten =). Poikien äidin taidankin kutsua kahville tässä joku päivä kunhan kerkiän.
Siis Miscan, Micaelin ja Micon äidin, kotkalaispoitsujen äitiä en edes tunne.
 

Yhteistyössä