Erikoinen suhde(kuin salkkareista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nanna"

Vieras
Mulla on pieni ongelma. Tai siis se on samaanaikaan ongelma ja sit ihana juttu.

Eli oon seurustellu koht 4 kuukautta miehen kanssa, joka tätä ennen seurusteli miehen kanssa. Mies on kaikkee mitä mä oon halunnu. Komee, fiksu, tyylikäs, kohtelias jne.

Oon siis ihan sika onnellinen sen kaa, mut sängyssä en saa mielestäni kaikkee sitä mitä mä haluaisin. Mies sanoo et vaik mä oon ihana niin se ei pysty tyydyttyy täysin kuin joko suuseksillä tai anaaliseksillä. Tää on mulle ongelma koska mies lähes aina haluu laittaa "kakkoseen" ja silloinkin kun se oikea tavara kelpaa niin välillä se vaihtuu taas. Musta tuntuu et olen sängyssä vaan väline eikä mun haluja kunnioiteta mut mies sanoo et ei se voi mitään sille miten luonto sitä ohjaa. Suuseksinkin aikana miehen kieli helposti lipsahtaa väärään paikkaan.

Voinko tehdä jotain, joka auttaa? Onko kukaan kokenut samaa? Oon saanu pientä helpotusta että käytän yhdynnän aikana seksileluja ja tyydytän itseäni, mutta ei se oikeaa tavaraa korvaa. Auttakaa pliis.

No otsikossa jo sanoin, että tää on kun salkkareista. Siinä nyt ei oo ihan tästä kysymys kuitenkaan käsittääkseni(tai sit oon missannu parhaat palat siitä ohjelmasta =D=D).

Tää on sikskin eri että mun mies on aina tienny olevansa bi ja sillä on ollu paljon naisia ja miehiä. Kuulemma hän on toiminut kaikkien naisten kanssa sängyssä näin, eikä kaikki muutkaan ole olleet tyytyväisiä ja mies tiedostaa kyllä puutteensa.

Olisiko parempi lopettaa suhde jo nyt nopeasti vai onko tämä taistelemisen arvoista?

Tykkään kyllä "kakkoseen hoonaamisesta" tiettyyn rajaan asti. Et vain tainnut nyt ymmärtää mitä haen takaa? Eli onko jotain keinoja joilla voisin saada "koulutettua" miestäni? Esim jotain oppaita tai harjoituksia tai jotain?

Miks pitää vastata noin? En yritä tehdä homosta heteroa, sillä mies sanoo olevansa bi ja kyllähän se jotain kertoo jos on seurustellun mun kanssa 4kk ja aikaisemmin muiden naisten kanssa.

Yritän vain saada vinkkejä, joilla voisimme parantaa seksielämäämme. Ei kai se niin outoa ole? Vai onko se outoa heti, kun kyse ei olekaan 100% heterosta?

No eikös kyse oo kompromisseista? Välillä hänen mieliksi, välillä sinun. Koita lähestyä tätä kautta. Onhan se sullekkin iso uhraus jos joudut luopumaan siitä mitä sinä haluat. Uhrautukaa yhdessä. Jos mies ei tähän pysty, niin ehkä se on sitten kehityskeskustelun paikka.

Ei mies oikein suostu kompromisseihin, yritin tänään tota ehdottaa. Tai se nyökkäili vaan kun puhuin sille, mutta ei sanonu mitään. Sitten illalla oli seksin aika ja tuntui että mies vain kostaa että ehdotinkin tuollaista ja sain aika kovaa kyytiä "b-rappuun". Ei oikein meinaa unikaan tulla kun vähän vieläkin jomottaa.

Hitsi kun toi mies ei ois muuten noin ihana ja vielä rikaski, ois helppo jättää...

Pitää ottaa tänään vakavammin puheeksi, sillä koko aamupäivän on ollut lievää jomotusta ja istuminen sattuu hieman.

Eihän tämä tällaisena voi jatkua. Kyllä se on nyt toimittava ja saatava tämä asia ratkaistua suuntaan tai toiseen, oli mies miten ihana tahansa(tai juuri sen takia).

Yhteistyössä