Erikoinen "iltaherkku" :D (ja vielä toinen aihe, otan vastaan lihotusvinkkejä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timangi-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Jestas, että mie olen kateellinen |O Miun ei tarvii kun kattoa herkkuja niin lihon :kieh:

Syö joka päivä kaikki ateriat niin, että et lopeta, kunnes tulee paha olo. Jos syöt pelkkiä herkkuja niin jää vitamiinit ja hivenaineet saamatta. Herkkuja siihen rinnalle joka päivä niin eiköhän ainakin se pari kiloa tule painoa :wave: Miun ei tarvii herkutella kuin yks viikonloppu niin paino on noussu 1-2kg maanantaihin mennessä :snotty:

1-2 kg vaihtelu painossa on täysin normaalia, jopa päivittäin.
Ei voida siis luokitella lihomiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Herkkuja mä syön, menee puol levyä suklaata hujauksessa ja karkkeja ja keksejä. Tosin elän aamun ja päivän kahvilla(johon laitan kuppia kohden 3palaa sokeria ja loraus maitoa) syön yhden lämpimän ruoan ja illalla vielä keposeen 3-4 leipää kera kermajuuston ja leikkeleiden/majoneesin/pikkelsin.
Hedelmiä menee omena jos toinenkin tai banaania tai porkkanaa. Kasviksia ja raejuustoa ruoan kylkeen.
Syön ja syön.

Ei kuulosta paljolta.

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Pitääköhän sitä sitten jatkaa vaan samaa rataa syömistä, jos nyt tuonne 62kg asti pääsis, että ne kanssa pysyis...? Mä tykkään syödä, mutten loppuelämää jaksa mussuttaa suklaata ja keksiä. Vai onko mut vaan tuomittu tähän painoon.

Usko nyt, lisää sitä ruokaöljyä!
Niin tehdään liian laihoille lapsillekin. Heitä desi sitä annoksiin, takuulla alat lihomaan.

Yhteistyössä