Eri matkatoimistoja käyttäneet, mikä paras? Aurinkomatkat, Finnmatkat vai Tjäreborg?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lynx

Aktiivinen jäsen
31.07.2006
1 090
0
36
Lähinnä noist vaihtoehdoista kyselen. Itsellä kokemusta vain ja ainoastaan Aurinkomatkojen matkoista ja nyt ollaan Turkin matkaa varaamassa Tjäreborgilta. Mietin vaan nyt,l että olisiko sittenkin kannattanut Aurinkomatkat valita, tai kenties Finnmatkat?
Te joilla kokemusta noista kaikista niin onko eroa palvelussa yms?

mää oon tykännyt eniten finnmatkoista, vaikka kaikki on kyllä hyviä...riippuuhan se paljon hotellista ja sen tasosta.Mut parhaat kokemukset on jääneet finnmatkoista sitten aurinkomatkoista ja lopuksi tjäreborgista.Mut tosiaan se on paikasta/hotellista jne. paljon kiinni.Tjäreborgilta on ainakin saanut mun mielestä halvimmat matkat:)Eniten silti ollaan reissattu tjäreborgin matkoilla hintojenki takia, vaikka nyt varattiin finnmatkoilta loma....tulipa sekava sepustus:)mut KAIKKI ON HYVIÄ!

Mä en oo tainnut Aurinkomatkoilla olla. Kesällä oltiin tjäreborgin matkalla ja puitteet oli kaikin puolin hienot. Ainoo, että hotellissa KAIKKI tuntui olevan ruotsalaisia! Eihän se nyt niin haitannut, mutta meiän tyttö oli ainoa suomenkielinen osallituessaan lapsille järjestettyyn ohjelmaan.

No, just siksi Tjäreborgilta tuo alustava varaus tehtiin, kun matka oli halvin. Nyt vaan mietityttää, että onko palvelun taso ihan hyvä ja minkälaisia hotelleja yms. ne yleensä valitsevat...

Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
No, just siksi Tjäreborgilta tuo alustava varaus tehtiin, kun matka oli halvin. Nyt vaan mietityttää, että onko palvelun taso ihan hyvä ja minkälaisia hotelleja yms. ne yleensä valitsevat...

Toki on hyvä. Meillä huoneistohotellissa kaikki irtotavara lasten leikkipaikan kalusteista peittoihin ja ruokailuvälineisiin oli ikeaa ;)

Meillä on ollut paras palvelu Tjäreborgilla. Tokaks paras Aurinkomatkoilla, ja Finnmatkoilla ollaan kerran oltu ja niillä oli huonoin palvelu tähän mennessä. Ollaan kuitenkin nyt ens viikolla lähdössä uudelleen Finnmatkoilla, ei olla erikoisen paljon kuitenkaan reissun aikana tekemisissä oppaiden kanssa, joten ei oo niin väliä sillä matkanjärjestäjällä :)

Siis aurinkomatkat ehdottomasti paras!! Luotettava palvelu yms... Oli ihanaa että opas kävi sään nöllisesti hotellilla , vaikka itse en niinkään ole pakettimatkojen ihailija niin aurinkomatkoilla opas oi mukava jidaiovhi

Joo matkustettiin Tjäreborin matkalla Thaimaahan hotelli ****. Ongelmia hotellihuoneen hajujen kanssa. Oppaat eivät meinanneet ottaa mitään kantaa asiaan kun emme ensimmäisellä kertaa retken vuoksi päässeet vaihtamaan huonetta. Eivät vastanneet sen jälkeen s-postiin ja huoneen vaihdon saimme sopia itse hotellin kanssa.
Suomessa valitimme asiasta ja luvattiin reilu 4000€ matkasta 100€ hyvitystä kuuden päivän kärsimyksestä. Sanoimme että emme ole tyytyväisiä satkuun niin vastaus oli ”TÄMÄ ON KORVAUS JA ASIA ON LOPPUUN KÄSITELTY”. Eipä ole 100€ lahjakorttia näkynyt. Taitavat huijata tässäkin asiassa. Epäluotettava matkanjärjestäjä.

Ei ainakaan Finnmatkoille enää...

Retkellä bussi meni rikki. Matkalla lentokentälle bussi meni rikki...

Retkellä opas sanoi, että "Kiitetäänpäs nyt kuskia päivän päätteeksi, että hänellä on tuossa kippo mihin voi jättää rahaa. Se kaikki raha menee tarpeeseen, minkä te annatte". Eli toisin sanoen Finnmatkat maksaa retken kuskille onnettoman pientä palkkaa, millä hän ei tule toimeen?

Jos asiakas maksaa monta kymmentä euroa siitä retkestä, johon KUULUU bussikuljetus, niin tuntuu typerältä, että oppaat vielä vaativat jättämään kiitoksia erikseen rahan muodossa kuskille.

Sama juttu lentokenttäkuljetuksella. Silloinkin opas kertoo, että tuohon kippoon voi jättää rahaa kiitokseksi. Jos lentokenttäkuljetuksesta maksetaan matkanjärjestäjälle lomamatkan ostovaiheessa, niin miksi siitä pitäisi maksaa vielä ekstraa paikan päällä? On matkanjärjestäjän asia maksaa käyttämilleen bussikuskeille sellaista palkkaa, että he sillä saavat ruokaa pöytään.

5 kertaa Aurinkomatkoilla; Kanaria, Espanjaa ja Turkkia
Ei mitään moitittavaa :) ja Finnair kuljettaa
Toki nyt katsotaan Espanjan matkoja ni Tjäreborg edullisempi, liekö sit jostain pois?ESim oon kuulu et kun käyttävät Norwegian yhtiötä ni lennot jatkuvasti myöhässä ja reilusti...

Yhteistyössä