Ergo vai Yamo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kantoreppukuumeilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kantoreppukuumeilija

Vieras
Krooniseen kantoreppukuumeeseen sairastunut kaipailee kokemuksianne! Elikä tarkoituksena olisi hankkia Ergo tai Yamo ja kysymys kuuluukin, kumpi on parempi? Harvalla on varmaan kokemusta molemmista, mutta kuulisin mielelläni kommentteja ylipäänsä em. reppujen käytöstä. Minkä ikäistä ja kokoista lasta olette kantaneet? Ja ennen kaikkea minua kiinnostaa, miten reppu sopii miehellenne. Meillä on miehen kanssa aika paljon kokoeroa (minä 160cm, mies roteva 197cm) eli mietityttää, saako säädöt sopiviksi molemmille. Helpointa olisi tietysti kokeilla reppuja käytännössä ja sen teemmekin heti kun siihen on mahdollisuus. Mutta nyt siis ensin kokemuksia kehiin Ergosta ja Yamosta, kiitos! :)

Minä olen 168cm ja mieheni 191cm ja reppu säätyy hyvin meille molemmille ja säätövaraa jää vielä ylikin. Poikani on nyt 5,5kk (67cm) ja asento ergossa alkaa olla juuri ja juuri oikea. Paljoa ei ole vielä käytetty, mutta tähän asti olen tollut todella tyytyväinen repun helppouteen ja kantomukavuuteen.

Meillä on myös Ergo. 4-5 -viikkoisesta olen sillä kannellut, vauvatuen kanssa tietty. Tosi näppärä on ollut ja oikein hyvä päällä. Olen tykännyt eikä vauvakaan ole valittanut :) Ergoon on saatavissa ainakin vyötärölle jatkopaloja, jos tarvii miehelle.

Meillä viininpunainen Ergo.Oon kantanut siinä 2 vuotiasta ja sitten 6 kk ikästä pojua.
Mä alle 160 cm ja mies 185 ja ihan ok nuo remmit,saa nopeeta vaihdettua pituutta.

Oon tykännyt ja mun mielestä Ergo ihan tyylikäskin.PAino ei tunnu missään,vaikka tyttö tosiaan 2 vee/12 kiloa.

Yhteistyössä