erektio-ongelmia(?)

Olen 54 v. mies, tyydyttävässä parisuhteessa, vaimo 50 v, minusta yhä kaunis ja haluttava. Olen aina ollut mielestäni aktiivinen seksissä. Nykyään haluaisin seksiä vaimoni kanssa noin 1-3 kerrtaa viikossa.

Mutta kun en enää saa kalua pystyyn, vaikka mieli tekisi. Orgasmin saan kyllä, jos ehdimme puolijäykän kalun saadad sisälle vaimon pilluun. Tai jos vaimo tekee kauan töitä suullaan. Hyvältä sekin tuntuu, ei siinä mitään. Mutta, mutta. Vaimo ei enää saa minulta kunnon kankea sisäänsä. Ja joutuu leikkimään puolilerpulla kalulla. Hävettää.

Olen kyllä lukenut aiheesta jonkin verran. Hiukan, ei kuitenkaan tarpeeksi, olemme keskustelleet vaimonkin kanssa asiasta. Pakko kyllä kohta avautua kokonaan. Alkaa stressata jo tämä tilanne.

Hyviä vinkkejä ja kokemuksia asiantilan parantamiseksi otan kiitollisuudella vastaan.
 
Jos elämäntavat ovat kunnossa, niin suosittelen erektiolääkitystä. Mulla (60v) on ollut neljä vuotta ja auttaa. Lääkäri antaa reseptin. Harmi etten ymmärtäny jo paljon aikaisemmin pyytää. Lääkärin suhtautuminen oli erittäin asiallinen, itse asiassa olis saanu kysellä terveydestäni enemmänkin, olis ehkä sydänvikani löytyny jo sillon.
 
Roikale
Olen 54 v. mies, tyydyttävässä parisuhteessa, vaimo 50 v, minusta yhä kaunis ja haluttava. Olen aina ollut mielestäni aktiivinen seksissä. Nykyään haluaisin seksiä vaimoni kanssa noin 1-3 kerrtaa viikossa.

Mutta kun en enää saa kalua pystyyn, vaikka mieli tekisi. Orgasmin saan kyllä, jos ehdimme puolijäykän kalun saadad sisälle vaimon pilluun. Tai jos vaimo tekee kauan töitä suullaan. Hyvältä sekin tuntuu, ei siinä mitään. Mutta, mutta. Vaimo ei enää saa minulta kunnon kankea sisäänsä. Ja joutuu leikkimään puolilerpulla kalulla. Hävettää.

Olen kyllä lukenut aiheesta jonkin verran. Hiukan, ei kuitenkaan tarpeeksi, olemme keskustelleet vaimonkin kanssa asiasta. Pakko kyllä kohta avautua kokonaan. Alkaa stressata jo tämä tilanne.

Hyviä vinkkejä ja kokemuksia asiantilan parantamiseksi otan kiitollisuudella vastaan.
Jos tappi toimii noinkin hyvin, niin kyllä se viimeistään piikittämällä törröttää. Mutta kun koko ajan vanhenemme, niin vaimojen tyydyttely perinteisesti käy kuitenkin ongelmallisemmaksi.

Itse olin samassa tilanteessa, mutta syyksi luulin esinahan ahtauman. Tulipa kuitenkin ohjattua toimintoja eri urille. Kädet pääsivät töihin aivan uudella tavalla. Kun varaa aikaa reilusti, niin hitaasti etenemällä tulos on jokseenkin varma. Kädet eivät nimittäin lörpähdä. Hierontaa annetaan esimerkiksi reiden sisäosiin, rintoihin, pakaroihin, kaulalle ja häpyyn.

Esinahka leikattiin, mutta lörppöhän tuo oli. Piikillä saatiin nousemaan. Mutta se perinteinen on silti jäänyt mausteeksi, kun tämä uusi tapa tuottaa vaimolle mielettömiä orgasmeja. Ryyditän tapahtumaa vielä vaihtelevilla eroottisilla tarinoilla, joiden aiheisiin voi valmistautua vaikka muutamaa päivää aikaisemmin. Kun olet päässyt siihen vaiheeseen, että vaimosikin voi kertoa tarinoita kesken hieroskelun, huomaat kyllä löytäneesi Graalin maljan.
 
Kannattaa kokeilla myös seksileluja, itsellesi vois olla apua puristavasta penisrenkaasta, tai jopa penispumpusta. Niitä kannattaa kokeille ennen pillereitä! Naiselle taas on olemassa vaikka minkälaista, myös sitä kunnon kankea, joten ei ku ihan uudet kuviot nyt sinne sänkyyn! Ei sitä tiedä mitä kaikkea hyvää sieltä on tulossa!!!
 
Olen 54 v. mies, tyydyttävässä parisuhteessa, vaimo 50 v, minusta yhä kaunis ja haluttava. Olen aina ollut mielestäni aktiivinen seksissä. Nykyään haluaisin seksiä vaimoni kanssa noin 1-3 kerrtaa viikossa.

Mutta kun en enää saa kalua pystyyn, vaikka mieli tekisi. Orgasmin saan kyllä, jos ehdimme puolijäykän kalun saadad sisälle vaimon pilluun. Tai jos vaimo tekee kauan töitä suullaan. Hyvältä sekin tuntuu, ei siinä mitään. Mutta, mutta. Vaimo ei enää saa minulta kunnon kankea sisäänsä. Ja joutuu leikkimään puolilerpulla kalulla. Hävettää.

Olen kyllä lukenut aiheesta jonkin verran. Hiukan, ei kuitenkaan tarpeeksi, olemme keskustelleet vaimonkin kanssa asiasta. Pakko kyllä kohta avautua kokonaan. Alkaa stressata jo tämä tilanne.

Hyviä vinkkejä ja kokemuksia asiantilan parantamiseksi otan kiitollisuudella vastaan.
 

Yhteistyössä