Eräänlainen huonepeli

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 16:25 vieras kirjoitti:
oon jumissa kun en saa sitä sateenkaarta näkymään... :ashamed:
Keskelle lamppuu ja vettä ja osoitat peiliä sinne veteen. :wave:

Puhelin; napsutat 3x lamppua, piirrät vihkosta esiin numerot jonne soitat ja ovi avaantuu, :wave: :wave:
 
pelaamassa taas...
Mitenkäs tosta toisesta pelistä pääsee tuolta valosillalta pois? Pääsin hakemaan joitain tavaroita sieltä huoneesta, mutta nyt en onnistu pääsemään pois. Onko siinä joku logiikka miten pitää tai kannattaa liikkua että menee valot pois?
 
Saapis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:51 Powerpuff Girls kirjoitti:
pelaamassa taas...
Mitenkäs tosta toisesta pelistä pääsee tuolta valosillalta pois? Pääsin hakemaan joitain tavaroita sieltä huoneesta, mutta nyt en onnistu pääsemään pois. Onko siinä joku logiikka miten pitää tai kannattaa liikkua että menee valot pois?
Mä tein niin että menin askel aina kerrallaan ja perutin sen yhen takas päin jos se tuli värilliseks... Hitto mä osaa selittää... :D mä oon aina niin hyvä selittää :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:53 Saapis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:51 Powerpuff Girls kirjoitti:
pelaamassa taas...
Mitenkäs tosta toisesta pelistä pääsee tuolta valosillalta pois? Pääsin hakemaan joitain tavaroita sieltä huoneesta, mutta nyt en onnistu pääsemään pois. Onko siinä joku logiikka miten pitää tai kannattaa liikkua että menee valot pois?
Mä tein niin että menin askel aina kerrallaan ja perutin sen yhen takas päin jos se tuli värilliseks... Hitto mä osaa selittää... :D mä oon aina niin hyvä selittää :D
Kiitos toi autto paljo :LOL: nyt yritän taas...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 18:22 Ford Prefect kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:50 Saapis kirjoitti:
Siihen puhelimeen pitää laittaa ne nuotit... 11 22 33 11
Ei tapahdu mitään... :ashamed: :xmas:
Siis soiko se puhelin?
Aijooo.. katoitko ensin kiikarilla ja vastasit niihin valoviesteihin?
kolme kertaa lamppu päälle ja pois? ja sitte ku se tyttö siellä menee puhelimeen niin sulla alkaa puhelin soimaan...
Ainoo kohta jonka mä osasin .... Nyt mä vaan jumitan tuupertuneen Lauran kanssa... voi NEKKU!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 18:24 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 18:22 Ford Prefect kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:50 Saapis kirjoitti:
Siihen puhelimeen pitää laittaa ne nuotit... 11 22 33 11
Ei tapahdu mitään... :ashamed: :xmas:
Siis soiko se puhelin?
Aijooo.. katoitko ensin kiikarilla ja vastasit niihin valoviesteihin?
kolme kertaa lamppu päälle ja pois? ja sitte ku se tyttö siellä menee puhelimeen niin sulla alkaa puhelin soimaan...
Ainoo kohta jonka mä osasin .... Nyt mä vaan jumitan tuupertuneen Lauran kanssa... voi NEKKU!
Ups jotain jäi sitten välistä ja nyt toi telkkari vaan on. Mä oon tooooosi tyhmä. \|O \|O \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 18:42 Ford Prefect kirjoitti:
Taulustakin kävin kattoos ne numerot sen fuckin sillan yli ja UNOHDIN ja onkohan niistä ees hyötyy!!!! :snotty: :ashamed: :xmas:
Joo ne tulee siihen telkkuun 7 8 6 oli ne numerot ainaki mulla..
Mulla on Lauralla johtoa päässä enkä mä saa siihen sitte virtaa... voi PLÄÄH...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 18:44 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 18:42 Ford Prefect kirjoitti:
Taulustakin kävin kattoos ne numerot sen fuckin sillan yli ja UNOHDIN ja onkohan niistä ees hyötyy!!!! :snotty: :ashamed: :xmas:
Joo ne tulee siihen telkkuun 7 8 6 oli ne numerot ainaki mulla..
Mulla on Lauralla johtoa päässä enkä mä saa siihen sitte virtaa... voi PLÄÄH...
Virtaa?

Mulla sen päähän tulee tv-video klipit sen johdon kanssa. :wave: :xmas:
 

Yhteistyössä