Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:miten niitä tehään ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eemelin äiti:Alkuperäinen kirjoittaja nanna:miten niitä tehään ?![]()
Minä teen ne yleensä ranskanleipään jotkut pullapitkoon. Lautaselle kananmuna ja maitoa, pyöräyttää leipä siivu siinä ja pannulle paistumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Eemelin äiti:Kyllä sellasen 4 pystyy syömään ja sitten on ähky olo. Toinen mitä tulee syötyä tosi paljon on kauraomena paistos vaniljakastikkeella. Nyt ei ole kyllä ollut piiitkään aikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Ne on kyllä hyviä, miksihän niitä tulee niin harvoin tehtyä. Ois niin helppoakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eemelin äiti:Alkuperäinen kirjoittaja nanna:miten niitä tehään ?![]()
Minä teen ne yleensä ranskanleipään jotkut pullapitkoon. Lautaselle kananmuna ja maitoa, pyöräyttää leipä siivu siinä ja pannulle paistumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja Eemelin äiti:Alkuperäinen kirjoittaja nanna:miten niitä tehään ?![]()
Eikös ne ole pullasta rikkaat ritarit?????
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Ne on kyllä hyviä, miksihän niitä tulee niin harvoin tehtyä. Ois niin helppoakin![]()
Alkaa tehdä mieli![]()