Eräällä huutonet myyjällä 130kpl merkkivaatteita yms myynnissä, kaikki uusia. Eihän ne VAAN VOI OLLA aitoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmmmmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmmmmmmm

Vieras
vaikka aitoina niitä myy. Mainostaa olevansa paljon matkusteleva himoshoppaaja. Itse veikkaan, että jostain iofferista, ebaysta tms tilailee feikkejä ja myy niitä aitoina.

mieheni osti hilfigerin feikkilompakon, eikä siitä kovin hyvin voi sanoa että onko feikki vai aito. 15 euroa maksoi ja samanlaisia myydään huutiksessa 30-40 eurolla.

Tällä myyjällä ganttia, mulberryä, burberryä yms yms, tekisi mieli ostaa, mutta eikös nuo nyt feikkejä ole

Usasta mm. saa todella halvalla ihan oikeita merkkituotteita kun dollarin kurssi ollut matalalla euroon verrattuna. Voi olla aitojakin ihan hyvin ja huutiksessahan ei saa feikkejä myydä tai menee tunnus yms.

Siis mitä merkitystä sillä on, onko se aito vai ei, jollei kukaan edes tunnista sitä? Tai no kyllähän mä sen tietty sinällään ymmärrän, mutta en sinällään...

Mä käyn Bangladeshissa ja ostan suoraan tehdas myynnistä.Siellä kaikki nää "merkki" firmat ompelee vaatteensa.
Säästän pitkän pennin samalla kun tulee reissattua.

Yhteistyössä