Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Meillä miehelle tulee tuo metsästys ja kalastus, itse lahjaksi tilasin pätkän ase ja erä-lehteä, on tykännyt. erä-lehdestä ei tykkää kun on enempi kalastuspainotteinen.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Meillä miehelle tulee tuo metsästys ja kalastus, itse lahjaksi tilasin pätkän ase ja erä-lehteä, on tykännyt. erä-lehdestä ei tykkää kun on enempi kalastuspainotteinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Meillä miehelle tulee tuo metsästys ja kalastus, itse lahjaksi tilasin pätkän ase ja erä-lehteä, on tykännyt. erä-lehdestä ei tykkää kun on enempi kalastuspainotteinen.
Meillä taas toisin päin ettei jaksa lukea niitä kalastus juttuja niinkään.
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Meillä miehelle tulee tuo metsästys ja kalastus, itse lahjaksi tilasin pätkän ase ja erä-lehteä, on tykännyt. erä-lehdestä ei tykkää kun on enempi kalastuspainotteinen.
Meillä taas toisin päin ettei jaksa lukea niitä kalastus juttuja niinkään.
No meillä ehkä myös kuitenkin tuo metsästys-puoli ois se voittoisempi. Joskus itse on tilannut ton metsästys ja kalastus lehden,vai tuleeko se jotenkin automaattisesti kun maksaa noi luvat(metsästys? )
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Meillä miehelle tulee tuo metsästys ja kalastus, itse lahjaksi tilasin pätkän ase ja erä-lehteä, on tykännyt. erä-lehdestä ei tykkää kun on enempi kalastuspainotteinen.
Saako kysyä,mistä'firmasta'tilasit ton pätkän?