Erä,Metsästys ja mitä näitä metsästyslehtiä nyt olikaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TuiKKu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TuiKKu

Aktiivinen jäsen
04.06.2004
4 069
0
36
Joensuu
Mikä ois'paras'ja monipuolisin? Tuleeko kenenkä miehelle esim tuota Erä-lehteä? Millainen on?
Ajattelin,josko tilaisin siitä pätkän joululahjaksi miehelle..Metsästys ja Kalastus-lehti tulee jo..

Meillä miehelle tulee tuo metsästys ja kalastus, itse lahjaksi tilasin pätkän ase ja erä-lehteä, on tykännyt. erä-lehdestä ei tykkää kun on enempi kalastuspainotteinen.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Meillä miehelle tulee tuo metsästys ja kalastus, itse lahjaksi tilasin pätkän ase ja erä-lehteä, on tykännyt. erä-lehdestä ei tykkää kun on enempi kalastuspainotteinen.

Saako kysyä,mistä'firmasta'tilasit ton pätkän?

Meillä taas toisin päin ettei jaksa lukea niitä kalastus juttuja niinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No meillä ehkä myös kuitenkin tuo metsästys-puoli ois se voittoisempi. Joskus itse on tilannut ton metsästys ja kalastus lehden,vai tuleeko se jotenkin automaattisesti kun maksaa noi luvat(metsästys? )

Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No meillä ehkä myös kuitenkin tuo metsästys-puoli ois se voittoisempi. Joskus itse on tilannut ton metsästys ja kalastus lehden,vai tuleeko se jotenkin automaattisesti kun maksaa noi luvat(metsästys? )

Taitaa mennä siten että luvat maksaneelle tulee jahti ja metsästäjä automaattisesti. Toinen ainakin on metsästäjäin keskusliiton jäsenlehti. Noita ei olla tilattu mistään ja toisen mukana tulee aina metsästäjän jäsenkortti.

Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:

Saako kysyä,mistä'firmasta'tilasit ton pätkän?

Taisin ihan googlettaa ase ja erä-nimellä ja pääsin sen yrityksen sivuille, eli ihan netin kautta tilasin. pystyi valitsemaan määräaikaisen tai kestotilauksen. määräaikainen toki kalliimpi mutta tilasin sen silti. siitä on kohta vuosi kun tilasin sen. miehen nimellä tulee ja lasku tuli itselleni.

Yhteistyössä