Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:mä en oo vieläkään päässy yli siitä sen Sande-roolista, oon inhonnu siitä lähtien![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:mä en oo vieläkään päässy yli siitä sen Sande-roolista, oon inhonnu siitä lähtien![]()
Mitä missä?
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Se on kyl hyvännäkönen, ikävää että sillä on niin pieni kikkeli. Se näky siinä tahdon asiassa.. en muuten tietäsi.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:mä en oo vieläkään päässy yli siitä sen Sande-roolista, oon inhonnu siitä lähtien![]()
Mitä missä?
hmmm, en mäkään saa päähän?
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:mä en oo vieläkään päässy yli siitä sen Sande-roolista, oon inhonnu siitä lähtien![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Se on kyl hyvännäkönen, ikävää että sillä on niin pieni kikkeli. Se näky siinä tahdon asiassa.. en muuten tietäsi.
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Se on kyl hyvännäkönen, ikävää että sillä on niin pieni kikkeli. Se näky siinä tahdon asiassa.. en muuten tietäsi.
Jos näkee sen lepotilassa niin eihän siitä vielä mitään voi päätellä?? Miesten saunavertailut eivät ole paikkaansa pitäviä juuri tuon vuoksi![]()