Epistä! (penteleen digiboksi ja yle)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juuei

Aktiivinen jäsen
14.02.2005
7 292
0
36
Äsken tein itselleni hyvät eväät, olen jo laittanut lapset ja miehen nukkumaan, parkkeeraan sohvalle, että saan katsoa rauhassa Kyllä, herra ministeri.

Lähinnä nostalgiasyistä, sitä katsottiin silloin muinoin, kun olin vähän nuorempi.

Niin eikö meidän digiboksi ole nyrjähtänyt ja se ei ollut tallentunut! |O

Tää ei ollut eka kerta. Epäilen syyksi näitä ylen vähän väliä tulevia lähetyskatkoksia. No se mikään varma syy ole, mutta vain ylen ohjelmat on jäneet tallentumatta ja vain ylellä on katkoksia...

No nyt mä oon täällä. Lohduttaa vähän.

Minen oikeasti ymmärrä miksi piti kamalalla kiireellä saada kaikenmaailman digilähetykset alkamaan kun selvästi koko homma on puoli tiessä vielä ja jatkoaikaakin tietyin ehdoin annettu analogisille lähetyksille.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Minen oikeasti ymmärrä miksi piti kamalalla kiireellä saada kaikenmaailman digilähetykset alkamaan kun selvästi koko homma on puoli tiessä vielä ja jatkoaikaakin tietyin ehdoin annettu analogisille lähetyksille.

Oikeeasti on tosi noloa, että Suomessa, muka teknologian huippumaassa ei saada noin yksinkertaista asiaa toimimaan. Ai niin, mutta se digiverkko myytiinkin ranskalaisille, joita ei kiinnosta hevonkukun vertaa tän homman kehittäminen.

Niinku tää olis jotenkin ensimmäinen maa jossa siirrytään digilähetyksiin. Ei tod!
:headwall:

Ja ajatelkaa digiboxien virrankulutusta. Paljonkohan pari miljoonaa boxia vie sähköä suomalaiskodeissa yhteensä? Jossain väitettiin, että pelkällä valmiustilalla 5% Olkiluodon yhden reaktorin tuotannosta!

Yhteistyössä