epilaattorin käyttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "moi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"moi"

Vieras
Aloitin epilaattorin käytön. Kuinka usein olisi hyvä ajaa? Entä kuinka monta kertaa viikossa olisi hyvä kuoria jalat? Entä rasvata? että ei hirveesti pääsisi sisäänkasvavia karvoja? Vai mikä niihin auttais?
Olisin tosi kiitollinen jos joku viitsisi neuvoa mua.

mikäli ap:tä ei haittaa niin voisin tässä samassa kysästä että mikä vialla kun pari kertaa olen epilaattoria kokeillut ja se vain katkoo karvat, eli jää sellainen sänki, oon ymmärtänyt että ton kuuluis kyllä tehdä ihan sileää jälkeä :D

mikäli ap:tä ei haittaa niin voisin tässä samassa kysästä että mikä vialla kun pari kertaa olen epilaattoria kokeillut ja se vain katkoo karvat, eli jää sellainen sänki, oon ymmärtänyt että ton kuuluis kyllä tehdä ihan sileää jälkeä :D

Veikkaan että epilaattori poistaa kyllä kaikki tarpeeksi pitkät karvat, mutta osa niistä on aina liian lyhyitä poistettavaksi -> tuntuu sänki. Se pehmenee kyllä, kunhan on ajellut epilaattorilla jonkun kuukauden.

Ajeluväli yms. riippuu ihan karvankasvusta. Sileintä jälkeä mä saan niin, että annan ensin karvojen kasvaa aika pitkään ja sitten ajelen parin pvän välein muutamaan otteeseen - silloin maksimimäärä karvoja on ajelupituudessa ja jälki on mahd. sileää.

[QUOTE="Anne";26463579]Kuori ennen ajelua ja rasvaa jälkeen.
Sopiva tahti riippuu omasta karvojen kasvamis nopeudestasi.

StrawBerry: Ethän aja väärään suuntaan?[/QUOTE]

Miten se oli ylhäältä alas vai alhaalta ylös?

[QUOTE="Anne";26463687]Vastoin karvojen kasvusuuntaa.[/QUOTE]

Eli saisko vielä rautalanka version eli ylhäältä alas vai toisin päin????

Ja lisää vinkkejä asiasta kiitos

[QUOTE="aapee";26469149]Eli saisko vielä rautalanka version eli ylhäältä alas vai toisin päin????

Ja lisää vinkkejä asiasta kiitos[/QUOTE]

Vastakarvaan eli alhaalta ylös :)

[QUOTE="vieras";26469238]OK. Me ei puhuttu sääristä vaan häpykarvoista :D[/QUOTE]

Ai, missäs kohtaa tässä ketjussa puhutaan häpykarvoista? Vaikka luin nyt ketjun uudelleen en sellaista löydä.

[QUOTE="vieras";26469267]Ai sä et tajunnut? No ei se mitään, häpykarvoista me puhuttiin, mitä sä sitten luulit? :D[/QUOTE]

Mä käyttänyt epilaattoria säärien ajeluun ja anteeksi etten osaa lukea ja ymmärtää semmoista mitä ei ole kirjoitettu.

Yhteistyössä