Epilaattori vai ladyshave?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätieto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätieto

Vieras
Onko kellään kokemusta philipsin epilaattorista? Onko hyvä?

Entäs mitä mieltä olette ladyshavereista? Olisiko sama ostaa epilaattori?

Miten ajelette karvat muualta kuin sääristä, pitäisikö kainaloille ja bikinialueelle ostaa ladyslave?

Emmä tiiä muusta kuin että epilaattorin on taatusti keksinyt mies, joka on saanut vaimonsa kiinni rysän päältä... :ashamed: Se laite on suoraan helvetistä!

Miten niin? Mun mielestä se on loistava keksintö! Karvat pysyy poissa jopa viikkoja. Vähän se epilointi nipisitää mutta kyllä siihen tottuu, tarvittaessa voi laittaa esim. pakastevihannespussia iholle ensin niin ei juuri tunnu.

Lisäksi epilaattorilla otetut karvat kasvavat takaisin vaaleampana ja pehmeämpänä eikä samanlaista sänkeä tule kuin ladyshaverista.

[QUOTE="heips";23950459]Miten niin? Mun mielestä se on loistava keksintö! Karvat pysyy poissa jopa viikkoja. Vähän se epilointi nipisitää mutta kyllä siihen tottuu, tarvittaessa voi laittaa esim. pakastevihannespussia iholle ensin niin ei juuri tunnu.

Lisäksi epilaattorilla otetut karvat kasvavat takaisin vaaleampana ja pehmeämpänä eikä samanlaista sänkeä tule kuin ladyshaverista.[/QUOTE]

Siksi mä omanikin ostin, pari kertaa "käytin" ja nyt se makaa möllöttää tuolla käyttämättömänä...

Osta se ladyshave. Ihan hyvä peruskäyttöön, saa kainalot, sääret ja bikinirajat kuntoon ilman tuskaa. Jos joskus haluaa posliiniksi vetää, niin sitten vaikka Veetillä tekee sen. :)

Kerrotteko minullekin, miten saatte epillaattorilla karvat kestämään pitkään poissa. Minun täytyy silläkin vehkeellä siistä kädet, jalat ja kainalot 5-6 päivän välein.

Mulla ainakin nopein ja mukavin on tavallinen miesten höylä. Ladyshave tulee heti sen jälkeen kakkosena. Tässä perusteluja:
-epilaattorilla karvojen täytyy olla muutaman millin pituisia, että se saa niistä kiinni
-epiloinnin jälkeen karvat tahtovat kasvaa ihon sisään
-ainakin mulla epilointi kesti n. tunnin/jalka, joten ihan älyttömän hidasta puuhaa

Eli en mä keksi yhtään hyvää perustelua epilaattorin puolesta... :(

Höylän (tai ladyshaven) kanssa taas...
-höyläyksessä ei mene kuin muutama minuutti, ja kun tekee sen niin, että joka suihkukerta höylää jonkin paikan, niin parin minuutin työn tuloksena on aina siisti iho
-sänki voi olla tosi lyhyttäkin, kun sen höylää pois

Epilaattori säärille ja kainaloille ehdoton! Kun alkuun nyppii vaikka päivittäin niin ei tunnu missään. Myöhemminkään ei kannata pitää liian pitkiä taukoja, niin ei satu ja on nopeasti nypitty.

Ostin kunnon epilaattorin, Braun merkiltään. Sattuu muuten yllätävän paljon, kun on vahva ja tiheä karvoitus. Kertaan jäi, sitten ostin erotiikkamyymälästä purkin karvanpoistovoidetta ja sillä lähtikin hyvin. Onko jollakin tietoa näiden voiteiden jatkuvasta käytöstä aiheutuvista mahdollisista haitoista ?

[QUOTE="heips";23950459]. Vähän se epilointi nipisitää mutta kyllä siihen tottuu, tarvittaessa voi laittaa esim. pakastevihannespussia iholle ensin niin ei juuri tunnu.
.[/QUOTE]

Pakastevihannekset jalkojen väliin?

Mulla ainakin nopein ja mukavin on tavallinen miesten höylä. Ladyshave tulee heti sen jälkeen kakkosena. Tässä perusteluja:
-epilaattorilla karvojen täytyy olla muutaman millin pituisia, että se saa niistä kiinni
-epiloinnin jälkeen karvat tahtovat kasvaa ihon sisään
-ainakin mulla epilointi kesti n. tunnin/jalka, joten ihan älyttömän hidasta puuhaa

Eli en mä keksi yhtään hyvää perustelua epilaattorin puolesta... :(

Höylän (tai ladyshaven) kanssa taas...
-höyläyksessä ei mene kuin muutama minuutti, ja kun tekee sen niin, että joka suihkukerta höylää jonkin paikan, niin parin minuutin työn tuloksena on aina siisti iho
-sänki voi olla tosi lyhyttäkin, kun sen höylää pois

Minkä merkkinen epi sulla on? Mulla Braunin Silk Epil Xpressive (pinkki, jossa sekä shave että epi) ja sillä lähtee nekin, joita en oikein silmälläkään havaitse. Sääriin menee aikaa n. 3min ja kainaloihin vähemmän. Tässä on kyllä kiitettävän paljon noita pinsettejä ja itse voi valita, käyttääkö useaampaa vai vähempää kerralla. Ihon sisään ei ole koskaan lähtenyt kasvamaan, kuten shavella, johtuu ehkä siitä, että tuossa mun epissä on myös nuo "rullat", jotka pyörivät ajaessa ja jonkin verran kuorivat ihoa sen lisäksi, että vähentää kipua.

Yhteistyössä