T
täytyis
Vieras
Meil on sellainen tilanne et pitäsi kai marssia ostaa raskaustesti..
ettei tartis jossitella...
Mut jossittelenpa kuitenkin...
Ehkäisynä meillä on ollu kortsu, mut nyt on menkat myöhässä..
Nuorin lapsista on 1v2kk. imetin vielä kuukaus sitten, joten en ollut hakenut e-pillereitä...
Lapsia on yhteensä kolme, mulla opiskelut puolessa välissä... kaks vuotta voi olla pois koulusta... nyt oon ollut vuoden pois, ja toinen vuos lähti just käyntiin..
en vaan uskalla ajatella että olisin raskana.... miten käy koulun...kolme vuotta käyty...
kolme vuotta olis jäljellä.. täytyyköhän aloittaa alusta....
Toi mieskin on vähän et, "kiva" jos oot nyt raskaana...(ei selvästikkään haluu enempää lapsia..)
Auto menis vaihtoon... jos on varaa... ku ei henkilöauton mahdu 4lasta...
MÄ hoidan kaikki hommat kotona, lapset ja miehen, siivouksen, pyykit, ruuat, kaikki...
Miten mä jaksaisin ku olis 2v. ja vastasyntynyt+isommat lapset(toinen 3lk toinen 1lk) vaatimassa omaa osaansa mun huomiosta...
Huh et on kauhee olo ku ei tiiä mitä ajatella... en mä aborttia edes harkitsis, kyllä mä vauvan otan vastaan. mutta tää alku järkytys ottaa koville.
sydän lyö tuhatta ja sataa.........
Tiedän tiedän, testillä se selviää....
ehkä mulla nyt vaan on menkat 3päivää myöhässä...
ettei tartis jossitella...
Mut jossittelenpa kuitenkin...
Ehkäisynä meillä on ollu kortsu, mut nyt on menkat myöhässä..
Nuorin lapsista on 1v2kk. imetin vielä kuukaus sitten, joten en ollut hakenut e-pillereitä...
Lapsia on yhteensä kolme, mulla opiskelut puolessa välissä... kaks vuotta voi olla pois koulusta... nyt oon ollut vuoden pois, ja toinen vuos lähti just käyntiin..
en vaan uskalla ajatella että olisin raskana.... miten käy koulun...kolme vuotta käyty...
kolme vuotta olis jäljellä.. täytyyköhän aloittaa alusta....
Toi mieskin on vähän et, "kiva" jos oot nyt raskaana...(ei selvästikkään haluu enempää lapsia..)
Auto menis vaihtoon... jos on varaa... ku ei henkilöauton mahdu 4lasta...
MÄ hoidan kaikki hommat kotona, lapset ja miehen, siivouksen, pyykit, ruuat, kaikki...
Miten mä jaksaisin ku olis 2v. ja vastasyntynyt+isommat lapset(toinen 3lk toinen 1lk) vaatimassa omaa osaansa mun huomiosta...
Huh et on kauhee olo ku ei tiiä mitä ajatella... en mä aborttia edes harkitsis, kyllä mä vauvan otan vastaan. mutta tää alku järkytys ottaa koville.
sydän lyö tuhatta ja sataa.........
Tiedän tiedän, testillä se selviää....
ehkä mulla nyt vaan on menkat 3päivää myöhässä...