Epätoivoinen äiti joka tykkää lapsistaan liikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Champion
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Champion

Aktiivinen jäsen
05.04.2005
4 115
0
36
Pirkanmaa
Meillä kun mies ollut hommissa ulkomailla ja ollaan lasten kaa nukuttu ns. perhepedissä kun nukkumaan meno ei meillä tahdo sujua. Eilen sit meni hermo ja sanoin et ruvetaan nukkuun niin et joka toinen yö toinen nukkuu mun vieressä ja joka toinen yö sit omassa huoneessa kun noi tappelee niin paljon ettei voi laittaa samaan huoneesen. No nyt sit poitsu sai ekan omahuone vuoron ja hyvin meni nukkumaan meno mutta kun mulle tuli niin paha mieli kun oli yksin huoneessa et kannoin äsken mun sänkyyn et on sit kivempi jos yöllä herää. Epätoivosta mutta kun on vielä vähän paha mielikin kun poitsu kaatoi kastelukannullisen vettä lattialle ja uhkasin perua suutuspäissäni huomisen metsäretken ukin kanssa ja tiesin et se olis pahinta mitä voisin pojalle tehdä. No sanoin kyllä etten peru kun tiedän et se on sille tärkeetä..

Onkohan mulla ongelma kun en voi nukkua ilman lapsia enää kun siihen on tottunut :D

Joo on sulla vielä joskus ongelma, kun ei miniä huoli sinua sen ja poikasi viekkuun nukkumaan ;)
Ei vaineskaan, kyllä ne vielä ehtii nukkua yksinäänkin, anna palaa vaan, minäkin suunnitele, että kun mies lähtee 5 päivän reissulle, niin rahtaan kaikki kolme muksua mun viekkuun, mutta kun tiedän että nuorimman kohdalla siitä saattaa muodostua jatkossa ongelma, niin harkitsen vielä :)

Niin ei tiä vaikka kävis niin etten huoli viereen enää kun lapset on niin ihania tuhisijoita :D Ei kun oli mieskin sitä mieltä et viereen vaan jos nukkuu paremmin ja lapset tietää kyllä et kun isi tulee kotiin niin loppuu se lysti ja saavat omat huoneet ja puoliparvisängyt :) Kyllä poitsu on ollu innoissaan! Tyttö nyt ei ymmärrä siitä muuta kun et saa prinsessahuoneen :)

Yhteistyössä