Epätietoinen kysyy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tytölläni on lääkekuuri meneillään ja nyt tämä alapää näytti vaipan vaihdon yhteydessä kovin valkoiselta eli epäilen että oisi hiiva tulehdus? Voiko olla ja miten hoidetaan jos on? Niin ja lapsi on alle 3 vuotias!

Juu, toivottavasti ei oo mitään vakavaa tai ees hiivaa, mutta näyttämällähän se selviää. Mä en ainakaan lähtis ominpäin tuon ikäiselle mitään hiivakuureja antamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Juu, toivottavasti ei oo mitään vakavaa tai ees hiivaa, mutta näyttämällähän se selviää. Mä en ainakaan lähtis ominpäin tuon ikäiselle mitään hiivakuureja antamaan.

no juu toivottavasti ei ole. On mun kuopus joka on tyttö ja ei oikein ole kokemusta noista mut tänään kun vaihdoin vaippaa yöunille niin oli epätavallisen paljon sitä valkoista:S Siksi kysyn kun on lääkekuuri ja olen kuullut että se voisi lapsellakin aiheuttaa hiivatulehdusta?

No kyllä se huomenna selviää, kun soitat sinne lääkäriin ja kerrot, että mikä vaivaa... Voihan se olla, että ei oo mikään hätänä ja tulee jopa hukka reissu, mutta parempi kai se on katsoa kuin katua, koska hiiva on aikuisellakin todella ärsyttävä vaiva, saatika sitten lapsella.

Älä oo huolissasi, kyllä se siitä. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
No kyllä se huomenna selviää, kun soitat sinne lääkäriin ja kerrot, että mikä vaivaa... Voihan se olla, että ei oo mikään hätänä ja tulee jopa hukka reissu, mutta parempi kai se on katsoa kuin katua, koska hiiva on aikuisellakin todella ärsyttävä vaiva, saatika sitten lapsella.

Älä oo huolissasi, kyllä se siitä. :hug:

Juu soitan ja kyllä se siitä kiitti:)

meidän neidillä oli hiivatulehdus alle yksivuotiaana ja juuri lääkekuurin seurauksena tuli. lääkäri määräs jotain rasvaa jolla parantui ja oli siis tarkoitettu juuri pienille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meidän neidillä oli hiivatulehdus alle yksivuotiaana ja juuri lääkekuurin seurauksena tuli. lääkäri määräs jotain rasvaa jolla parantui ja oli siis tarkoitettu juuri pienille.

Kiitti sulle huomenna lääkäriin mennään!

Yhteistyössä