epäsiistit ei edustavat naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en tiedä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en tiedä

Vieras
En ymmärrä miksi jotkut naiset vain antavat miehen löytäessä tai ensinmäisen lapsen saatuaan päästää itsensä rupsahtamaan. Koti on siisti muksuilla kivat vaatteet ja syödään herkullisesti muuta se itse nainen on sitten ihan kaamee näky ehkä enemminkin emäntä kuin nainen. En vain olisi onnellinen jos minulle kävisi näin. Jos miehen haluaa saada salaa ihailemaan muita on tämä tyylii suora reitti siihen. Itse en vain miehenä kestäisi sitä että nainen olisi aina vailla mitään huollitteluja ja mutustais herkkuja pulleana tai onhan kyllä hoikkiakin naisia joilla ei tuon taivaallista kiinnosta miltä näyttää..

ja kaikkein järkyttävintä on, kun nuoret naiset päästävät itsensä todella ylipainoisiksi, tukka roikkuu jne.
Näin kesällä riittäisi vaikka pieni sipaus huulipunaa ja tukka pestynä ja vähän laitettuna, mutta monelle se tuntuu olevan ylivoimaista.

Tää voi kerätä joitakin väsyneitä "niin oonki" -kommentteja ja sit vielä pari tyyppiä päälle jotka ottavat avauksen tosissaan ja tulevat raivoamaan kaikesta synnytyksen jälkeisen masennuksen ja ruuan kallistumiseen välille mahtuvasta aloittajalle. Max 3 sivua

Kyllä on suomen akat aika ala arvoisia! Tissit kaatis kamaa, paistetun kanan munan kokoisia tai jotkut roikkuvat halko rukkaset. Ala päät ihan siivottomia, karva ryijyn ja usein jopa ulosteen tahrimia. Löysiä yleensä molemmat reiät. Juoppojakin moni. Toista on esim Pattayalla. Siellä naiset on naisia ja kelpaa normaali suomi mies kainaloon. Sieltä mallia suomen akoillellekin ja tallinaan leikkaamaan bosat ja fjoosat kuntoon!

Kyllä on suomen akat aika ala arvoisia! Tissit kaatis kamaa, paistetun kanan munan kokoisia tai jotkut roikkuvat halko rukkaset. Ala päät ihan siivottomia, karva ryijyn ja usein jopa ulosteen tahrimia. Löysiä yleensä molemmat reiät. Juoppojakin moni. Toista on esim Pattayalla. Siellä naiset on naisia ja kelpaa normaali suomi mies kainaloon. Sieltä mallia suomen akoillellekin ja tallinaan leikkaamaan bosat ja fjoosat kuntoon!

Opettele kuule mies Porista ensin kirjoittamaan ja tule vasta sitten kertomaan naisten vajaavuuksista.

jotenki tuli sellanen mielikuva, että tämän kirjoittaja omaa roiman kaljamahan. en tiedä miksi..

• Tykkää
Reactions: Saksamamma

Niin totta! Valitettavasti! Talvilomalla thaikkuihin jees!

Juu, ei vois vähempää ulkonäkö kiinnostaa. Se täytyy teidän kanssakulkijoidenkin vaan kestää. Tänäänkin olin töissä paidassa, jossa on sivusaumassa reikä. Hiukset harjaan töihin, koska ovat muuten tiellä, täts it.
Deal with it. Moni joka jaksaa sipaista huulipunaa, ei jaksa kääntää sivuakaan vaikkapa dostojevskiä, jota minä arvostaisin sitä huulipunaa huomattavasti enemmän.

Mä TYKKÄÄN laittautua, meikata ja pukeutua nätisti. Mutta jos joku ei tykkää siitä, niin vaikeahan se on pakottaa tykkäämään. Ihan sama asia kun että mä EN TYKKÄÄ korjata autoja, eikä mua vois vähempää se kiinnostaa.

Mutta naiseutta pitää mun mielestä juhlistaa :) On kiva olla nainen, ihastella kaikkia sieviä purkkeja ja purnukoita, löytää ne täydellisesti istuvat farkut tai saada omakseen ne ihanaakin ihanemmat kengät. Kauneus on lahjoista katoavin, miksei siis nauttia siitä täysin rinnoin :)

Mä TYKKÄÄN laittautua, meikata ja pukeutua nätisti. Mutta jos joku ei tykkää siitä, niin vaikeahan se on pakottaa tykkäämään. Ihan sama asia kun että mä EN TYKKÄÄ korjata autoja, eikä mua vois vähempää se kiinnostaa.

Mutta naiseutta pitää mun mielestä juhlistaa :) On kiva olla nainen, ihastella kaikkia sieviä purkkeja ja purnukoita, löytää ne täydellisesti istuvat farkut tai saada omakseen ne ihanaakin ihanemmat kengät. Kauneus on lahjoista katoavin, miksei siis nauttia siitä täysin rinnoin :)

Minustakin naiseutta on kivaa juhlistaa ja arvostaa, en vain ymmärrä miksi se on tehtävä perinteisesti miehiä miellyttävillä tavoilla? Minulle naiseuden juhlistaminen voi olla vaikkapa sitä, että näin raskaana ollessa pukeudun kaupungille, leffaan collegehousuhin ja teeppariin, koska katson että naiseuden ja raskauden puolesta minulle on muita kuolevaisia suurempi oikeus mukavuudenhakuisuuteen. Tämä on monille ihan punainen vaate: nainen on viehättävä vasta kun pukeutuminen on jotakin "seksikästä" ja viehättävän on siis oltava viehättävää nimenomaisesti muille, etenkin miehille. Se on pikemminkin mieheyden kuin naiseuden ylistys.

[QUOTE="pop";27215878]Minustakin naiseutta on kivaa juhlistaa ja arvostaa, en vain ymmärrä miksi se on tehtävä perinteisesti miehiä miellyttävillä tavoilla?[/QUOTE]

Tuo argumentti on samaa luokkaa kuin se, että hautajaisissa saa olla hupparissa ja verkkarihousuissa, koska se ilmentää omaa vapautta eikä orjailla mitään kaavoja. Eli ei kovin pitkälle mietittyä tai älykästä visiota.

Minä miehenä en ajattele naisia vaan tykkään "vain muuten" pukeutua hyvin ja laittaa (ostin esim. taannoin 300 euron arvoisen neuleen). Ei hyvin pukeutuva aina ole heikkotahtoinen ihmisenä. Hyvin pukeutuva voi olla jopa vahvempi yksilönä kuin resuissa viihtyvä.

[QUOTE="mies";27216475] (ostin esim. taannoin 300 euron arvoisen neuleen).[/QUOTE]

En kuuna päivänä haluaisi miestä joka ostaa 300 e arvoisen neuleen. Miehelläni ja minulla varsinkin olisi varaa se tehdä, ei siinä mitään mutta tuo nyt jo ihan tyhmyyttä, siis NEULE...

[QUOTE="vieras";27216593]En kuuna päivänä haluaisi miestä joka ostaa 300 e arvoisen neuleen. Miehelläni ja minulla varsinkin olisi varaa se tehdä, ei siinä mitään mutta tuo nyt jo ihan tyhmyyttä, siis NEULE...[/QUOTE]

Se oli ovh :) Sain sen 40 eurolla. Risain voi maksaa.

[QUOTE="vieras";27220048]No kai nyt on hygienia retuperällä kun peseydytään pelkällä vedellä :x Sitten vielä kehdataan kehua, että kukaan ei ole valittanut hajusta...[/QUOTE]

Ja kun kieltäytyy nuolemasta haisevaa karvapehkoa sanotaan että on se muille noin kelvannut!?!?! Kakaroilla kolmekin eri isää niin varmaan on jollekkin kelvannut!!

[QUOTE="vieras";27220048]No kai nyt on hygienia retuperällä kun peseydytään pelkällä vedellä :x Sitten vielä kehdataan kehua, että kukaan ei ole valittanut hajusta...[/QUOTE]

Kylläpä jotakuta nyt ihmeen paljon kyrpii toisten saippuamattomuus. Ihme miten paljon voi toisten peseytymistyyli olla noin merkittävää joillekin.

Yhteistyössä