Epäselvä raskaustesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja?

Vieras
Tein Clearblue-raskaustestin, kuukautisten piti alkaa tänään. Ensin testiin tuli vain vaakaviiva, mutta 10 min kuluttua ikkunaan oli ilmestynyt muutama sininen pieni piste myös pystyviivan kohdalle. Epäselvyyttä lisää se, että nuo pisteet olivat ihan sen vaakaviivan yläpuolella, joten mietin, onko testi viallinen ja voivatko ne vaakaviivan pisteet olla jotenkin levinneenä myös sen viivan viereen? Vai onko tulos positiivinen?? Teen tietty uuden testin muutaman päivän kuluttua, mutta jos sitä ennen joltain löytyisi jotain kokemusta asiasta?

Hei! Minulle kävi samoin kerran tässä 2 vuoden yritystaipaleella. Siis tuli jotain epämääräisiä pisteitä siihen vaakaviivan yläpuolelle. Luulisin että minulla oli silloin kemiallinen raskaus tai sitten testi oli viallinen, koska kuukautiset sitten tulivat muutaman päivän päästä. Clearbluehan on herkkä testi, mutta tokihan voi olla niinkin, että hedelmöittyminen onkin tapahtunut myöhemmin eikä vielä näy kunnolla testissä. Toivon parasta:) Toivottavasti kerrot uuden testin tuloksen, uteliaana odottelen:)

Kiitos kommentista! Vielä sen verran päivitystä, että myöhemmin testiin ilmestyi vielä todella haalea ja ohut pystyviiva noin parin tunnin kuluttua testamisesta. Noin myöhään tulleilla muutoksillahan ei pitäisi olla merkitystä, mutta jännäksi menee joka tapauksessa.

Itse tekisin toisen merkkisellä testillä vielä uusinta testin. Ihan vaan asian varmistamiseksi. Itse tein viime kesänä testin ensin yhdellä testillä, tulos oli jotenkin tosi hailakka, viivat tulivat, mutta tosi hailakoina. Paketissa oli kaksi testiä ja sama homma molemmilla. Ostin sitten toisen merkkisen testin ja siihen tuli sitten ihan selkeät viivat. En nyt valitettavasti muista minkä merkkiset testit olivat kyseessä. Nyt odottelen vauvan syntymistä, laskettuaika 30.1, mutta eilen lääkärin tutkimuksessa, lääkäri antoi ymmärtää, että sinne asti ei varmaan kyllä mene.

Yhteistyössä