Epäromanttisinta, mitä miehesi on sanonut sängyssä? -kootut

Hehe.

Ekan yhdynnän jälkeen tuumas, että eihän tuo nyt niin ihmeellistä ollu. :snotty: Se oli hälle eka kerta. On vähä mieli muuttunu sen jälkeen...Vaikka ei se sitä kyllä edelleenkään ihmeellisenä piä. :D

Eka kerta silloisen poikaystävän kans oli melkoista tuhertamista :headwall: Kipeää otti, sänky narisi niin, että anoppikokelas varmasti kuuli sen alakertaan asti, ja ees-sun-taassua oli ainakin viiden työnnön verran. Poikaystäväni kysyi jälkeenpäin hämillään, että "saitko sä?", ja minä tietenkin vakuutin, että juu juu, sain sain :laugh:

:laugh:

Ei tuu mitään ukon sanomaa nyt miäleen mut muistampa kerran kun en ihan täysillä jaksanut olla mukana, joten kattelin siinä sitten kontillani ollessa ympäri huonetta.
Yks kaks huomasin nurkassa minikylmälaukun mitä olin ettinyt aikasemmin. Sen kummempia ajattelematta totesin suureen ääneen: "hei, nyt miä löysin sen kylmälaukun!"

Ei muuten enää sen jälkeen ukkookaan napannut touhut entiseen malliin :whistle: :ashamed:

Oha tuo välil kuittaillut et mitäs sie nyt sit etit, kun hommiin käydään :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Hehe.

Ekan yhdynnän jälkeen tuumas, että eihän tuo nyt niin ihmeellistä ollu. :snotty: Se oli hälle eka kerta. On vähä mieli muuttunu sen jälkeen...Vaikka ei se sitä kyllä edelleenkään ihmeellisenä piä. :D

Ei saatana, onkohan meillä sama mies??? Ihan samoilla sanoilla kommentoi mun ukkoni ekan panon jälkeen, oli hälle eka kerta... ai hitsi, kumman kaa se eka kerta nyt sit olikaan!? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:

Ei tuu mitään ukon sanomaa nyt miäleen mut muistampa kerran kun en ihan täysillä jaksanut olla mukana, joten kattelin siinä sitten kontillani ollessa ympäri huonetta.
Yks kaks huomasin nurkassa minikylmälaukun mitä olin ettinyt aikasemmin. Sen kummempia ajattelematta totesin suureen ääneen: "hei, nyt miä löysin sen kylmälaukun!"

Ei muuten enää sen jälkeen ukkookaan napannut touhut entiseen malliin :whistle: :ashamed:

Oha tuo välil kuittaillut et mitäs sie nyt sit etit, kun hommiin käydään :ashamed:

:laugh: Minä miehen värkkiä hiplatessani hihkasin että NAKKEJA! Tuli vain kesken kaiken mieleen mitä pitäs ostoslistaan lisätä. Mies nauro, että olisit edes hiillosmakkaraa huutanu :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja tiiu:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:

:laugh: Minä miehen värkkiä hiplatessani hihkasin että NAKKEJA! Tuli vain kesken kaiken mieleen mitä pitäs ostoslistaan lisätä. Mies nauro, että olisit edes hiillosmakkaraa huutanu :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja tiiu:

:laugh: :laugh:
Pakko poistua koneelta, ennenkuin kusen housuun :D

no silloinen poikakaverini puuhastelujen jälkeen
" ei siitä kuulu semmonen lotiloti ääni, vaan sellanen tämmönen ääni" ja rupes tekeen yhdynnän ääntä suullansa...

Mun eksäni kerran totesi lauettuaan sisääni, että ''Kappas, mites se nyt tolleen meni?'' Samainen mies mysö kerran kesken hommien totesi, että ''Meillä oli tänään duunipaikan ruokalassa kermaperunoita!'' Joo.. :D

* Myös

Tällä samaisella ukolla on myös paha tapa matkia Antero Mertarantaa ei-niin-sopivissa-tilanteissa. Eipä siis lienee ihme, että jätkä totesi Mertsin äänellä lauetessan että ''Se on siinä!''

:D

Mulla erään nuoruuden ihanuuden kanssa kesken aktin "tiäksä muuten, että äiti laittaa kesäkukkia tossa ikkunan takana" ja jatko vaan painamista ennen ku nakkasin sen pos päältäni.

Vähän vanhempana mulla oli mies joka piti ihan hirveetä meteliä. Siis musta tuntu niinku oisin ollu tappamassa sitä "ai saatana, voi helvetti helvettiiiiiii, voi vittuuuuuuuuuuuu", eihän siitä mitään tullu, ois pitäny johonki korpeen muuttaa että ois voinu seksiä harrastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
"Aijai saatana, vittu... Perkele... Joo... Ai saatana..." hoki yksi yhden yön hoito vuosia sitten. Ja hikosi niin että sain hikeä silmääni :$ :xmas:

Jäi siihen yhteen yöhön, luojan kiitos...

Onkohan sama mies ollut meillä :D

Alko miettiä, että mitäköhän kaupungin pahimmalle deekulle kuuluu. Yleensä se hyräilee jotain biisiä, enemmän tai vähemmän tilanteeseen sopivaa. Viimeks se oli se "hento kuiskaus pimeässä...". En tiedä miksi se katso tarpeelliseksi kertoa tonkin biisin, kun se on vaan hoito.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Minun silloinen avokkaani vihjaisi, että kiihottavien juttujen kuiskaaminen korvaan kesken aktin olisi suotavaa. No, yritin parhaani. Kesken työntelyn lähetyssaarnaaja-asennossa kuiskasin naisen korvaan: "Mä työnnän sen suhun niin syvälle, että se tulee sun suustas ulos!"

Vaikutus ei ollut toivottu. Nainen mietti sanojani hetken otsa rypyssä ja alkoi sitten nauraa. Jatka siinä sitten työntelyä kun toinen hekottaa alla. Jälkikäteen hän täsmensi: "Kiihottavia, ei pimeitä." Sittemmin häntä kylläkin kiihotti käyttämäni kielikuva: "Suo, johon saapas uppoaa."

Hahahahaha--:D reps.

PC7LJsK.jpg

Ei kyllä naurattanut pätkääkään nuo aloitusviestin jutut, lähinnä hämmensi ja järkytti.
Ensinnäkin, että tuollaisia miehiä voi olla olemassa ja toisekseen että joku vielä harrastaa seksiä tuollaisten kanssa.
Oksettavaa,ällöttävää.

Yhteistyössä