Epäromanttisinta, mitä miehesi on sanonut sängyssä? -kootut

"Aijai saatana, vittu... Perkele... Joo... Ai saatana..." hoki yksi yhden yön hoito vuosia sitten. Ja hikosi niin että sain hikeä silmääni :$ :xmas:

Jäi siihen yhteen yöhön, luojan kiitos...

e010.gif
Nauretaan miehen kanssa.

Minun silloinen avokkaani vihjaisi, että kiihottavien juttujen kuiskaaminen korvaan kesken aktin olisi suotavaa. No, yritin parhaani. Kesken työntelyn lähetyssaarnaaja-asennossa kuiskasin naisen korvaan: "Mä työnnän sen suhun niin syvälle, että se tulee sun suustas ulos!"

Vaikutus ei ollut toivottu. Nainen mietti sanojani hetken otsa rypyssä ja alkoi sitten nauraa. Jatka siinä sitten työntelyä kun toinen hekottaa alla. Jälkikäteen hän täsmensi: "Kiihottavia, ei pimeitä." Sittemmin häntä kylläkin kiihotti käyttämäni kielikuva: "Suo, johon saapas uppoaa."

Kyllähän seksin hauskaa pitää olla, mutta molempien (tai kaikkien) osapuolien pitää tällöin olla samalla aaltopituudella. On paljon sanoja ja tekoja, joita en olisi voinut kuvitellakaan edellisessä suhteessani sanovan tai tekevän petipuuhissa, mutta nykyään ne naurattavat ja tekevät seksistä entistä loistavampaa. Mikä onkaan ihanampaa kuin nauraa seksin aikana ja hymyillä autuaasti sen loputtua?

Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:
Mulle ei tuu mitään mieleen... Paitsi että itse oon joskus teininä sanonu et "mä oon nähny ku hevoselta leikataan pallit" :D

Hehee, nauran jo viidettä minsaa kippurassa, ja nimittäin palleaan koskee hitosti :DDD

Yhteistyössä