Epareilu Sangyssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aersyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aersyyntynyt

Vieras
Ihan vain kyselisin etta kuinka yleista on tama minulle sattunut. Tapailin ja seurustelin jonkin aikaa aika nuoren miehen (han 24 mina 27) kanssa, ja olin hyvin hammastynyt hanen itsekkyydestaan sangyssa. Han sanoi rakastavansa minua, ja oli mita ilmeisemmin hyvin kiinnostunut ja muuten mukava ja huomaavainen. Mutta sangyssa kaikki muuttui (todellinen luonne mitattiin?)!

Itse alkuarasteluiden jalkeen otin hanelta suihin, silla jos valitan henkilosta on minusta kasittamattoman ihanaa antaa toiselle nautintoa. Kun han tuli, kierahdin hanen viereensa ja odotin tietysti etta hankin tekisi saman minulle. Mutta hanpa vain "kiitteli" ja sanoi etta olipas ihanaa. Noh, ajattelin etta ensi kerralla ehka sitten, ja nukahdimme tyytyvaisina.

Mutta eipa sita kertaa koskaan tullut!! En voi kasittaa miten hanta ei patkaakaan haitannut se, etta annoin hanelle ihanaa oloa ja orgasmeja mutta itse han vain halusi kosketella rintojani ja suudella, se siita minun kiihottamisestani!!

Kerran jopa sanoin suloisesti etta "pussaisitko minua tuolta" ja avasin reisiani, han todellakin antoi sellaisen "poskipusun" hapykymmulleni ja meni tyytyvaisesti hyraillen kylppariin!! Sanoin vain hanelle, muka nauraen, etta oletpa epareilu.

Ja kun itse annoin hanelle suuseksia oli han niin neuvomassa, etta koskettele palleistakin jne, mutta jumankauta ikina ei antanut minulle suuseksia!! Minulla on hyvaksikaytetty olo...

Erosimme moninaisista syista, minun aloitteesta. Han sanoi rakastavansa minua, mutta eipa hanta ainakaan naisen tyydyttaminen juuri kiinnostanut. Ihmetyttaa vain etta muuten oli huomaavainen.. En olisi uskonut.

Onko muilla kokemuksia itsekkaista ja epareilusta sankykavereista?

Alkuperäinen kirjoittaja Aersyyntynyt:
Ihan vain kyselisin etta kuinka yleista on tama minulle sattunut. Tapailin ja seurustelin jonkin aikaa aika nuoren miehen (han 24 mina 27) kanssa, ja olin hyvin hammastynyt hanen itsekkyydestaan sangyssa. Han sanoi rakastavansa minua, ja oli mita ilmeisemmin hyvin kiinnostunut ja muuten mukava ja huomaavainen. Mutta sangyssa kaikki muuttui (todellinen luonne mitattiin?)!

Itse alkuarasteluiden jalkeen otin hanelta suihin, silla jos valitan henkilosta on minusta kasittamattoman ihanaa antaa toiselle nautintoa. Kun han tuli, kierahdin hanen viereensa ja odotin tietysti etta hankin tekisi saman minulle. Mutta hanpa vain "kiitteli" ja sanoi etta olipas ihanaa. Noh, ajattelin etta ensi kerralla ehka sitten, ja nukahdimme tyytyvaisina.

Mutta eipa sita kertaa koskaan tullut!! En voi kasittaa miten hanta ei patkaakaan haitannut se, etta annoin hanelle ihanaa oloa ja orgasmeja mutta itse han vain halusi kosketella rintojani ja suudella, se siita minun kiihottamisestani!!

Kerran jopa sanoin suloisesti etta "pussaisitko minua tuolta" ja avasin reisiani, han todellakin antoi sellaisen "poskipusun" hapykymmulleni ja meni tyytyvaisesti hyraillen kylppariin!! Sanoin vain hanelle, muka nauraen, etta oletpa epareilu.

Ja kun itse annoin hanelle suuseksia oli han niin neuvomassa, etta koskettele palleistakin jne, mutta jumankauta ikina ei antanut minulle suuseksia!! Minulla on hyvaksikaytetty olo...

Erosimme moninaisista syista, minun aloitteesta. Han sanoi rakastavansa minua, mutta eipa hanta ainakaan naisen tyydyttaminen juuri kiinnostanut. Ihmetyttaa vain etta muuten oli huomaavainen.. En olisi uskonut.

Onko muilla kokemuksia itsekkaista ja epareilusta sankykavereista?
Olitko muistanut käydä ensin pesemässä alapääsi?

Arvasin etta joku ei voi malttaa olla kysymatta tata asiaa. Olisin kai aika tyhma, jos _en_ olisi pitanyt alapaani puhtaudesta huolta ja silti ihmettelisin miehen kaytosta. Eli olen natti nainen, hygieeninen ja puhdas. Eika aiemmat eksat koskaan valttaneet suuseksia.

Itserakas kaveri. Kirjoituksestasi ei käynyt selville olitteko koko seurustelun aikana kunnollisessa yhdynnässä? Sinä annoit hänelle suuseksiä, mutta hän ei halunnut antaa sinulle. Tulee mielen kaverin kokemattomuus ja vain omien halujen tyydyttäminen.

Hän oli vain ottavana osapuolena. Tulee mieleen maksullinen seksi ilotaloissa, tai yksityiseltä. Prostitutiot yleensä tekee mitä asiakas pyytää, yleensä sovitaan ja hinta on sen mukainen. Harvoin prostitutio antaa suudella tai hyväillä itseään, hän tekee työt. Näen asian vähän tällaisena. En tarkoita missään tapauksessa että sinä olisit sellainen. Hän vain käytti sinua, kuin maksullista naista.

Harmillista, jos sinä annoit kuvaamaasi seksiä miehelle, kyllä minä olisin antanut sinulle mitä olisit halunnut. Varmasti olisit saanut kunnon suuseksiä ja loppuhuipennukseksi kunnon rakastelun!

Etta mua arsyttaa! Han laittelee viestia etta on kurjaa nyt ilman minua, ja etta meidan pitaisi olla yhdessa.

Tekisi mieli vastata etta "olisit edes ollut reilu sangyssa" niin olisin minakin saattanut olla tyytyvaisempi ylipaataan. Eihan se suhde siihen seksiin kaatunut, vaan muihin asioihin, mutta nyt arsyttaa kun han sanoo tehneensa kaikkensa minun vuokseni.

Et vastannut kysymykseen: Olittko seurustelun aikana kunnon yhdynnässä? Kirjoituksestasi ei selvinnyt muuta kuin antamasi suuseksi.
Sinä tyydytit häntä ja hän ei sinua, aika outo seurustelu, jos näin oli.

Vastaa jos rakastat kaveria, ja kerro vaatimuksesi. Kunnon seksiä ja rakastelua sinullekkin. Jos hän ei tyydytä sinun tarpeita, ei tule kauppoja.
Uskon kyllä että löydät sellaisen kumppanin ettei tarvitse takertua häneen.

Emme olleet kunnon yhdynnassa. Jos olisin ollut erittain onnellinen yhdynnan jalkeen, niin ehka siksi han ei olisi antanut suuseksia. Mutta todellakin, mina jain aivan tyydyttamatta... Nyt oikein nolottaa etta itse edes tein hanelle sellaista, ja han vain otti vastaan muina miehina:(((( Han halasi, suuteli, silitteli ja hempeili sanoillaan kylla todella paljon, mutta ei vahingossakaan tyydyttanyt minua!

Todella itserakas kaveri. Miten hoidit omat seksi tarpeet seurustelun aikana, harrastitko itsetyydytystä? Tuliko pettäminen mieleen, tai uuden kumppanin etsintä? Itsetyydytys on ihan normaali tapa, jos ei saa seksiä.
Nyt olet päässyt hänestä eroon,etsi uusi kumppani ja aloita puhtaalta pöydältä.
Kuinka tänä aikana ovat sinun seksitarpeet tyydytetty?
Toivon sinulle onnea uuden suhteen löytämiseksi.

Hei, emme edes nahneet niin usein, joten masturboin niinkuin aina ennekin.

Han aina snaoi minua enkelikseen, ja etta olen niin viaton jne. Osasikohan han tajuta olenkaan etta olen myos seksuaalinen olento, en vain sopo pieni enkeli joka on lahetetty hanen penistaan suutelemaan!

Kuvitteleeko han etta mina saan saman silla etta han suutelee minua ja rintojani ja hempeilee sanoillaan, kuin jos mina taysin tyydytan hanet? Luuleeko etta minakin saan orgasmin silla etta han sanoo kuinka ihana mina olen? Kerran vein hanen sormensa jalkovaliini, ja hetken han kylla jaksoi hyvailla, mutta sitten "kasi vasyi".

Nyt han on niin suruissaan ettemme ole yhdessa, en ole maininnut tasta, mutta valilla tekisi mieli... Mutta annan sen olla, en ole hanen kanssaan enaa joten turha alkaa vatvomaan... Hanen halejaan on kylla ikava. Mutta ei se hali ian kaikkeen auta.

Kaksi asiaa tuli mieleen. On todella tärkeää sanoa mitä haluaa ja millälailla.
Toiseksi kannattaa tehdä niin, että vaimolle / naiselle tehdään orgasmi ensin käsin / suulla. Koska monella miehellä loppuu halu siihen omaan orgasmiin ainakin joksikin aikaa, joten sitä vaan ei haluta eikä jaksa tehdä toiselle mitään.

Tuo on totta mitä RJV kirjoittaa.
Usein käy näin, kun mies saa mitä haluaa, kumppani jää ilman.
Lohdutukseksi voin sanoa, kyllä löydät vielä oikean kumppanin. Vaikka hän sanoo sinua enkeliksi; "Himot ne on hiirelläkin ja tunteet diakonissalla."
Kun löydät mieleisen kumppanin, kerro avoimesti omista haluista ja mitä kaipaat. Älä ole antava osapuoli, vaan vaadi myös itsellesi.
Itsetyydytys on parempi, kuin huono kumppani, älä häpeä sitä. Oma käsi tuntee kehonsa parhaiten.
Omasta puolestani annan haleja sulle, toivottavasti tämä lämmittää mieltäsi. Kaikkea se ei korvaa, siihen tarvitaan muutakin.

Herää kysymys: Otitko asian puheeksi heti kun tajusit miehen käyttäytyvän tuohon malliin? Kyllähän tuollaiset asiat pitää selvittää heti, puhumalla. Ja jos ei selviä, pitää miettiä mitä loppuelämältäsi haluat.

Teillä on hassusti asiat, yleensähän ne aikoinaan olivat toisin päin. Monessa suhteessa edelleenkin.
On nimittäin vieläkin melkoinen tabu naisen kyvykkyys/osaaminen tyydyttää mies. Vaikkapa juuri tekemälläsi tavalla.
Siitä vaan ei saa puhua kuinka hyvä nainen on miehen käsittelyssä. Nuoremmat jo tietävät ja tuntevat miehen kropan, osaavat laittaa sen nauttimaan. Suurin osa ei kyllä edes halua sitä tehdä, kunhan itse nauttivat rakastelusta.

No en sanonut suoraan , silla oli niin ilmeista etta han halusi olla antamatta, etta jos olisin kaskemalla kaskenyt (vaikka se pyynto etta "pussaisitko mua tuolta" ja kaden vieminen haarojen valiin jne on kylla minun kirjoissani jo ihan selvia pyyntoja) niin olisi itseltanikin maku mennyt koko tilanteeseen, en usko etta voisin nauttia jos toista ei patkaakaan kiinnosta!

Mutta mita valia enaa, en tapaile hanta enaa....

Harmittaa vain se, etta tallaiset kokemukset aina jattavat vahan jalkensa. esim, nyt mina hyvin innokkaasti, huolella ja antaumuksella annoin hanelle nautintoa suuseksin avulla... Itse spontaanisti. Mutta taman tapauksen jalkeen on mennyt maku koko hommaan, ehka alan yhdistamaan tuon suuseksin antamisne vahan sellaiseen hyvaksikayttomeininkiin ja allottaa vielakin ajatus siita miten han makasi siina onnellisena minu tyydyttaessa hanta, ja kehui viela miten ihanalta se tuntui, eika hanelle tullut mieleenkaan etta ehka minakin haluaisin tuon ihanan tunteen!! helkkari soikoon etta arsyttaa... No siinapa jai haikailemaan sekin mies. Ehka han saa huonoa suuseksia tai ei ollenkaan tulevaisuudessa, etta oppisi laksynsa.

Uskon että mietit vielä tuota suhdettasi ja kadut miten tyydytit häntä, mutta itse jäit ilman. Nyt sinun vain täytyy unohtaa tuo suhde, älä jää murehtimaan.
Elä elämääsi täysin rinnoin ja kun tapaat uuden ystävän, tai poika-kaverin aloitat puhtaalta pöydältä. Kerrot hänelle mitä haluat ja miltä tuntuu. Puhumalla suhteesta ja toisten tarpeista seksuaalisesti. Uuden suhteen alkaessa älä sinä tee aloitetta ainakaan suuseksiin. Kun etenette siihen tilanteeseen,älä tee mitään mitä et halua. Jos kaveri haluaa suuseksiä tai muuta seksiä, vaadi samalla mitalla takaisin.
Kerro mistä haluat hyväiltävän ja miltä se sinusta tuntuu.

Sinä olet vielä nuori ja elämä edessä, kyllä se elämä vielä hymyilee!

Vielä haluaisin kysyä palstan aloittajalta.
Tuli mieleen vielä kun kerroit tunteneesi itsesi hyväksikäytetyksi.
Anteeksi mutta oletko syntyperäinen Suomalainen? Jos olet muun maan kansalainen silloin tämä käsityksesi saattaa olla oikea. Joillakin on tapana alistaa muuta syntyperää olevia naisia.
Kaikella ystävyydellä ja kunnioituksella esitän nämä arveluni.

No olen itse puoliksi suomalainen ja puoliksi persialainen, en nayta suomalaiselta alkuunkaan.

Oletko sina todellakin sita mielta etta han oikein tahallaan kaytti minua hyvakseen?

Mitä ihmeen häpeämistä tai nolostumisen aiheitta sinulla on. Jos mies oli itserakas, eihän se sinun käytöstäsi huononna. Jotenkin ihan hassua tai vääristynyttä ajatella noin. Enkä usko mies käytti sinua hyväkseen. Ehkäpä mies on kokematon/osaamaton?

Itse olisin luultavammin sanonut suoraan asiasta. Että mielestäni et huomioi minua tarpeeksi seksuaalisesti ja tunnen olevani hyväksikäytetty, yksipuoliseen tyydyttämisen välineenä. Ja katsonut mitä mies olisi tuohon sanonut. Miehillä (kokemattomilla) voi olla hassuja käsityksiä, mikä aiheutti sen ettei mies tyydyttänyt sinua.

Yleensä jos miehet ovat ihastuneita ja kiinnostuneita, he kyllä "panevat parastaan" ;) naisen kanssa, myös suuseksin saralla. Tulee mieleen että ehkä mies on kokematon ja siksi "törppö".

Tai sitten on vain liian laiska ja itserakas. Sitä vaivaa onkin sitten vaikeampi korjata, tuskin kannattaa edes yrittää. Tasan varmasti löytyy parempiakin miehiä. Mutta sinun on turha olla nolo tai hävetä. Mieshän tuossa on syystä tai toisesta ollut aikamoinen juntti/urvelo/törppö. Et sinä.

Typerä laiska äijä, onneksi pääsit eroon!
Jos saa ihanaa suuseksiä, sitä myös annetaan takaisin huolella ja keskittyen. Tämä on mun motto.

En edes ymmärrä, kuinka mies voi ryhtyä panemaan, ennen kuin on lämmitellyt naisen nuolemalla tai sormilla, ja mieluusti antanut pari orkkuakin jo ennen yhdyntää.

Tajuan kyllä, että heti orkun jälkeen hän ei ehkä itse jaksanut ruveta hommiin, mutta jo puoli tuntia/pari tuntia sen jälkeen luulisi miehellä olevan taas märkä ihana pillu mielessä? Ja jos ei, niin ainakin seuraavalla kerralla "maksetaan palvelukset takaisin". :)

Kukaan ei jaksa yksipuolisesti antaa suuseksiä, jos ei saa sitä ikinä itse.

Tästä tulee mieleen, kun itse peuhasin erään miehen kanssa viime kesänä. Oli jo aamuyö ja olimme koko päivän olleet erilaisissa riennoissa ja molemmat tosi väsyneitä. Meidän ei ollut tarkoitus yöllä vielä edes mennä niin pitkälle, muta jotenkin päädyin ottamaan häneltä kunnolla suihin, ja vasta kun pääsin vauhtiin, hän yhtäkkiä tulikin suuhuni. Olin hieman yllättynyt ja aloin kiehnäämään hänen vieressään itsekin kiimassa, mutta yllätys yllätys, mies nukahti samantien(sehän on fysiologinen reaktio). Itse valvoin ja olin hieman pettynyt, ajattelin että tässäkö tämä nyt oli :( Aamulla heräsin aikaisemmin ja menin keittiöön valmistamaan aamiaista. Olin edelleen kiimassa ja vähän kiukkuinen & turhautunut. Yhtäkkiä mies heräsi, hiipi taakseni, heitti munakaspannun kädestäni ja painoi mut keittiön lattialle selälleen ja nuoli mua niin jumalaisesti, että aahhh...En kyllä kestänytkään kauan :)
Sitten aamiaisen jälkeen menimme takas petiin nauttimaan vielä toista muna-annosta, hmm ;)

Tässä on tullut sinulle aika hyviä vastauksia monilta ihmisiltä. Kuten edellä on kerrottu ja minäkin alussa totesin, kyllä tämän voi laskea kokemattomuuden piikkiin. Sinulla ei ole mitään hävettävää, älä suotta anna vihalle valtaa. Sinä olet ollut aktiivinen ja tyydyttänyt kaverin parhaalla mahdollisella tavalla. Minä olisin tyytyväinen jos olisin saanut tuollaisen tyydytyksen naiselta. Kyllä minulle ei olisi tarvinnut pyyntöä esittää vasta palveluksen antamisesta.
Itse voin kokemuksesta sanoa suuseksiä saanena ja itse sitä antaneena. Sen jälkeen rakastelu kestää pitempään ja nainen nauttii, sekä saa kunnon orgasmin. Usein mies lauettuaan saa hetken tyydytyksen, mutta himot herää uudelleen. Ei kannata luovuttaa heti naisenkaan, vaan härnää uudelleen peniksen pystyyn.

Sinä olet tehnyt kaikki hyvin, älä murehdi menneitä, äläkä anna vihalle valtaa. Nauti omasta kehosta, kyllä se oikea löytyy. Kun tapaat seuraavan kiinnostavan kaverin ja etenette seksiin. Kerro avoimesti mitä sinä haluat ja miltä sinusta tuntuu.

Kyllä tällainen kokemus löytyy minultakin, vaikka olen ihan suomalainen, joten tuskin tässä nyt on kyse mistään tietoisesta hyväksikäyttämisestä ap:ta kohtaan. Kohdalle vain sattui tällänen joko kokematon tai hyvin itsekäs/ajattelematon nuorukainen. Enpä saanut minäkään sanottua, että ei tämän nyt ihan näin pitäis mennä, vaikka ikääkin on enemmän.

Ap, ei kannata enempäänsä asiaa miettiä ja mieltänsä pahoittaa. Meitä kun löytyy niin monenlaisia. Onneksi tämän tyyppiset miehet on vähemmistönä. Ole vain tyytyväinen siitä, että pääsit hänestä eroon. Voit hyvällä omalla tunnolla nauttia edelleenkin suuseksin antamisesta. Niin minä ainakin teen :)

Kerron aika mielenkiintoisen tapauksen. Vuosia sitten tapasin viehättävän naisen. Olimme yhdessä ja etenimme normaalisti seksiin. Hän oli hyvin innokas antamaan suuseksiä. Hän nautti siitä suunnattomast ja laukesin hänen suuhunsa. Viimeistä pisaraa myöten hän nuoli kaiken. Minä vasta palveluna halusin antaa myös suuseksiä, mutta hän ei halunnut. Hänelle riitti suukottelu ja hyväily. Ei hän halunnut muuta, ei normaalia seksiä eikä suuseksiä.

Ihmettelin ja kysyin eikö hän halua? Hän sanoi kaiken olevan hyvin, hänelle riittää kun saa ottaa suihin. Kyllä hän oli kiihottunut ja kostunut. Tätä jatkui jonkin aikaa ja aina sama kuvio, ei hän halunnut muuta. Paikkakunnan vaihdoksen jälkeen tiemme erosivat.
Varmaan muillekkin on sattunut vastavaavia tapaksia?

Yhteistyössä