Epäolennaisia ärsyttäviä asioita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27190661]Onko hyvä tökötti? Tekeekö kynnet koviksi, vai semmoisiksi "joustaviksi"?[/QUOTE]

On hyvä. Tuo on öljyä, imeytyy suht nopeasti ja antaa kynsille kosteutta. Kynnenkovettajathan vaan kuivattaa ja siten lisää katkeilua. Eikä oo kallis, n. 7 €.

[QUOTE="vieras";27190689]On hyvä. Tuo on öljyä, imeytyy suht nopeasti ja antaa kynsille kosteutta. Kynnenkovettajathan vaan kuivattaa ja siten lisää katkeilua. Eikä oo kallis, n. 7 €.[/QUOTE]

Kiitos, pitääpä ostaa tuollaista :)

Koiran "partavesi" lattialla. Meillä on siis isopartainen koira, joka etenkin innostuessaan ravaa jatkuvasti juomassa ja valuttaa sitten märästä parrastaan inhaa lientä pitkin lattioita, niin että aina on sukassa märkä läntti.

• Tykkää
Reactions: Tepadj
[QUOTE="juu";27190714]Koiran "partavesi" lattialla. Meillä on siis isopartainen koira, joka etenkin innostuessaan ravaa jatkuvasti juomassa ja valuttaa sitten märästä parrastaan inhaa lientä pitkin lattioita, niin että aina on sukassa märkä läntti.[/QUOTE]

:laugh: :laugh:

Heh, keksinpä toisesta ketjusta heti pari erittäin ärsyttävää sanaa, joista ärsyyntyminen on ihan järjetöntä :D Sanat ovat siis "mässy" ja "irttari" ja lisätään samaa sarjaa vielä "nanna", vaikkei sitä ketjussa mainittukaan.

Hitaat ihmiset yleisesti, pientä hyvää/mässy/herkutella/nautiskella/namia- käsitteet, ihmiset jotka eivät katso tien yli mennessään, miehet, jotka pukeutuu vaa.punaseen Hilfigerin paitaan, vapaakasvatus, koirat, liian lähelle tunkevat vieraat ihmiset, räkää aluvat lapset perhekerhossa.

Onhan noita vielä montakin :D

[QUOTE="Vieras";27190623]Typötyhjä tiskipöytä, jonka kiiltavälle pinnalle teini laskee vesilasin 3 sek sen jälkeen kun pöytä oli täydellinen.

Iloitset siitä kun pyykkikori on tyhjä ja kone jo linkoaa viimeisiä pyykkejä. Samassa joku tuo sylillisen vaatteita ja heittää ne pyykkikoriin.[/QUOTE]

tuo pyykkijuttu on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ärsyttävää!!

ja töissä pistää ärsyttämään kun joku asiakas maksaa 2 kahvia ja sanoo et Jaska tulee kohta perässä, älä ota siltä rahaa..öööö okei, mut kuka ..ttu se Jaska mahtaa olla???

Kun vasikan kokoinen koira menee juomaan, ja vetää suunsa täyteen vettä. Tämän jälkeen tajuaa jotain mielenkiintosta tapahtuvan toisaalla, ja juoksee edelleen vedet suussa paikalle. Kuolaa loput vedet lammikoksi lattialle, menee uudelleen juomaan ja toistaa edellisen. Joskus vielä teen niin, että heitän vain pesuainetta lattialle ja alan moppaamaan, eipähän tarvi ite kantaa vettä..

Toinen on se, kun oot saanu keittiön tiskipöydän kiiltelemään puhtauttaan, ja laitat kissan kuppeihin ruokaa valmiiksi. Kissa sinkoaa samantien pöydälle norkoamaan ruokaa, ja kun pääsee syömään niin änkeää päänsä niin syvälle kuppiin kun vain mahtuu, puskee ruokaa kupin reunojen yli vastajynssätylle teräspinnalle, ottaa suuhunsa liikaa ruokaa ja ravistelee ylimääräiset ruuanpalaset suustaan pitkin tiskipöytää.

Ärsyttävää!

• Tykkää
Reactions: potku
[QUOTE="argh";27190354]Ärsyttää kun mies ei ruuanlaiton jälkeen pyyhi keittiön tasoja. Epäolennaista tämä on siksi että mies kuitenkin laittaa ruokaa siinä missä minäkin. Tiedän monta miestä jotka ei laita.[/QUOTE]

Juu muakin. Leivänmurut tms on ärsyttäviä!! Ja sen kun äin sanoo/kirjoittaa tuntee itsensä ihme nipoks.....

• Tykkää
Reactions: misStar
[QUOTE="vieras";27195302]Mua ärsyttää tossa Kakkutehdäs -ohjelmassa tuo omistaja tai mikä johtaja onkaan, sillä on ärsyttävä suppusuu :D[/QUOTE]

Mua ärsyttää koko Kakkutehdas, kun ne kaikki kakut on ihan samanlaisia ja tosi usein vielä tehty jostain styroksista. Mikä kakku se sellainen on?

Mua ärsyttää välillä kun pistää 1-vuotiasta päikkäreille niin nukahtaa pariksi minuutiksi, rävähtää kauheeseen huutoon ja sillä on kakka housuissa. Yleensä ensimmäisen kakan jälkeen mennään suihkuun ja siitä sitten laitan päikkäreille, nukahtaa, herää ja taas on paskat housuissa. ARGH Justiisa kun ajattelee että jee, nyt ois aikaa olla vaikka koneella ja juoda kahvia....w

• Tykkää
Reactions: PerseeNNuolija
[QUOTE="vieras";27190346]Mua ärsyttää sellaset akat, jotka nauraa kovaäänistä kikattavaa tekonaurua koska luulevat, että se on miesten mielestä seksikästä.[/QUOTE]

niin totta ei helv..

[QUOTE="argh";27190354]Ärsyttää kun mies ei ruuanlaiton jälkeen pyyhi keittiön tasoja. Epäolennaista tämä on siksi että mies kuitenkin laittaa ruokaa siinä missä minäkin. Tiedän monta miestä jotka ei laita.[/QUOTE]

Sama ärsyttää minunkin miehessäni. Joka tosin laittaa ruokaa harvemmin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;27195480:
Mua ärsyttää, jos vessapaperi on väärinpäin telineessä ja paperi tulee sieltä rullan "takaa".

Tää on varmaan yks yleisimmistä ärsytyksen aiheista. Facebookissakin taitaa olla asiasta ihan joku ryhmä :D

Minua ärsyttää jos likaiset astiat ladataan tiskikoneeseen "väärin". Eli esim. lautaset pitää olla suuruusjärjestyksessä. Helpottaa ja nopeuttaa huomattavasti sitten tyhjennysvaiheessa ;) Kun mun mieskin tän vielä tajuaisi.

• Tykkää
Reactions: Namppis88
[QUOTE="vieras";27195495]Tää on varmaan yks yleisimmistä ärsytyksen aiheista. Facebookissakin taitaa olla asiasta ihan joku ryhmä :D[/QUOTE]

Mulla on paha tapa kylässä käydessäkin kääntää se rulla oikein :ashamed:

[QUOTE="vieras";27195506]Minua ärsyttää jos likaiset astiat ladataan tiskikoneeseen "väärin". Eli esim. lautaset pitää olla suuruusjärjestyksessä. Helpottaa ja nopeuttaa huomattavasti sitten tyhjennysvaiheessa ;) Kun mun mieskin tän vielä tajuaisi.[/QUOTE]

Mistä tuli mieleen, että SE on ärsyttävää kun varsinkin aikuiset ihmiset (työpaikalla) latoo astianpesukoneeseen mukeja päällekkäin! Että joku joutuu sitten niitä jälkeenpäin järjestelemään, tai sitten vain jäävät likaisiksi ja menevät saman tien uudestaan pesuun. Luuisi jokaisen aikuisen sen verran tajuavan ettei lado astiotia päällekkäin koneeseen. Mur.

Yhteistyössä