Epänormaali maha? (rv 15)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pötsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pötsi

Vieras
Auttakaa mammat...

Minkälainen maha teillä on ollut n. raskausviikolla 15?

Itse odotan toista lasta ja olen ihan järkyttynyt, että miten mun maha on jo näin iso. Siis hoikka olen, joten pienikin pömpötys näkyy mutta en kyllä muista että esikoisen kanssa olisin vielä tässä vaiheessa joutunut jo ottamaan mammahousut käyttöön ja napa pullistuu ulospäin. :ashamed:

Huolestuin kun makasin aamulla selälläni sängyssä ja maha oli selkeästi siinäkin pömpöllään ja tuntuu vieläpä ihan kovalta. Korkein kohta on siinä vähän navan alla - pitäisikö sen vielä näillä viikoilla olla niin ylhäällä??

Niin ja en odota kaksosia, ihan 1 vaan tulossa. Np-ultrassa oli kaikki ok.

Itse olen raskausviikolla 20 ja ihan saman huomion olen tehnyt. Lähtökiloja oli vähemmän kuin esikoista odottaessa mutta luulen vatsalihaksien antaneen helpommin periksi ja siksi vatsa 'pölähtänyt' jo esiin. Esikoinen on nyt 1,5vuotta

Joo, munkin esikoinen on 1,5v. Tosiaan vaan niin hurjalta tuntui aamulla kun ihan selällä maatessakin oli vatsa pystyssä ja vieläpä ihan kivikova siitä navan alta, eli ei tosissaan mitään ilmaa tai turvotuista vaan ihan oikea vauvavatsa.

Vitsi miten iso mä oon kesällä.... :o
Esikoisen kanssa pysyin melko pienenä loppuun saakka ja kilojakin tuli vaan yhteensä 9 koko raskaudessa.

Yhteistyössä