Epämieluisa unitunne, onko tuttu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fanta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fanta

Aktiivinen jäsen
26.02.2005
14 738
1
36
Onko teille käynyt sellaista käänteisnukahdusta? (omakeksimä sana tuo :) ). Minulle kävi toissa yönä monta kertaa. Sellainen käänteinen tunne, kuin se ihana kun joskus tuntee uneenvaipumisen, joka on hyvä ja miellyttävä tunne. Nyt minä ikäänkuin imeydyin äkkiä takaisin valveille siitä unesta, tuntui sydänalassa pahalta, ei ollenkaan kuin tavallinen herääminen. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:
Juu tuttua mullekin.Usein mulle käy noin jos herään kesken oikein sellaisen syvän unen aikana(jolloin usein näen vielä jotain hämärää unta).On inhottavaa!

Minulla ei ole koskaan ollut tuollaista aikaisemmin, se tuntui hyvin epämiellyttävältä. Yleensä ymmärrän hyvin heti, että olen herännyt ja uni on loppunut, mutta nyt ikäänkuin jäin katsomaan kauempaa ja kauempaa sitä unta, kun imeydyin hereille. :o

Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
mulla on joskus sellaista, että just kun on nukahtanut, niin säpsähtää takaisin hereille. se ei ole hauska tunne

Se on varmaan se lihastenrentoutumisen hetki, kun sätkähtää, ihan kuin astuisi rappusen harhaan. Kelju tunne sekin.

Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
mulla on joskus sellaista, että just kun on nukahtanut, niin säpsähtää takaisin hereille. se ei ole hauska tunne

Tuohon kun lisää vielä tunteen, että yhtäkkiä sängyn jalkopäätä nostetaan niin, että tuntuu kuin kohta lentäisi ympäri...

Yhteistyössä