Epäkiitollinen lapsi :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rasvie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rasvie

Vieras
Siis voi itku tota esikkoa. Pojalla ikää 7 vee ja ei osaa olla kiitollinen mistään :( Esim yksi päivä vein pojan sellaiseen maksulliseen leikkipuistoon, johon on jo pitkään hinkunut. No hirveä huuto ulos tultaessa, kun en suostunut viemään Heselle! Ja jo olin huono äiti jne :O En vaan tiedä mitä tommosen kanssa tekisi! Tänään ostettiin sisäpelitossut, jotta poika pääsisi harrastamaan ja ei vaivaudu kenkiä edes sovittamaan! En tosiaan tiedä mitä tehdä. Kaikkea ei ole saanut, että sen takia ei tuollainen ole (toisilta isovanhemmiltaan saa kyllä kaiken, mutta tuskin kerran kuussa tavatut isovanhemmat koko kasvatusta ovat pilanneet...?). Yksi vuosi järjesti pojalle isolla vaivalla syntymäpäiväjuhlat, joissa oli aarteenetsintää jne. Muut lapset olivat haltioissaan, omani toisteli vaan että "ihan tyhmät juhlat".

Muilla samanlaisia tapauksia? Mikä avuksi?

Minulla on tuollaisia lapsia kaksi kappaletta ja voi et uskokaan, miten usein olen tuntenut itseni täysin epäonnistuneeksi äidiksi kaikin puolin - voimia sulle, ymmärrän täysin tuntemuksesi!

Ehkä sitä kiitollisuutta vois opettaa jättämällä ne sisäpelikengät ostamatta jos ei sovita tai jättää ens kerralla leikkipuisto väliin. Mä en jaksais kuunnella mitään nurinaa. Meillä jätettiin kesällä tivolissa käymättä kun edellisellä kerralla ei ollut nätisti vaan valitti kokoajan jostain ja kokoajan olis pitänyt saada lisää sitä ja tätä. Ens kesänä varmaan on kiitollinen kun pääsee taas tivoliin.

meillä on ollut tällaista kohta kaksivuotta!! ja hirveän kateellinen jos veikka saa jotain..vaikka hän olisi just saanut kans jotain ni ei se ihan tyhmä jne.. todella uuvuttavaa..meillä on lähtenyt pois käytöstä vähäksi aikaa se minkä on juuri saanut..tai sit teen niin että ei pääse kauppaan mukaan vaan odottaa isänsä kanssa autossa.kaupassa alkaa meinaa se vinkuminen kans

Yhteistyössä