Epäilisitkö miestäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos hän lähtisi työmatkalle, 2ksi viikoksi.
Heti lähtö aamuna soisi sinun puhelimesi ja nainen kysyy miestäsi?

Oma mieheni lähti matkalle ja on siellä itse asiassa juhannukseen saakka. Lähti tänään ja äsken soitti nainen ja kysyi miestäni, sanoin että ei ole kotona. Pahoitteli ja lopetti puhelun.

Mieheni on kyllä todella luotettava, matkoja tulee yleensä 10/vuodessa. ja on kerralla viikon-3viikkoa pois.

Ikinä en ole ollut luottamatta, mutta nyt hiipi mieleeni aatos..... Numero oli tuntemon numero.

Meille ainakin tulee lehti ym. tilaussoittoja joissa pokkana kysytään onko "Matti" kotona? Sitte ku mies menee puhelimeen nii siellä kaupataan jotain. Siis ihan tuttavalliseen sävyyn eikä lainkaan kerro asiaansa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Oma mieheni lähti matkalle ja on siellä itse asiassa juhannukseen saakka. Lähti tänään ja äsken soitti nainen ja kysyi miestäni, sanoin että ei ole kotona. Pahoitteli ja lopetti puhelun.

Mieheni on kyllä todella luotettava, matkoja tulee yleensä 10/vuodessa. ja on kerralla viikon-3viikkoa pois.

Ikinä en ole ollut luottamatta, mutta nyt hiipi mieleeni aatos..... Numero oli tuntemon numero.

Miehesi on siis lähes joka kuukausi viikon poissa kotoa? Epäilisin, jos työn laatu ei vaadi matkustelua.

Alkuperäinen kirjoittaja WonderlandinLissu:
No en tuollaisen puhelun takia alkaisi epäilemään mitään. Mistähän sinulle tuollainen aatos hiipi sitten mieleen?

:)

en kyllä edes tiedä. en koskaan ole edes epäillyt!! Sattui vaan niin sopivasti...
Ehkä mielikuvitus teki vaan tepposet.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja WonderlandinLissu:
No en tuollaisen puhelun takia alkaisi epäilemään mitään. Mistähän sinulle tuollainen aatos hiipi sitten mieleen?

:)

en kyllä edes tiedä. en koskaan ole edes epäillyt!! Sattui vaan niin sopivasti...
Ehkä mielikuvitus teki vaan tepposet.
Miksi nainen olisi soittanut sun kännykkään, jos hänellä olisi jotain vipinää miehes kanssa? Tuskin miehes antais kenellekään sun numeroas, jos pettäis! Ole vain huoleti, kyllä se oli lehtikauppias ja saattaa soittaa huomenna tai lähiaikoina uudestaan ja kysyy taas miestäsi, olisiko jo paikalla. Kysy silloin, mitä asiaa, että voit välittää viestin!

mun miehelle soitti emma täällä moi onko -paikalla. huolestuin aluksi mut sit kysyin että mitä asiaa niin oli puhelinfirman myyjä(tiesi liittymäasioita yms) ja ei mikään heitukka joka valehteli olevansa muu...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

10 x 3 = 30 viikkoa poissa kota vuodesta :( Elikkäs miehesi on työreissuillaan yli 6 kk vuodesta... hmmm... siinä voisin tulla jo vainoharhaiseksi..

Hmm, minä en nyt ymmärrä tuota pointtia, että jos se on lehtimyyjä niin miksi ne soittavat ap:n kännyyn ja kysyvät hänen miestä? Kyllä meille lehtimyyjät soittavat minulle minun kännykkään ja miehelle hänen kännykkään. Olenko nyt hieman tyhmä vai?

Ja mitä tulee kysymykseen, niin minä epäilisin miestäni.