Epäilen vahvasti, että exälläni on jokin pahasti vialla :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Palstalla tunnettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Palstalla tunnettu

Vieras
Olemme eronneet pian 3 vuotta sitten ja meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta. N. 2-3kk eromme jälkeen exä kertoi hänellä olevan paksusuolensyöpä. Väitti hoitojen takia hiusten lähteneen, mielestäni kuitenkin näytti enemmänkin siltä kuin olisi itse ajellut hiuksensa siiliksi...
Nyttemmin hän ei ole puhunut asiasta, ei hoitojen edistymisestä jne. Toteaa vain ettei se enää minulle kuulu.
Puoli vuotta sitten hän kertoi löytäneensä uuden naisen elämäänsä. No ei siinä mitään, ihan jees. Mutta, pian hän alkoi kertomaan minulle naisestaan mielestäni aika erikoisia asioita jotka ovat saaneet minut vihaamaan kyseistä naista. Hän on kuulemma todella mustasukkainen, kieltää exää olemasta minuun yhteyksissä jne Tänään sitten juttelin veljeni kanssa joka käy exäni luona usein ja omistaa avaimenkin hänen asuntoon. Juttelimme tästä hänen naisestaan ja kävi ilmi ettei veljeni ole koskaan tätä naista tavannut, meillä kummallakin heräsi epäilykset myös tämänpäiväisen mun ja exän välisen mesekeskustelun ja puhelinsoiton tuloksena ettei mitään "naista" ole olemassakaan eikä mitään syöpää ole koskaan ollutkaan. Sain nimittäin meseeni melko outoja ja vittuilevia viestejä kunnes soitin exälle ja kysyin mikä siellä oikein on hätänä. Hän sanoi naisen laittaneen mulle viestejä ja ärähti tälle, joka kuulemma vain nauroi. En kuitenkaan kuullut naurua ollenkaan!!! Kuulosti lähinnä kuin hän olisi yksin kotonaan :O
Tekstiäni voi olla hieman vaikeaa ymmärtää, pyrin selventämään teille asiaa ketjun edetessä...

Kysymykseni onkin voiko tuo olla jokin jakautunut persoonaallisuus?

No kyseessä ei välttämättä ole sen kummempi asia kuin sairas kostonhimo. Ei välttämättä tarvitse olla jakautunut persoona. Mun kaverin exä oli vähän samansorttinen. Tosin se jo heidän yhdessäoloaikanaan keksi kaikenlaisia patologisia valheita ja ne vain yltyi eron jälkeen. Kertoi muun muassa sairastavansa hiviä, jonka oli saanut mukamas ystävältäni. Valheeksi se osoittautui sekin.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No ei ainakaan kovin terveeltä kuullosta, tuli tuosta syövästä mieleen että haluaa sulta sääliä ja sut takasin? Muuta en osaa sanoa. mutta.. aika pimeeltä vaikuttaa :ashamed:

se sama minullakin kävi mielessä silloin. minä otin eron hänestä aikoinaan, mutta luulisi kenen tahansa tajunneen edetä elämässään 3ssa vuodessa?

Luulen että tossai ei oo mitään muuta kun se että yrittää kostaasinulle jotain,saada mustasukkaseksi ja sillon alussa keksiny sen syöpä jutun kun on halunnu sut takas.Kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa tollaset jutut.

Alkuperäinen kirjoittaja onko:
onko lapset sen luona yksin?

eipä ole valvottuja tapaamisia ja lapset käyvätkin usein hänen luonaan viikonloppuisin.

jos nämä paljastuvatkin valheeksi, kannattaako asiasta ilmoittaa soskuun? ei ole mielestäni järkevää antaa hullun tavata lapsia...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

eipä ole valvottuja tapaamisia ja lapset käyvätkin usein hänen luonaan viikonloppuisin.

jos nämä paljastuvatkin valheeksi, kannattaako asiasta ilmoittaa soskuun? ei ole mielestäni järkevää antaa hullun tavata lapsia...

Ei se että valehtelee sinulle sen toivossa että tulisit mustikseksi tai ottasit takasin säälistä ole syy sossuun ottaa yhteyttä!! Hoitakaa asiat keskenään!Sitten jos oikeesti on jotain ongelmia ja käy sen vuoksi jossain niin voit kertoa siitä sossussa.Kai nyt aikuset ihmiset voi selvittää asiansa ilman sossua!?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Sinähän sen sanoit, kerro soskussa, lastenvalvojalla. Vaikka niin, että olette normaalissa tapaamisessa, sinä, mies ja valvoja. Kysy jotain syövästä vaikka tyyliin "olin huolissani kun exällä todettiin syöpä ja mietin miten hän voi" Katso mitä miehesi vastaa

Alkuperäinen kirjoittaja ihan oikeesti:
Ei se että valehtelee sinulle sen toivossa että tulisit mustikseksi tai ottasit takasin säälistä ole syy sossuun ottaa yhteyttä!! Hoitakaa asiat keskenään!Sitten jos oikeesti on jotain ongelmia ja käy sen vuoksi jossain niin voit kertoa siitä sossussa.Kai nyt aikuset ihmiset voi selvittää asiansa ilman sossua!?

ei noin vakava valehtelu ole enää tervettä!!! varsinkin kun kestänyt 3 vuotta. tämä mun mielipide.

ei se välttämättä sua takaisin halua. Haluaa vaan olla ilkeä ja satuttaa. Ja sillä syöpäjutulla aiheuttaa sulle ehkä syyllisyydentunnetta. Voisko se olla sulle todella suuttunut jostain syystä, ja siitä tämä kiusa?