epäilen sokeritautia lapsella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja daa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Melko selvät merkit diabeteksesta. Onko teillä mahdollisuutta saada jostain nyt verensokeri mittaria lainaan tai soittaa päivystykseen ja lähteä sinne? Tuo asetonin haju merkitsee aika usein, että ketoaineita on ilmestynyt elimistöön. Ja nuo ketoaineet voivat ilmaantua nopeasti ja olla vaarallisia.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt heti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
soitan heti huomenna

jos on diabetes, voi olla kysymys tunneista. Joten heti sairaalaan. Nimim. kokemusta on,

Näin on. Ketoaineet kehittyvät nopeasti ja ovat vaarallisia.
Nimim. diabeetikon äiti joka taisteli ensin neuvolan kanssa kokeista ja toimitti lopulta itse lapsen sairaalaan

Alkuperäinen kirjoittaja Wilmuska:
soitan heti huomenna

jos on diabetes, voi olla kysymys tunneista. Joten heti sairaalaan. Nimim. kokemusta on,

Nimim. diabeetikon äiti joka taisteli ensin neuvolan kanssa kokeista ja toimitti lopulta itse lapsen sairaalaan

Katos, meillä kävi samoin... soitin maanantaina neuvolaan, antoivat ajan TORSTAILLE!!! Tiistaina menin yksityiselle ja suoraan sairaalaan. Sokeri 28,9 ja ketoaineet 2,8.

meillä poika haisee aina jääkiekkopelien jälkeen makealle kemikaalille. koko talo haisee, haju niin voimakas. Oon mittaillu sokeria ja pissauttanut stiksiin,ne on Ok. Kai se vaan vaatiin lisää ravintoa, menee ketoosiin pelien jälkeen, kun ravinto ei riitä, nyt pumpataan hiilihydraattia ennen ja jälkeen pelien.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt heti Wilmuskalle.:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilmuska:
soitan heti huomenna

Katos, meillä kävi samoin... soitin maanantaina neuvolaan, antoivat ajan TORSTAILLE!!! Tiistaina menin yksityiselle ja suoraan sairaalaan. Sokeri 28,9 ja ketoaineet 2,8.

Yritin sulle vastailla, mutta sivusto ei enää toiminut.

Meillä terveydenhoitaja sekä lääkäri oli sitä mieltä, ettei niin pieni lapsi voi sairastua diabetekseen ja joskus vain lapsilla on juomiskausi. Eivät edes suostuneet ottamaan verikoetta. Soitin seuraavana päivänä isälleni joka lainasi verensokerimittarinsa ja heti mittaamisen jälkeen soitin sairaalaan, että lähdemme tulemaan. Sokerit olivat yli 27, mutta ketoaineita ei onneksi ollut kuin 1,2, mutta toisinkin olisi voinut olla.