Epäilen mieheni isyyttä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekoavako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekoavako

Vieras
siis homma menee näin, mulla oli kolme vuotta sitten sellanen ryyppykaveri jonka kanssa oltiin myös sängyssä pari kertaa.. koska miehen kanssa oli sillon suhde niin ja näin ja oltiin jonkinlaisella tauolla, molemmat huiteli omilla teillään ja sovittiin että mietitään jatketaanko ollenkaan. No, huomasin olevani raskaana ja jatkettiin yhdessä.
Nyt kun lapsi kasvaa oon alkanut oikeesti miettiä että onko tossa miehen geenejä ollenkaan, en löydä lapsesta mitään miehestäni.
Tää alkaa tuntua ihan kaunareilta, mutta välillä aattelen tällasia.
Kumia käytin tän kaverin kanssa, miehen kanssa ei käytetty noihin aikoihin.
Ehkä oon vain vainoharhanen, on muutama ihminen sanonut lasta isän näköseksi kuitenkin.. vaik itse en nää että ois.

AAAARGH. Kai oon vaan pöpi. =)

Huh huh! Olisko kannattanu tota mahdollisuutta miettiä pikkasen aikasemmin. Mieti vähä miltä miehestäs tuntuu jos joskus saa tietää ettei hänen rakastamansa ja hoitamansa lapsi olekaan hänen, puoliso kusettanu koko ajan... Rehellisyyden nimissä tutkituta asia tai muuten et voi elää itses kanssa, tai ainakaan kukaan miestään rakastava ei vois...

Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
voithan teettää testit..otat mieheltä vaikka hiuksen päästä ja teet testit nin ettet kerro sille tms....
pääsert rauhaan ajatuksestas...

En mä tollaseen uskalla ryhtyä, ja tuskin se ilmastakaan on???

Alkuperäinen kirjoittaja sekoavako:
voithan teettää testit..otat mieheltä vaikka hiuksen päästä ja teet testit nin ettet kerro sille tms....

No ei sitä kyllä mistään hiuksesta ruveta tekemään oikeesti!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sekoavako:

No ei sitä kyllä mistään hiuksesta ruveta tekemään oikeesti!!!

No joo, ei todellakaan. Heh, mikä ajatus..

Olitte tauolla ja tapailitte muita? Miehelle itselleen ei kuitenkaan missään vaiheessa tullut mieleen, että lapsi voi olla jonkun muunkin miehen, outoa?!

WE WERE ON THE BREAK!

:laugh: :laugh:

No niin, asiaan: Ei suomessa niitä testejä tehdä kuin verestä ja sitä pitää olla tarvittava määrä, käytetty laastari ei riitä. Eli salaa et pysty asiaa tutkimaan.

Ja tuosta ulkonäöstä: Kyllä mullekin on jotkut vieraat sanoneet, että esikoispoikani on niin isänsä (siis luulevat miestäni myös tän esikoisen isäksi) näkönen, vaikka tää mies ei ees ollu kuvioissa kun esikoinen syntynyt. Ja esikoisen isällä on kuitenkin eri etninen tausta kun nykyisellä miehellä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nonni:
Huh huh! Olisko kannattanu tota mahdollisuutta miettiä pikkasen aikasemmin. Mieti vähä miltä miehestäs tuntuu jos joskus saa tietää ettei hänen rakastamansa ja hoitamansa lapsi olekaan hänen, puoliso kusettanu koko ajan... Rehellisyyden nimissä tutkituta asia tai muuten et voi elää itses kanssa, tai ainakaan kukaan miestään rakastava ei vois...

Ei kai ny sitä mieti jos kerran kortsua käyttänyt toisen kanssa kun olivat tauolla ... Mut en huolestuis ehkä kuitenkaan.. mun lapsista ei ole kuin yksi isänsä näköinen VÄHÄN.

meillä viis lasta.. naapuri kysyi sillon kun asuttiin viel vanhassa *onko nää sinun? Ne on niin tummia!*..lapset ruskettuu helposti kun isän geenit on heissä..mie ne oon synnyttäny jokaisen.. ja sitten

miun *bestis* kekkas että oonko ollu ennen 3v:n syntymää sillai veljeni kans kun 3v on miun yhen veljen näkönen ..loukkaa vieläkin moinen ajatus!!!..saatikka sitten se että saman suusta on kuulunut nyt kuopuksen kohalla samaa mutta ois kuulema toinen veljeni kyseessä...*yäks*...no sama isä näillä "tummilla " on jokaisella..ja mie niien äiti.. totta on että miun suvun piirteet on vahvemipia näilllä kahella nuoremmalla..

ei ne aina niin saman näkösiä ole lapset kuin vanhempansa..siis 100%

Alkuperäinen kirjoittaja frog2:
WE WERE ON THE BREAK!

:laugh: :laugh:

No niin, asiaan: Ei suomessa niitä testejä tehdä kuin verestä ja sitä pitää olla tarvittava määrä, käytetty laastari ei riitä. Eli salaa et pysty asiaa tutkimaan.

Ja tuosta ulkonäöstä: Kyllä mullekin on jotkut vieraat sanoneet, että esikoispoikani on niin isänsä (siis luulevat miestäni myös tän esikoisen isäksi) näkönen, vaikka tää mies ei ees ollu kuvioissa kun esikoinen syntynyt. Ja esikoisen isällä on kuitenkin eri etninen tausta kun nykyisellä miehellä. :D

Netissä saa kyllä tilattua niitä dna-testejä, mihin kelpaa esim hius juurineen.

Oletetaan että teetät testit. Oletetaan että se osottaa että miehesi EI ole lapsen isä. Mitäs sitten? Ootko miettinyt niin pitkälle? Parantaako se elämääsi tai perheesi elämää jotenkin? Tuskin.
Eikö kannattaisi unohtaa koko juttu, ja todeta että miehesi on lapsen isä. Kun kerran kortsukin oli käytössä...

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mä vähän epäilen etten oo noitten mun poikien äiti, ne ei oo yhtään mun näkösiä :|

Mä vähän luulen, että oon siskon kahden vanhemman äiti, kun ovat mun ja isänsä näkösiä :kieh: :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja no niin:
meillä viis lasta.. naapuri kysyi sillon kun asuttiin viel vanhassa *onko nää sinun? Ne on niin tummia!*..lapset ruskettuu helposti kun isän geenit on heissä..mie ne oon synnyttäny jokaisen.. ja sitten

miun *bestis* kekkas että oonko ollu ennen 3v:n syntymää sillai veljeni kans kun 3v on miun yhen veljen näkönen ..loukkaa vieläkin moinen ajatus!!!..saatikka sitten se että saman suusta on kuulunut nyt kuopuksen kohalla samaa mutta ois kuulema toinen veljeni kyseessä...*yäks*...no sama isä näillä "tummilla " on jokaisella..ja mie niien äiti.. totta on että miun suvun piirteet on vahvemipia näilllä kahella nuoremmalla..

ei ne aina niin saman näkösiä ole lapset kuin vanhempansa..siis 100%

Tottakai ne lapset voi olla sun veljen näköisiä, teillähän on samoja geenejä!

Mun toinen tyttö on ihan mun siskon näköinen, eikä mun ollenkaan ja todistettavasti oon sen kantanut ja synnyttänyt.

tää on nyt vähän OT mut törmäsin netissä joskus semmoseen paikkaan minne sai lähettää vanhemmilta verta (esim. pumpulissa) tai just hiuksen ja se lähetettiin jonnekin ulkomaille labraan.Kuukauden kuluttua ois saanu vastauksen ja monen sadan euron laskun...
suomessakin kyllä isyystesti maksaa pari sataa.(ei oo kyllä omaa kokemusta mut näin oon kuullu..)

Yhteistyössä