epätietoinen aviomies

• Viestiketjun aloittaja vaimo joutunut kohteeksi
  • Ensimmäinen viesti
vaimo joutunut kohteeksi
Haluaisin tietää,mitä on "teho ja tyrmäys tipat" Ovatko vaarallisia,ja miksi niitä jotkut on käyttäneet,Mitkä on vaikutukset,ja vaarallisuus? Mitähän myrkkyä mahtaa olla,mikä on jälkihoito?
Kiitos vastauksesta. nimim."läheltä liipannut" Täytyisö aina ilmoittaa virkavallalle?:(

Serkuttelija
Ainakin silmäpainetautiin (glaukooma) tarkoitettuja silmätippoja tiedetään käytetyn kyseiseenkin tarkoitukseen. Silmälääkärini muistutti minua ottamaan aina lääkemääräyksen mukaan matkustellessani, sillä viranomaisetlkin tietävät vahtia niitä mm. tullissa.

Huolestunut
:eek:
Haluaisin tietää,mitä on "teho ja tyrmäys tipat" Ovatko vaarallisia,ja miksi niitä jotkut on käyttäneet,Mitkä on vaikutukset,ja vaarallisuus? Mitähän myrkkyä mahtaa olla,mikä on jälkihoito?
Kiitos vastauksesta. nimim."läheltä liipannut" Täytyisö aina ilmoittaa virkavallalle?:(
Tietämätön aviomies
Aviomies
Vaimoni tuli sisävesiristeilyltä työporukalla? Oltiiin sovittu hakea liikenneasemalta?
Vaimoni tuli yhden "naispuolisen"kaverinsa kanssa,Hän ei huomannut,tai halunnut huomata? Paikalle tuleet 2 miespuolista kiinnitti "myös työkavereita"kokonaan hänen
kiinnostuksensa.Hävisivät erääseen kerrostaloon,minulle käytiin sanomassa,Sinun ei nyt
kannata "vaivautua" Hän tuli vasta seuraavana päivänä taksilla.Ei juurikaan muistanut
koko reissua? Olin tosi huolestunut,kuten vieläkin,"jotain pahasti pielässä?
Luottamus meni "työporukka retkiin"

Vieläkin ihmettelen Mikä on tarkoitus "tehotipoilla" ja mitä ne on.

Viimeksi muokattu:
huolestunut aviomies
:eek: Tietämätön aviomies
Aviomies
Vaimoni tuli sisävesiristeilyltä työporukalla? Oltiiin sovittu hakea liikenneasemalta?
Vaimoni tuli yhden "naispuolisen"kaverinsa kanssa,Hän ei huomannut,tai halunnut huomata? Paikalle tuleet 2 miespuolista kiinnitti "myös työkavereita"kokonaan hänen
kiinnostuksensa.Hävisivät erääseen kerrostaloon,minulle käytiin sanomassa,Sinun ei nyt
kannata "vaivautua" Hän tuli vasta seuraavana päivänä taksilla.Ei juurikaan muistanut
koko reissua? Olin tosi huolestunut,kuten vieläkin,"jotain pahasti pielässä?
Luottamus meni "työporukka retkiin"

Vieläkin ihmettelen Mikä on tarkoitus "tehotipoilla" ja mitä ne on.
Miksiköhän kukaan ei ota kantaa?On ollut "jälkiongelmia "vaimollanikin"

Reilut rehelliset vastakset Kiitos
Luottavainen aviomies

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä