epäspesifinen tulehdus

• Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
kysymys
Kertokaa viisaammat, mikä minulla on! Menin kierukan konrolliin pari viikkoa sitten. Kerroin hoitsulle sellaisesta, että olen huomannut alapäässäni sellaisen vaivaavan hajun, mitä esim. mieheni ei haista, ei vaikka laittaa nenän kiinni alapäähäni. Se haju on valkovuodossa ja kuukautisvuodossa..Muita oireita ei ole, ei kutinaa, ei kuivuutta, ei kipua.

Lääkäri määräsi minulle flagyl kuurin. Mutta luettuani kuinka vahva lääke se on, en olekaan ottanut sitä (tyhmä minä!!) Vaan käytin apteekin maitohappobakteereja sisältäviä emätinkapseleita, jotka poistivat ikävän hajun kokonaan.

Olenko tehnyt kamalan tyhmästi? Ja onko se epäspesifi tulehdus mikä mulla on? Voiko se hoitua ilman lääkkeitäkin?

ritu
Ei se varmaan ole epäspesifi tulehdus ollutkaan, jos noin
helpolla pääsit??? Mulla ei siinä tulehduksessa ole koskaan
ollut hajua, vain kutinaa ja kirvelyä sekä alavatsakipuja.
Olen käyttänyt kymmeniä kuureja doximyciniä, zihtromaxia,
flagyliä+paikalliset hoidot. Nyt olen ollut terve jo muutaman
kuukauden, vain hiiva vaivaa rajun antibioottijakson jälkeen,
mutta se on pientä epäspesifin rinnalla.

ap
Kiitti vastauksesta!
Joo aika helpolla pääsin, joten ehkä parempi, etten vetäissyt sitä flagyliä, joku on jopa pelotellut että siitä voi ongelmat pahentuakin, mutta en tiedä. Koska antibiootti tuhoaa hyödyllisiäkin basilleja ja voi tulla vaikka hiiva. Toki kai se on pakko ottaa sitäkin lääkettä jos on oikein tarve.

Jäi pelottamaan kun en totellut lääkärin määräystä vaan menin luontaislääkkeen puoleen. Että entä jos mulla on kamala piilevä tulehdus, mutta hei eikös sellaisesta ole oireita..? Mulla kun ei mitään ole!

jennieh
Voikohan minulla olla tuo? Kävin lääkärillä testeissä uusiutuvan hiivan vuoksi ja sain reseptin suun kautta otettaviin hiivalääkkeisiin. Nyt on kulunut viikko lääkkeen ottamisesta eikä jatkuva valkovuoto ole häipynyt minnekään. Sukupuolitaudista ei ole kyse, niin mikä ihme tämä on? Saan ensi viikolla tulokset, mutta ei jaksaisi odottaa.

Yhteistyössä