Epäselvä raskaustilanne

  • Viestiketjun aloittaja Niiskuneiti55
  • Ensimmäinen viesti
Niiskuneiti55
Tänään oli joo, ja neuvolan soittoaika oli ja meni mutta omakannastahan sen näki, että ei mitään muutosta arvossa.
Ensin kierin itsesäälissä ja manasin ettei meille lasta siunaannu koska olen viallinen, mutta nyt vähän alkaa jo helpottaa.
Soitin yksityiselle klinikalle jonne piti mennä varhaisultraan, että tilanne on tämä. Julkisella joutuisin varmaan oottamaan ultraa pidempään, joten meen sinne tsekkaamaan tilanteen.
Viimeinen oljenkorsi jolla en menettäisi uskoa testeihin ja koko prosessiin olisi se että tää oli kemiallinen. Vuoto nyt vaan antaa ootattaa ihtiään. Hcg:tä ei ole joten se ei estä vuotoa, joten ainoo oljenkorsi on se et keltarauhashormoni on jäänyt koholle vaikka raskaus ei jatkunutkaan.
 
Niiskuneiti55
Eilen soitti lääkäri arvosta sit iltapäivällä ja tiedusteli kaikki asiat lapsettomuudesta raskauksiin ja keskenmenoihin, oireisiin saakka, konsultoi gynekologia. Gyne oli kans yhtä hämillään että mitäs tää tämmöinen, yleensä kun menee toisinpäin et verikoe näyttää mut virtsatestit ei. Pitää toki (kuten minäkin) verikoetta melko luotettavana, mut oli sitä mieltä että ehottomasti ultrattava. Tk:sta sain ajan ultralle perjantaille, siellä gynen ja tk-lääkärin mielipiteen mukaan pitäis sit näkyä jotain jos siellä raskaus on joka on jatkuakseen.
Eli vielä epätietoisuudessa, kuvottaa, turvottaa ja tissit kipeät, nyt kipeytyi nännitkin. Ei vuotoja, eikä kovia kipuja. Varmistivat ettei myöskään toispuoleista vatsakipua olisi.
Jos ultrassa ei mitään näy, lähete gynelle ja sit katotaan munasarjat ja munajohtimet tarkemmin...
 
Niiskuneiti55
Just tultiin ultrasta. Lääkäri näki kuulemma sisätutkimuksessa jo pientä vuodon alkua, kohdussa ei näkynyt mitään. Näki noi mun tekemät testit testit ja pyysi vielä tarkistamaan tk:n liuskatestin, joka oli nyt sitten negatiivinen.

Pahoitteli kovasti, ja totesi että nyt on kyseessä kemiallinen raskaus, ja sanoi että vuodon pitäis alkaa kunnolla ihan näillä näppäimillä.
Sanoi myös, että jos ja kun raskaustesti on positiivinen - hcg tason mittauksen verestä saan halutessani soittamalla neuvolaan ja sanoi myös että mun kohdalla alkuraskauden ultra voidaan neuvolassa tehdä noin rv7.

Tyhjä olo. Ensin luulin etten ovuloisi ja vois tulla raskaaksi ja sitten plussa - ja ennen kuin ehdin sisäistää niin se ei olekaan. Huhhei.
 
vierailija
Apua! Onko kellään kokemusta tai ajatusta mitä tästä pitäisi olla mieltä?

18.8 alkoi menkat, en tikuttanut ovista ja 10.9 alkoi kuvotus, 12.9 tuli testiin plussa. Kaverit ja mies näkivät myös viivat eikä ollut haamu. Sen jälkeen lähes päivittäin aamulla tehdyt 1-2kpl testejä positiivisia. Eli yhteensä 19kpl plussatestejä. Clearblue näytti kp28 negatiivista, ensimmäinen plussa siis kp26 herkällä liuskalla. Mieskin teki yhden liuskan joka selkeä negatiivinen.

Mutta! Kp32 otettuVerikoe negatiivinen; Hcg-arvo 0.3. Kaikki ymmällään mitä nyt, ja ke neuvolalääkäri mulle soittaa.

Mitä nyt?
Miksi näitä testejä on tehty näin paljon?
 

Yhteistyössä