\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 19:39 Sarmiina kirjoitti:
tää nyt on vaan mun mielipde,mut joskus oon vähä samantyylisen asian kanssa painiskellu..eli, kannattaa mun mielestä ihan ekana miettiä, miten se suhde muuttuu ajan kanssa. Kymmenen vuoden päästä sä olet kolme kymppinen ja mies viiskymppinen jne..jaksatko sä itse olla vanhan miehen kanssa kun itse olet vielä nuori. Äläkä nyt tosiaan ota tätä pahalla, musta on ihanaa kun ihmiset ihastuu ja rakastuu, välillä vaan on hyvä ajatella tosiasioita. Mut jos tosiaan sä itse et löydä mitään ongelmia asian suhteen sitä mietittyäsi,niin onnea teille rakkauden löytämisestä :flower:
Itse olen nyt kolme vuotta seurustellut minua 20 vuotta vanhemman miehen kanssa, ja päivääkään en ole katunut! Minä nyt 30 ja hän 50. Itseäni tuo ikäero ei juuri mietityttänyt, koska tunteet oli niin vahvat, ettei siinä "järkipuhe" olisi auttanut!
Tuota spekulointia mitä tulee olemaan vanhemmiten, on mielestäni täysin turhaa käydä, koska ei voi tietää mitä elämä tuo tullessaan. Siis minä voin viisikymppisenä kuolla syöpään tai sairastua varhaiseen alzheimeriin ja rakkaani voi elellä hyväkuntoisena 9-kymppiseksi! Tai voimme huomenna jäädä molemmat bussin alle... Ihan mitä vaan voi tUlevaisuudessa tapahtua, ja TÄTÄ HETKEÄ EI KANNATA JÄTTÄÄ ELÄMÄTTÄ SEN TAKIA ETTÄ PELKÄÄ TULEVAISUUTTA!!! Mä olisin jäänyt paitsi elämäni suurinta rakkautta jos olisin vain spekuloinut että en ehkä ole tyytyväinen elämääni 20 vuoden kuluttua...
Mutta ap:lle, jos et ole varma tunteistasi, oli kysymyksessä ikäero tai ei, niin silloin ei kannata tehdä suuria ratkaisuja. Mieti askarruttaako sinua tosiaan ikäero, vai jokin muu asia miehessä/suhteesanne.