Epäilen mieheni olevan homo...

  • Viestiketjun aloittaja avuntarpeessa
  • Ensimmäinen viesti
avuntarpeessa
En todellakaan tiedä mitä tekisin. :( Olen niin rikki sisältä, mutta mulla ei ole ketään, jolle voisin puhua... Toivottavasti edes joku jaksaa lukea kirjoitukseni ja vastaisi asiallisesti.

Ollaan nuoria lestadiolaisia, pari lastakin jo siunaantunu. Ollaan oltu yhdessä alle 4 vuotta ja tää elämä on pelkkää helvettiä, vaikka kulissit kunnossa onkin. :( Kuitenkin tuntuu niin kamalalta ajatus erosta... En tiedä mitä vastaisin muiden uteluihin ja tuntuisi kamalalta, jos mieheni mahdollinen poikkeavuus paljastuisi takiani hänen vanhemmilleen. Appivanhemmat ovat maailman ihanimmat ja pelkään, että välit heihinkin katkeaisivat. Enkä tiedä miten mies voisi enää tavata lapsia, koska en luota mieheeni enää samalla tavalla, kuin alussa... Pelkään, että mieheni saattaisi kiihottua myös lapsista tai että hän käsittelisi heitä liian kovakouraisesti...

Väkivaltaa meillä on harvoin, mutta on kuitenkin. :( Seksielämä on ollut surkeaa jo yli vuoden, kun mies ei halua.

N. puoli vuotta sitten mieheni paljasti keskustellessamme, että hän kiihottuu joskus myös miehistä ja kertoi joitain fetissejään. Hänellä on myös jonkinlainen fetissi peniksiin, mutta hän ei kertonut siitä sen tarkemmin...

Meillä on ystäväpiirissä myös julkihomoja ja nyt olen alkanut välttelemään heidän kutsumista kotiimme, koska epäilen mieheni ihastuneen erääseen heistä, harmi vain, että kyseinen mies on paras ystäväni ja hän on ainoa kenelle pystyn yleensä puhumaan, mutta en tietenkään tästä voi hänellekään kertoa.

Mieheni valehtelee alituisesti ja olen yllättänyt hänet varmaankin satoja kertoja lukemasta tietokoneelta homosarjiksia ja pelaamasta seksipelejä. Hän suuttuu, jos otan asian puheeksi.

Mieheni saa minut tuntemaan itseni täysin arvottomaksi ja itken salaa lähes päivittäin.
Meillä on seksiä n. kerran viikossa tai kahdessa ja silloinkin mies haluaa aina hoitaa hommat nopeasti ja mieluiten takaapäin. Minun nautinnostani hän ei välitä ja häntä inhottaa koskea alapäähäni, mikä on saanut itsetuntoni aika nollille...

En näe mitään ulospääsyä tästä tilanteesta, eikä minulla ole ketään tukena.

Anteeksi kirjoitusvirheet ja huono jaksotus, en vain jaksa itkiessä välittää niistä. :(
 
avuntarpeessa
Alkuperäinen kirjoittaja silmätikkunako?;27914313:
kunnon lestaprovo. :D eiköhän nää alkas jo riittää..
Toi sun kommenttis ei kyllä auta mua millään tavalla... Sai olon vaan entistä pahemmaksi, kun apua ei saa, vaikka kuinka pyytäis. :/ Mutta hieno homma, jos sinä jotain saavutat tuolla provohuutelulla.

Kiinnostaa kyllä tietää, että mikä tässä nyt on niin uskomatonta?
 
gkgd
Kyllä sun pitää erota, ihan oman mielenterveytesi vuoksi. Ei syy kuulu ulkopuolisille eikä heidän mielipiteistään pidä välittää.
Tuskin ne appivanhemmatkaan välejä katkaisevat jos ovat yhtään fiksuja, sinähän olet silti heidän lastenlastensa äiti!

Hankala tilanne sulla, voimia kovasti! Kaikesta selviää kuitenkin vaikkei just nyt siltä tuntuisikaan :)
 
"Mabel"
Todella kurja juttu, mutta pakko kommentoida sen verran että homoseksuaalisuudella ei ole mitään tekemistä pedofilian kanssa. Jos siis ero tulisi hänen homoutensa takia niin et missään tapauksessa voisi siihen vedoten kieltää häntä tapaamasta lapsia!!
 
  • Tykkää
Reactions: Zucchini
avuntarpeessa
Ensinnäkin sun nikkisi kirjoitetaan erikseen "avun tarpeessa", ja tietty voi olla, että apua tarvitset, kun olet näin kovasti huomion tarpeessa.

Ei mulla muuta. :)
Mä en nyt ihan ymmärrä mitä tein väärin... Eikä uskovainen saa kertoa/kysyä apua palstalta? Edes vaikka ei ole KETÄÄN irl, kenelle kertoa... Onko uskovat niin kamalia, ettei heitä tarvitse auttaa?
Jos joku ateisti tänne kirjoittaisi samanlaisista ongemista, niin varmasti tulis asiallisia vastauksia. Mulle vaan huudellaan provoa ja sanotaan, että kerjään huomiota. (Lestadiolaisuuteni toin ilmi kirjoituksessani sen takia, että mahdolliset lukijat ymmärtäisivät ahdinkoni paremmin, kun moni kuitenkin tietää, että lestoilla on hiukan eri näkemyksiä...)

Mutta kai mun sitte sun mielestä pitää jäädä yksin näiden asioiden kanssa. Vaieta vaan ja jatkaa elämää.
 
Tuota..
Mä en nyt ihan ymmärrä mitä tein väärin... Eikä uskovainen saa kertoa/kysyä apua palstalta? Edes vaikka ei ole KETÄÄN irl, kenelle kertoa... Onko uskovat niin kamalia, ettei heitä tarvitse auttaa?
Jos joku ateisti tänne kirjoittaisi samanlaisista ongemista, niin varmasti tulis asiallisia vastauksia. Mulle vaan huudellaan provoa ja sanotaan, että kerjään huomiota. (Lestadiolaisuuteni toin ilmi kirjoituksessani sen takia, että mahdolliset lukijat ymmärtäisivät ahdinkoni paremmin, kun moni kuitenkin tietää, että lestoilla on hiukan eri näkemyksiä...)

Mutta kai mun sitte sun mielestä pitää jäädä yksin näiden asioiden kanssa. Vaieta vaan ja jatkaa elämää.
Kuten jo kirjoitin: "taustatyö kannattaa tehdä perinpohjaisesti" - ettei tule niitä lipsahduksia, joiden vuoksi tarina ei vaikuta uskottavalta.

Mutta harjoittelu tekee mestarin :)
 
avuntarpeessa
vielä muistutukseksi ja neuvoksi: taustatyö kannattaa tehdä perinpohjaisesti, ennen kuin lähtee kirjoittamaan tällaista tarinaa :)
Niin mikä tässä nyt on niin uskomatonta? Lestoja on niin monta erilaista, kuin heitä on olemassa. Ihan niinku kaikkia muitaki ihmisiä.

Suututtaa sun kommentointi, voisit vaikka lopettaa sen, jos sulla ei ole mitään aiheeseen liittyvää!

Ja jos kerran niin epäilet mun uskovaista taustaa, niin tervetuloa kyläileen! Ei ole telkkaa, voin esitellä kuvia vuoden 2010 suviseuroista (ei päästy viime vuonna!), näät ettei oo meikkejä eikä värjättyjä hiuksia jne. Enköhän mä täytä kaikki stereotypiat lestoista.
 
hehheh
Niin mikä tässä nyt on niin uskomatonta? Lestoja on niin monta erilaista, kuin heitä on olemassa. Ihan niinku kaikkia muitaki ihmisiä.

Suututtaa sun kommentointi, voisit vaikka lopettaa sen, jos sulla ei ole mitään aiheeseen liittyvää!

Ja jos kerran niin epäilet mun uskovaista taustaa, niin tervetuloa kyläileen! Ei ole telkkaa, voin esitellä kuvia vuoden 2010 suviseuroista (ei päästy viime vuonna!), näät ettei oo meikkejä eikä värjättyjä hiuksia jne. Enköhän mä täytä kaikki stereotypiat lestoista.
:D Anteeksi vaan, mutta ei mene läpi!
 
Tuota..
Niin mikä tässä nyt on niin uskomatonta? Lestoja on niin monta erilaista, kuin heitä on olemassa. Ihan niinku kaikkia muitaki ihmisiä.

Suututtaa sun kommentointi, voisit vaikka lopettaa sen, jos sulla ei ole mitään aiheeseen liittyvää!

Ja jos kerran niin epäilet mun uskovaista taustaa, niin tervetuloa kyläileen! Ei ole telkkaa, voin esitellä kuvia vuoden 2010 suviseuroista (ei päästy viime vuonna!), näät ettei oo meikkejä eikä värjättyjä hiuksia jne. Enköhän mä täytä kaikki stereotypiat lestoista.
No siinähän suutut.

Kolmas kerta toden sanoo - vai sanooko? Taustatyö.

Kirjoitelmassasi on monta virhettä, esim. ei telkkaria, mutta on tietokone, josta voi "katsella homosarjiksia ja pelata seksipelejä" (mitä lienevät).

Yritä nyt rauhoittua ja mennä nukkumaan. Huomenna on uusi päivä ja uudet mahdollisuudet, jopa sinulla :)
 
"Jaahas"
Eikä romani kutsu itseään mustalaiseksi, mutta kas kummaa, kun tiedän niitäkin, jotka niin tekevät... :)

Jos toi mun uskovaisuus on kerta teille noin iso ongelma, niin entäs jos lukisitte mun kirjoituksen uudelleen ja unohtaisitte kokonaan sen maininnan mun uskosta ja vastaisitte sitten asiallisesti??
Noni, eiköhän oo aika mennä nukkumaan :) perjantai koittaa pian ja silloin on yleinen provopäivä
 
avuntarpeessa
No siinähän suutut.

Kolmas kerta toden sanoo - vai sanooko? Taustatyö.

Kirjoitelmassasi on monta virhettä, esim. ei telkkaria, mutta on tietokone, josta voi "katsella homosarjiksia ja pelata seksipelejä" (mitä lienevät).

Yritä nyt rauhoittua ja mennä nukkumaan. Huomenna on uusi päivä ja uudet mahdollisuudet, jopa sinulla :)
Naurettavaa... :D Luuletko ettei nykyajan lestoilla oo tietokoneita ja nettiä?! Mitä aikakautta sä oikeen elät?

Ja edelleen, en ole provo. Lopeta kommentointi kiitos tai lue se mun teksti uudelleen ja unohda se uskovaisuus siitä ja kommentoi sitten ASIALLISESTI. Tuosta sun nykysestä kommentointityylistä ei oo kenellekkään hyötyä.
 
Tuota..
Naurettavaa... :D Luuletko ettei nykyajan lestoilla oo tietokoneita ja nettiä?! Mitä aikakautta sä oikeen elät?

Ja edelleen, en ole provo. Lopeta kommentointi kiitos tai lue se mun teksti uudelleen ja unohda se uskovaisuus siitä ja kommentoi sitten ASIALLISESTI. Tuosta sun nykysestä kommentointityylistä ei oo kenellekkään hyötyä.
On tietokone ja netti, mutta ei televisiota..?

Oletko itse asiallinen?

Edelleen: taustatyö ja niin edespäin.

Kyllä se siittä :)
 
Ensiksikin toivon, ettet ota huomioon joidenkin asiattomia kommentteja. Jotkut kirjoittavat niitä silloin kun heille eteen sattuu kipeä aihe... ehkäpä tuo huutelija on itse lestadiolainen ja on niin sokea ettei ymmärrä, että teidän uskonnon piirissäkin saattaa tuollaista sattua. Älä siis provosoidu heidän tyhmistä huuteluista.

Toiseksi voisin lohduttaa sillä, että tilanteesta kyllä selviää. En tarkoita, että sinun pitäisi tilanteeseen sopeutua vaan, että sinä voit todellakin päästä eroon ja yli tästä. Parasta olisi oikeasti erota miehestäsi. Tiedän, että ajatus voi kauhistuttaa, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa, että se on ratkaisu joka kannattaa tehdä mieluumin aiemin kuin myöhemmin.

Olin itse naimisissa miehen kanssa jonka tiesin olevan biseksuaali. Olin kuitenkin siinä uskossa, että hän olisi kanssani onnellinen eikä tarvitsisi ketään muuta. Olin todella väärässä. Osoittautui, että hän oli kaiken aikaa käynyt tapaamassa vieraita miehiä!! Olin todella järkyttynyt siitä kuullessani. Kyseinen mies oli myös väkivaltainen ja alistava. Onneksi meillä ei kuitenkaan ollut lapsia. Erosin hänestä muutaman vuoden naimisissa olon jälkeen. Se oli elämäni paras ratkaisu. Nyt olen uudestaan naimisissa ihanan rakastavan miehen kanssa ja meillä on lapsia.

Toivotan sinulle rohkeutta ja voimia tehdä itseäsi ja lapsiasi kunnioittava ratkaisu ja jättää miehesi. :hug:

P.s. Tiedäthän ettei homoseksualisuudella ole mitään tekemistä pedofilian kanssa? MUTTA jos sinulla on jokin muu syy epäillä miehessäsi sellaisia piirteitä kehottaisin sinua jättämään hänet välittömästi!
 
"vieras"
Paras ystäväsi on homo? Etkö pelkää, että hän kiihottuu lapsistasi? Niinpä. Joten miksi miehesikään, jos nyt homo olisi, niin tekisi?

Jos mies on väkivaltainen, etkä muutenkaan ole onnellinen suhteessa, eroa. Ei väkivaltaiseen suhteeseen tarvitse jäädä.
 
  • Tykkää
Reactions: Zucchini
"vieras"
Naurettavaa... :D Luuletko ettei nykyajan lestoilla oo tietokoneita ja nettiä?! Mitä aikakautta sä oikeen elät?

Ja edelleen, en ole provo. Lopeta kommentointi kiitos tai lue se mun teksti uudelleen ja unohda se uskovaisuus siitä ja kommentoi sitten ASIALLISESTI. Tuosta sun nykysestä kommentointityylistä ei oo kenellekkään hyötyä.
Hämmentävää...Jos oikeasti haluat asiallista keskustelua, miksi vastaat vain asiattomiin viesteihin ja muut ignoraat?
 
avuntarpeessa
On tietokone ja netti, mutta ei televisiota..?

Oletko itse asiallinen?

Edelleen: taustatyö ja niin edespäin.

Kyllä se siittä :)
Niiiiiiiiiiiin?? En nyt oikein tajua mitä tarkotat? Meillä tosiaan on tietokone tai itseasiassa kaksikin. Netit on tietty ja jopa puhelimissakin, mutta silti ei ole televisiota, niinku ei kellään muullakaan tuntemallani lestadiolaisella? Vai lasketaanko se, että miehen kotona on lapsilla telkkari (vanha kuvaputki), johon on pleikkari 2 kytketty, että saavat pelata?

Mikä siinä nyt oikeesti on niin uskomatonta?

Mies pelaa netissä sitä seksipeliä ja ne homosarjiksetkin löytyy netistä, ihan ilmasilta sivuilta. Tarvitko vielä linkit mistä pääset nämä katsomaan ja tutkimaan????
 

Yhteistyössä