Entinen ystävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maria

Vieras
tai nykyinen jonka laitan nyt mappiin Ö. Kyllä kelpaa meiltä lasten vaatteet ettei vaan joudu ostamaan itse omilleen. Ja haluaa meidät lasten synttäreille muttei käy koskaan minun lasten synttäreillä. Kelpaa meiltä siivous apu jota olen hänelle antanut teini tyttöni kanssa josta ei edes pulla kahveja saa. Koskaan ei soita kuulumisia, aina vaan valittaa kun ei ole rahaa vaikka varmasti sitä on kun ystävä ja hänen miehensä ovat töissä. Ovat niin s...... pihejä. Nyt loppui sitten auttaminen meiltä. harmittaa teinini puolesta kun ystävällä on oikeasti koti kuin sikolätti ja tyttöni useasti siivonnut ison talon. Ystävä luvannut maksaa ja viedä elokuviin, koskaan ei pidä lupauksia. Jos minulle joku kävisi siivoamassa, varmasti vaikka viimeiset rahani antaisin jos niin paskasessa elettäisiin. Lisäksi ystävä syö työpaikalla ( siis olemme samassa työpaikassa) toisten eväitä. Saatana kun muut syö niin "voi kun ei ole rahaa" mutta nyt saa olla mun puolesta vaikka syömättä. Kiitos jos jaksoit lukea, tuntuu vaan niin pahalta ettei muuten tartte meitä kuin siivoamaan ja antamaan kaikki ilmaiseksi. Onko muille sattunut vastaavaa? Luojan kiitos kun minä aplaan töihin-hän jää lomalle tai viettämään laatuaikaa sikolätissään juopon miehensä kera.

no huh huh on siinä jo ystävä! olet tehnyt tyttäresi kanssa todella suuren avun mutta on se kumma kun ei kiitosta tai mitään siitä saa. Itse en jaksaisi katsoa tuollaista ystävää kauaa. Ja vielä syö töissä muiden eväitä,ei ole kovin paljoo järkeä päässä. Nautihan lomasta tai vapaista mitä sinulla nyt on :) mukavaa kesää :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no huh huh on siinä jo ystävä! olet tehnyt tyttäresi kanssa todella suuren avun mutta on se kumma kun ei kiitosta tai mitään siitä saa. Itse en jaksaisi katsoa tuollaista ystävää kauaa. Ja vielä syö töissä muiden eväitä,ei ole kovin paljoo järkeä päässä. Nautihan lomasta tai vapaista mitä sinulla nyt on :) mukavaa kesää :)

Kiitos. Tähän asti olen maksanut kaikki jos ollaan joskus käyty lasten kanssa puistossa. Siis hänenkin lapsilleen jäätelöt, pillimehut ja muut. Eihän ne isoja summia ole mutta ksokaan minun lapsille ei tarjota mitään. Kerran jopa mentiin synttäreille ja ei ollut mitään tarjottavaa..... Käyttää hyväkseen muitakin työkavereita niin että menee työkaverin kanssa yhdessä ruokatunnilla kauppaan ja kerää ostoksia syliinsä ja hups! lompakko jäi autoon tai kotiin joten työkaverit maksaa sen ruokia. Koskaan ei maksa mitään takasin. Itse vein jouluna asiakkaalle kunnon joulukukan johon ystäväni oli sanonut että se on mun häneltä..kysymättä minulta mitään ja maksamatta sentiäkään. Nyt lopu auttaminen. En todellakaan ole pihi mutta rajansa kaikella ja eläköön vaikka paskassa mutta apua ei tule. Soittakoon siivous firmaan jotka ei varmasti ilmaiseksi häntä auta. Ymmärrän että hänelle aviomies tärkeä mutta satun olemaan hänen aino ENTINEN ystävä joten minusta ystävää ei saa pitää itsestään selvänä jota käytetään hyväksi. Kiitos

Alkuperäinen kirjoittaja asdf:
Onneksi hän on jo entinen ystävä :) Äläkä sorru ottamaan yhteyttä!

Lupaan yrittää. Hän on oikeasti minulle tärkeä ja rakas mutta mitta täyttyi nyt. En aio ottaa yhteyttä enää ja työpaikallakaan ei ole pakko nähdä. ja syön täst lähtien muualla, en tarjoa enää edes purkkaa.

Valitettavasti maailmasta löytyy aina niitä ihmisiä, jotka ovat valmiita käyttämään toisia hyväkseen ja vain ottavat kaiken minkä irti saavat. Sellaisia ihmisiä ei ole hyvä pitää lähellään. Siinä itelläkin helposti hämärtyy raja siitä mikä on oikein ja kohtuullista. Ei enää osaa arvostaa edes itseään. Hyvä kun pääset ottamaan hajurakoa tällaisesta hankalasta ihmisestä!

Alkuperäinen kirjoittaja n:
No ei ole normaali ihminen tuo sun ystäväsi! Välinpitämätön, törkeä, ehkä jollain tapaa sairas?

En edes muista tässä nyt kaikkea miten hyväksi käyttää ihmisiä muttei meiltä saa enää mitään. En ole odottanut mitään lahjoja vaan aitoa välittämsitä ja ystävyyden pitoa mutta ei tarvi meitä kun mies niin tärkeä. Mutta kyllä voidaan siivota ja maksaa menoja, ei muuten. Ja lisäksi olen huomannut että nykyään halveksii tai jopa inhoaa minun lapsiani jotka varmasti käyttäytyvät paremmin kun hänen. Jospa se tästä. Nautin nyt päivistä lasten kanssa ja jos joskus löytyis uusia ystäviä jotka ei tarvitse meitä siivoamaan..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Lupaan yrittää. Hän on oikeasti minulle tärkeä ja rakas mutta mitta täyttyi nyt. En aio ottaa yhteyttä enää ja työpaikallakaan ei ole pakko nähdä. ja syön täst lähtien muualla, en tarjoa enää edes purkkaa.

Miten hän on tärkeä ja rakas? Siis onko ennen sitten llut erilainen kuin nyt?
Onko koskaan antanut itsestään mitään, onko kuunnellut sinua?

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Miten hän on tärkeä ja rakas? Siis onko ennen sitten llut erilainen kuin nyt?
Onko koskaan antanut itsestään mitään, onko kuunnellut sinua?

Oli ennen erilainen. Ei soita kuten sanoin eikä kiinnosta mitä me tehdään. Ei käy meillä kun pitää olla miehen kanssa. Jos joskus soitan niin hänen miehensä pyytää tulemaan hänen luo ja hän lopettaa puhelun vaikka minulla olisi ollut tärkeää asiaa. Nyt sain valtavan painon harteiltani pois kun aion unohtaa

Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
No oikein teet, harmi kun sama työpaikka pummin kanssa.

Sille ei nyt voi mitään. Toivottavasti kukaan ei enää tarjoa hänelle töissä mitään kun ei kahviakaan ole tuonut töihin moneen vuoteen mutta perse leviänä kyllä syö muiden tarjoamia eväitä. Ottaa töistä kotiinsa nestesaippuaa, rasvoja muuta mitä ei kukaan huomaa kun ei raski ostaa.

nuorimmalla lapsellani on syntymäpäivä tänään, arvatkaa muistiko hän? Ei edes viestiä laittanut vaikka on lapsen kummi. Odotan innolla nyt heidän synttäreitään, en taida muistaa.....

Yhteistyössä