M
Maria
Vieras
tai nykyinen jonka laitan nyt mappiin Ö. Kyllä kelpaa meiltä lasten vaatteet ettei vaan joudu ostamaan itse omilleen. Ja haluaa meidät lasten synttäreille muttei käy koskaan minun lasten synttäreillä. Kelpaa meiltä siivous apu jota olen hänelle antanut teini tyttöni kanssa josta ei edes pulla kahveja saa. Koskaan ei soita kuulumisia, aina vaan valittaa kun ei ole rahaa vaikka varmasti sitä on kun ystävä ja hänen miehensä ovat töissä. Ovat niin s...... pihejä. Nyt loppui sitten auttaminen meiltä. harmittaa teinini puolesta kun ystävällä on oikeasti koti kuin sikolätti ja tyttöni useasti siivonnut ison talon. Ystävä luvannut maksaa ja viedä elokuviin, koskaan ei pidä lupauksia. Jos minulle joku kävisi siivoamassa, varmasti vaikka viimeiset rahani antaisin jos niin paskasessa elettäisiin. Lisäksi ystävä syö työpaikalla ( siis olemme samassa työpaikassa) toisten eväitä. Saatana kun muut syö niin "voi kun ei ole rahaa" mutta nyt saa olla mun puolesta vaikka syömättä. Kiitos jos jaksoit lukea, tuntuu vaan niin pahalta ettei muuten tartte meitä kuin siivoamaan ja antamaan kaikki ilmaiseksi. Onko muille sattunut vastaavaa? Luojan kiitos kun minä aplaan töihin-hän jää lomalle tai viettämään laatuaikaa sikolätissään juopon miehensä kera.