Entinen työkaveri ehdotti tapaamista, mutta tiedän hänen olevan naimisissa. Mennäkö vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MieliTekisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kai sä ap. teet sille miehellekin selväks ettet kaipaa mitään suhdetta ettei se tollasne itsekkään paskan takia perhettään hylkää! minkä ikäsiä lapsia sillä on ja minkä ikänen mies? onko kauan ollut naimisissa? ja minkä ikänen ap. on? vaikuttaa lähinnä parikymppiseltä itsekkäältä teiniltä!

No mitä sitten, jos menet? Otatte oluet, flirttailette, päädytte sänkyyn -ja mitä sitten? Jättääkö mies perheensä sun vuoksi ja alkaa kanssas kimppaan, haluatko sitä? Vai haluatko vaan panon, nyt ja ehkä satunnaisesti tulevaisuudessa, olla se toinen vaan seksiä varten? Vai mitä sä haluat???

Sieltä facebookista mä sen tiedänkin, että on naimisissa. Lapsista puhui joskus työpaikallaan, tosin ei minulle suoraan.

Olen ihastunut tähän mieheen, en kaipaa tässä elämäntilanteessa vakiintunutta parisuhdetta. Olen toki valmis katsomaan tilannetta pidemmälle sen perusteella mitä tänään ja tulevaisuudessa tapahtuu, mutta nyt olen kiinnostunut vain tämän miehen seurasta.

Lapsien tai miehen iällä ole mitään väliä, eikä avioliittovuosilla. Varsinkaan kun kolmesta kysymyksestä kahteen en tosiaan osaa vastata. :)

Eli haluat ytuon varatun miehen ittelles panoseuraksi. Miksi juuri tämän, varatun? Siksikö, että hän ehdottaa? Pelkäätkö, ettet saisi ketään vapaata viekoteltua panoseuraksesi?

eipä ap. omaa ikää kerro eli ihan varmasti nuori! itsekäs eikä osaa vielä ajatella muita kun itseään! just tota naistyyppiä vihaan, tahtovat vaan varattuja ja sit kun varattu kiinnostuu niin lemppaavat samantien vaan rikkoen pehrheitä!!

No mutta eihän apn tarvikaan ajatella muita kuin itseään.

Vaan kuitenkin kannattaisi miettiä vähän, miksi juuri tuo mies, mitä sitten ja etenkin, mitä sen jälkeen.

Tuppaa se alkuviehätys katoamaan ajan mittaan. Jännite häviää kun on pukille päässyt. Mitä sä saisit kerrasta tai useammastakin sen kanssa? Niinkö? Oletko varma?

Tuntuu olevan hieman henkilökohtainen aihe muutamalle vastanneelle...

Päätin nyt, että lähden moikkaamaan miestä. Saa nähdä monelta, juuri äsken laittoi uudestaan viestiä.

[QUOTE="Aloittaja";29086016]Tuntuu olevan hieman henkilökohtainen aihe muutamalle vastanneelle...

Päätin nyt, että lähden moikkaamaan miestä. Saa nähdä monelta, juuri äsken laittoi uudestaan viestiä.[/QUOTE]

Kuinka niin henkilökohtainen? Mun mielestä on ihan normaalia, että suurimman osan mielestä kannattaisi etsiä vapaata seuraa. Jos sulle on jotenkin vaikeaa tulla miesten kanssa juttuun, ymmärrän kyllä että kiinnostuneelta vaikuttava mies houkuttaa, oli varattu tai ei, mutta jos sulla ei ole yleensä mitään ongelmia saada miesseuraa, kyllähän niitä sinkkumiehiäkin löytyy. Sähän et edes oikeastaan tunne tätä miestä, joten pelkän ihastuksen varassa meno on vähän lapsellista, eikö?

Mä en nyt vaan satu olemaan kiinnostunut kenestäkään muusta. Eikä se ihastumiseen vaikuta onko kohde varattu vai ei, ei ainakaan mun kohdalla.

Lähden nyt sinne baariin päin, vielä hieman pohtien annanko mitään tapahtua. Suoraan ajattelin ainakin kysyä, mikä se tilanne kotona on. Voin käydä viikonlopun aikana päivittämässä tänne mitä kävi, vai kävikö ylipäätänsä mitään.
Hyviä illanjatkoja vaan kaikille.

Kuinka itsekäs ihmisen täytyy olla ettei ihastumiseen vaikuta ollenkaan se että tunteiden kohde on varattu ?! Ja siis kyllähän niitä tunteita aina tulee ja menee mutta ihminen joka ajattelee muitakin kuin itseään, voi päättää toimia niin ettei ruoki tunteitaan eikä varsinkaan ala leikitellä mitään varatun kanssa.

Ja tulen kanssa leikkimistähän tuo on kun viestitellään varatun kanssa tiettyyn sävyyn ja lähdetään vielä tapaamaan ja kerrotaan tunteista, ja siihen vielä vähän alkoholia illan aikana niin jokainen voi arvata mihin se johtaa.

Ja ap.n kommentti : "Mä en nyt vaan satu olemaan kiinnostunut kenestäkään muusta". Niin ei kai kukaan oletakkaan että ne tunteet jotain vapaata miestä kohtaan yhtäkkiä nyt vain ilmaantuisi kuin salama kirkkaalta taivaalta jos ei tunne ketään kiiinnostavaa. Tarkoitettiin tietysti että niihin vapaisiin miehiin voi tutustua ja ihastua ihan vapaasti ettei tarvitse tieten tahtoen satuttaa muita ja itseään.

Noh, en kyllä muutenkaan ymmärrä ihmisiä jotka vapaaehtoisesti haluaa sekaantua millään tavalla varattuihin vaikka kuinka tyyppi sanoisi olevansa eroamassa tai että avioliitossa menee niin huonosti jne.

No jos et itseäsi arvosta tuon enempää, vaan suostut ukkomiehen panopatjaksi, niin mikäpä siinä. Älä sitte tuu tänne märiseen, ku oot rakastunu varattuun ja mies vaan haluaa seksiä. Niin ja aina lupaa jättää vaimonsa, muttei kuitenkaan koskaan jätä. Arghhh, kuin tyhmiä naiset voi oikeasti olla?

Tää on provo, ap tietää että aihe on juuri otollinen tälle palstalle 8)

Mutta jos ois totta niin hyi hitto, mä en ainakaan haluaisi munaa jota on ehkä uitettu pari tuntia sitten jonkun mamman laarissa :x

Yhteistyössä