Entinen työkaveri ehdotti tapaamista, mutta tiedän hänen olevan naimisissa. Mennäkö vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MieliTekisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MieliTekisi

Vieras
Olimme ennen työkavereita, samassa yrityksessä yhdessä pari vuotta. Noin vuosi sitten vaihdoin työpaikkaa, mutta olemme jatkaneet juttelua facebookissa, tekstailleet muutamaan otteeseen ja törmänneet yhteisen kaveriporukan takia muutaman kerran baarissa. Tähän mennessä ehkä pientä kipinää ollut havaittavissa, mutta todella viatonta silti.

Eilen juttelu facebookissa jatkuikin yömyöhään asti ja muuttui jossain vaiheessa vanhojen muisteluksi. Tunnustin tälle miehelle, että olin aikoinaan ihastunut häneen, kunnes tajusin että hänellä on perhe. Mies sanoi tähän, että hän kyllä myös katseli minua ennen sillä silmällä. Töissä usein flirttailtiinkin avoimesti. Perheasiaan hän ei kommentoinut mitään.

Minulle jäi tuosta eilisestä juttelusta vähän outo fiilis ja kas kummaa, sainkin tänään viestiä haluaisinko liittyä tänään seuraan, kun hän on lähdössä baariin.

En oikein tiedä miten päin olla, koska kamalaa myöntää, mutta tuo mies kiinnostaa edelleen. Hän ei koskaan puhu minulle vaimostaan, eikä lapsistaan. Ei siis mitään hajua, miten heillä suhteessaan menee. Tämän päiväisessä tekstarissa oli vain sellainen sävy, ettei mies halua viattomasti juoda olutta kanssani… Järki sanoo, ettei kannattaisi lähteä, mutta kyllä mä olen tässä pikkuhiljaa laittautunut iltaa varten ja suunnitellut lähtöä. Vaan kannattaisiko oikeasti skipata?

"Tämän päiväisessä tekstarissa oli vain sellainen sävy, ettei mies halua viattomasti juoda olutta kanssani…"

Ei tää tilanne muuten päätä vaivaiskaan, jos olisi vain vilpittömästi bisseseuraa vailla! Mutta nyt kun minulla on aavistus, mihin tämä voi johtaa ja mitä tahansa voi tapahtua, niin vielä hieman mietityttää.

[QUOTE="Aloittaja";29085619]"Tämän päiväisessä tekstarissa oli vain sellainen sävy, ettei mies halua viattomasti juoda olutta kanssani…"

Ei tää tilanne muuten päätä vaivaiskaan, jos olisi vain vilpittömästi bisseseuraa vailla! Mutta nyt kun minulla on aavistus, mihin tämä voi johtaa ja mitä tahansa voi tapahtua, niin vielä hieman mietityttää.[/QUOTE]

Mies on selvästi petturi-tyyppiä. Itse pysyisin kaukana.

[QUOTE="Aloittaja";29085619]"Tämän päiväisessä tekstarissa oli vain sellainen sävy, ettei mies halua viattomasti juoda olutta kanssani…"

Ei tää tilanne muuten päätä vaivaiskaan, jos olisi vain vilpittömästi bisseseuraa vailla! Mutta nyt kun minulla on aavistus, mihin tämä voi johtaa ja mitä tahansa voi tapahtua, niin vielä hieman mietityttää.[/QUOTE]

eikö sulla ole itsehillintää ja naista sanoa ei jos tilanne etenee siihen pisteeseen?Jos on näin en lähtisi!

Jos se on kiva tyyppi ja haluaisin olla sen seurassa, niin menisin.
Mutta mulla on hyvä itsehillintä. Mihinkään muuhun kuin bisselle & jutteluun en todellakaan ryhtyisi. Jos alkaisi kosketella tai lähennellä, kysyisin, et mites, eikös sulla ole vaimo ja perhe.

En sitä vaimoa millään tasolla tunne tai tiedä, tiedän vain että se on olemassa. Että sinänsä vaikea kuvitella itseni hänen paikalleen. Enkä minä tosiaan tiedä heidän suhteestaan mitään. Tuskinpa hyvinkään menee, kun mies roikkuu usein pikkutunneille asti facebookissa chattailemassa.

Tiedän, että jos tilanne koittaisi, niin itsehillintää ei olisi. Nyt lähinnä mitataan itsehillintää siinä, että maltanko olla lähtemättä. Tuntuu, että nousi kaikki vanhat tunteet pintaan ja olisin taas aivan päätä pahkaa ihastunut tähän mieheen.

Toisaalta ilta voisi olla hauska muutenkin, vaikkei mitään tapahtuisikaan. Ei olla aikoihin nähty kunnolla. Äh, ärsyttävää. Jospa niille olisi vaikka ero tulossa ja siksi mies ehdotti innostuneena eilisistä puheistani nyt tapaamista? Toiveajattelua kai.

No siis se haluaa panna sun kans. Ja panet jos panet mutta onhan se vähän ikävää kun on perheellinen mies. Että miten se moraali sitten antaa myöten, sen mukaan.

Pohdin, että siellä baarissahan mä voisin suoraa kysyä, että miten sillä menee perheensä kanssa?

Vastasin tänään viestiin, että ei ole muutakaan menoa, joten voisin tulla piipahtamaan. En ole vielä luvannut mennä, mutta kyllä tämä alkaa pikkuhiljaa siltä vaikuttamaan, että lähden.
Eräs perheellinen ystäväni, jonka kanssa puhuin äsken oli sitä mieltä, että voisin hyvin käydä katsastamassa tilanteen. Kun eihän sitä voi tosiaan tietää, vaikka olisikin se ero tulossa tms.

Voinen sanoa, että ainahan niillä miehillä menee huonosti vaimon kanssa, ero on tulossa ja niin edelleen. Todellisuus on kuitenkin toinen ja vaikka huonosti menisi niin ei se ero ole silti tulossa sitä vaan paneskellaan ympäriinsä.

[QUOTE="Aloittaja";29085768]Pohdin, että siellä baarissahan mä voisin suoraa kysyä, että miten sillä menee perheensä kanssa?

Vastasin tänään viestiin, että ei ole muutakaan menoa, joten voisin tulla piipahtamaan. En ole vielä luvannut mennä, mutta kyllä tämä alkaa pikkuhiljaa siltä vaikuttamaan, että lähden.
Eräs perheellinen ystäväni, jonka kanssa puhuin äsken oli sitä mieltä, että voisin hyvin käydä katsastamassa tilanteen. Kun eihän sitä voi tosiaan tietää, vaikka olisikin se ero tulossa tms.[/QUOTE]

Jos ei oo jo eronnut niin ei kantsi vaivautua. Se kun voi käyttää sua laastarina tai eroapuna. Jäät sitten ku nalli kalliolle kun on valmis uuteen parisuhteeseen. Turha ryhtyy siirtymävaihenaiseksi. Eli en menis. Ja jos ei oo eroomassakaan niin ei kannata sotkeutua, oma pää siinä kaikkein kipeimmäks tulee.

Ei ei ei, en mä ole kiinnostunut alkamaan sen miehen kanssa suhteeseen! Jotain pientä sutinaa ja tapailumeininkiä olisi kiva saada. Mutta en mä siitä itselleni aviomiestä ole kaavailemassa, hitto vie. Toki jos mies nyt paljastuu nyt vielä mukavemmaksi ja ihanemmaksi kuin on tähän asti ollut, niin ehkä joskus myöhemmin, mutta nyt ei. Ei mitään vakavaa.

No mun kokemuksen perusteella se sanoo, et joo huonosti menee avioliitto voi nyyh..
Käyttää sitä keinona päästä panolle sun kans.
Sit sä rakastut siihen kusipäähän ja mitään eroa ei ole edes tulossa koskaan. Satutat vaan ittes.
Plus lisäks, mieti vaikka ne eroaiski ja saisit sen ihanuuden ittelles, niin miten voisit koskaan luottaa moiseen mieheen? Usko mua, sä et oo yhtään kummempi sitte pitkässä liitossa, kuin se vaimokaan eli tulis pettään myös sua.
Sellasen kanssako sä tosiaan haluaisit elää?

• Tykkää
Reactions: himpsis
Ja tosiaan ollaan useampi vuosi tunnettu, ei ole puhunut minulle perheestään, mutta ei ole myöskään ehdottanut aikaisemmin tapaamista! Siksi mietin, että ehkä jotain onkin tapahtunut. Tosin en ollut aikaisemmin kertonut ihastuksesta, mutta uskon kyllä, että mies tiesi koko ajan siitä.

[QUOTE="Aloittaja";29085768]Pohdin, että siellä baarissahan mä voisin suoraa kysyä, että miten sillä menee perheensä kanssa?

Eräs perheellinen ystäväni, jonka kanssa puhuin äsken oli sitä mieltä, että voisin hyvin käydä katsastamassa tilanteen. Kun eihän sitä voi tosiaan tietää, vaikka olisikin se ero tulossa tms.[/QUOTE]

No mikset kysynyt suoraan jo aiemmin.
Ja tiedäthän, että se ei tarkoita MITÄÄN, vaikka mies sanoisi eron olevan tulossa.
Sitten kun ero on selvä, voit harkita tyyppiä.

Tosin mä en edes harkitsisi miestä, joka on naimisissa ja vonkaa muita :x
Eiköhän sullekin löydy mies, joka ei ole varattu...

Yhteistyössä