Enterorokko aikuisella!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
26v ja enterorokon kourissa. Kurkku kivulla alkoi ja flunssalla. Nyt sitten naama (nenästä alaspäin ) rakkuloita täynnä, kämmenissä, käsivarsissa, takareisissä ha pakaroissa näppyjä. Alkuun ei saanut nukuttua yhtään kun syyhytti niin paljon, mutta kun näpyt nousivat lakkasi älytön moinen kutina minusta hieman ja uni teki terää. 2,5 päivää ollut kipeänä ja kauhein tauti mikä minulla on koskaan ollut. Miten tähän ei ole lääkettä? Lämpöilyä on ollut ja nielussa muutama paise. Kutittaa , mutta yritettävä olla raapimatta. Välillä pakko hieman raapia.. toivottavasti ei jää arpia iholle.

kuukauden jälkeen sairastelusta. Sormien kynnet alkoivat irtoilemasn ja käsien iho näytti vieläkin hurjalta.. kämmenet ok, mutta toiselta puolelta kämmeniä iho ei tasaisen väriseksi ole vielä parantunut. Semmoinen entero rokko..... Välikorvan tulehduksen sain jälkitsutina(4päivää kesti).
26v ja enterorokon kourissa. Kurkku kivulla alkoi ja flunssalla. Nyt sitten naama (nenästä alaspäin ) rakkuloita täynnä, kämmenissä, käsivarsissa, takareisissä ha pakaroissa näppyjä. Alkuun ei saanut nukuttua yhtään kun syyhytti niin paljon, mutta kun näpyt nousivat lakkasi älytön moinen kutina minusta hieman ja uni teki terää. 2,5 päivää ollut kipeänä ja kauhein tauti mikä minulla on koskaan ollut. Miten tähän ei ole lääkettä? Lämpöilyä on ollut ja nielussa muutama paise. Kutittaa , mutta yritettävä olla raapimatta. Välillä pakko hieman raapia.. toivottavasti ei jää arpia iholle.
.

Meillä lapset (10kk ja 3v) sairastivat alkuviikosta enteron ja nyt minulla nielu turvonnut ja peitteinen niinkuin angiinassa ja korkeahko kuume. Eikö tähän tosiaan ole mitään lääkettä

Yhteistyössä