Enteileekö synnytystä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ensisynnyttäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ensisynnyttäjä

Vieras
Viime yönä alkoi menkkamaiset kivut, jotka vaivanneet koko päivän. Välillä tuntuneet lievempinä, välillä taas voimakkaampina. Kipu säteilee alamahasta alaselkään ja tuntuu tosi ilkeältä. Lisäksi limaista valkovuotoa on mielestäni enemmän. Varsinaisia supisteluja en ole tuntenut. Raskausviikkoja nyt kasassa 36+2. Kertokaas kokeneemmat enteileekö nää kivut synnytystä.. ??

noi enteillä synnytystä! Mulla ainakin supistelut alkoi mahanpuolelta ja sit eteni selkäpuolelle sitten menikin lapsivedet ja se oli menoa se... toisin synnytys oli käynnistetty....

Sit se ei varmaan oo sitä.. tai mistäs tiedän, mutta näytti enemmän vaan limaiselta valkovuodolta. Oon ihan oikeasti joutunu analysoimaan koko päivän veskikäyntien jälkeen, et mitä sieltä tulee :)

Alkuperäinen kirjoittaja LinttaIita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja LinttaIita:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onks se limatulppa ihan valkoista?? Mä olen täällä analyseerannu ja näyttäs olevan ihan valkoista, ei verensekaista ym..

ei.
On punasta ja limaista.

Mulla oli rusehtavaa,ei punaista.

no semmosta. mutta ei kummiskaan valkoista

Joo,ei ollut valkoista :)

Minulla limatulppa irtosi ekasta 2viikkoa ennen synnytystä. Kumpaakaan synnytystä ei ole enteillyt menkkamaiset kivut vaan molemmat synnytykset ovat alkaneet lapsiveden menolla ilman mitään kipuiluja. Toisesta limatulppa irtosi samalla kun lapsivedet meni. Mutta voihan nuo sun oireet synnytystä ihan hyvin enteillä. Ja mulla tuo limatulppa kun irtosi nin ekaks tuli sellanen läpimitaltaan 2cm rusertava hyytelo möntti ja sen jälkeen tuli muutama päivä sellaistapaksua sitkeetä limaa jossa oli veri viiruja.

Yhteistyössä