T
tuli tääkin mieleen
Vieras
lapsemme juo erikoismaitoa joka siis sekoitetaan veteen. Saanko nyt viedä keitettyä vettä tuttipulloissa koneeseen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piimä:Tuttipullossa saat viedä, mutta et saa tavallista vesipulloa turvatarkastuksesta vietyä läpi.
Alkuperäinen kirjoittaja Piccadilly Lilly:Alkuperäinen kirjoittaja Piimä:Tuttipullossa saat viedä, mutta et saa tavallista vesipulloa turvatarkastuksesta vietyä läpi.
Näin. Ja itse siis viimeksi matkustin kuukausi sitten ja säännöt eivät ole muuttuneet.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Eli ei kannata kantaa kotoolta sitten..... Lämmittääkö ne vedet koneessa jos pyydän?
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Eli ei kannata kantaa kotoolta sitten..... Lämmittääkö ne vedet koneessa jos pyydän?
Kyllä lämmittää, mutta vesihauteessa, eli kestää hiukka pidempään kuin jos esim. mikrossa lämmittäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja lisäksi:Alkuperäinen kirjoittaja Piccadilly Lilly:Alkuperäinen kirjoittaja Piimä:Tuttipullossa saat viedä, mutta et saa tavallista vesipulloa turvatarkastuksesta vietyä läpi.
Näin. Ja itse siis viimeksi matkustin kuukausi sitten ja säännöt eivät ole muuttuneet.
saatat myös joutua ottamaan huikat siitä tuttipullosta. Vajaa kk sitten esim lontoossa näin toimittiin.
Alkuperäinen kirjoittaja hahah :te ekaa kertaa matkustavat olette kyllä huvittavaa porukkaa. toivottavasti olet ottanut kunnon oppailla varustetun matkan. käy sääliks sun miestäkin kun kuvittelen miten siellä kotona häsläät tuota matkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piccadilly Lilly:Alkuperäinen kirjoittaja lisäksi:Alkuperäinen kirjoittaja Piccadilly Lilly:Alkuperäinen kirjoittaja Piimä:Tuttipullossa saat viedä, mutta et saa tavallista vesipulloa turvatarkastuksesta vietyä läpi.
saatat myös joutua ottamaan huikat siitä tuttipullosta. Vajaa kk sitten esim lontoossa näin toimittiin.
Lontoo onkin todella tiukka kun siellä riisutaan myös kengät.
Mutta joku toinen tuossa jo ehtikin sanoa että turvatarkastuksen jälkeen voi viedä vaikka litran pullon, ja näinhän se on. Turvatarkastuksen läpi ei voi viedä ylimääräisiä vesiä/nesteitä.