entäs jos miehesi kieltäisi sinua menemästä "paljastavassa" puserossa tyttöjen kanssa ulos

Siis tekö nauraisitte jos miehenne sanoisi noin?
Eikö se ole sitä toisen kunnioittamista jos tuommoisessa asiassa suostuu miehen pyyntöön.
Asia erikseen jos mies määrää kaiken pukeutumisen, se on jo liikaa, mutta kyseisessä tapauksessa se on toisen huomioimista.

tulee mieleen yks entinen poikaystävä, sen mielestä oisin saanu kulkea ainoastaan poolokauluksisessa puserossa, mielellään kokoa teltta... voitte uskoo että veetutti kesähelteellä kun ei saanu esim. topissa olla! no entinen se jokatapauksessa onkin, nyt jos mies vaatis tollasta niin haistattasin pitkät. :D

on sanonu mulle, ettei tarvi käyttää paljastavia vaatteita... siis mitään... vaikken ole mihkään menossakaan...

ei tykkää jos imetän, kun on muita, miehiä, ei edes mun oman isän nähtävillä...

Mä en yleensä käytä kovin paljastavia vaatteita ja mies joskus sanookin että voisin laittaa jotain pajastavampaa päälle. Eli jos mun mies sanois noin niin ..... katsoisin peiliin ja todennäköisesti vaihtaisin paidan.

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Kai jokainen suhde on omanlaisensa ja tapaisensa.

Meilläkään ei mikään ole kiellettyä, mutta jokaikinen teko vaikuttaa.

Näin. Jokaisessa suhteessa on ne omat juttunsa, ei ulkopuolinen voi sanoa että kylläpä toisen tekemisiä rajoitetaan. Tosiaan ei meilläkään ole kieltoja, ei minusta aikuista ihmistä voi kieltää tekemästä mitään. Esim. meillä mies ei juo alkoholia, koska ei hallitse itseään humalassa. Minä en ole kuitenkaan kertaakaan kieltänyt miestäni juomasta, olen sanonut että jos hän haluaa juoda, hän juo, mutta minä olen silloin kaukana. Elämä on täynnä valintoja, minä valitsen lapset ja kodin missä ei tarvitse pelätä. Mies valitsi myös perheen. Jotkut miehen kaverit luulevat että minä "en anna" miehen juoda, eikä se minua haittaa. Usein ihmiset keskittyvät arvostelemaan muiden parisuhteita tunteakseen omansa hyväksi ;)

Vaikea edes kuvitella, kun en kovinkaan paljastavia vaatteita omista. Mutta eipä tuo mies ole mun pukeutumiseen puuttunut ja en kyllä osaa kuvitella, että puuttuisikaan. Kyllä me saadaan ihan itse päättää mitä päällemme laitetaan (paitsi jos on jotkut "viralliset" juhlat, niin minä päätän, mitä mies päälleen laittaa... :whistle: )

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
miksi niitä rintoja pitää ulkoiluttaa erittäin avonaisissa paidoissa. Sitten vielä jaksetaan marmattaa kun miehet tuijottavat esille jätettyjä meloneja.

Mun käsittääkseni tässä on sellanen idea, että joidenkin miesten tuijottamista halutaan, ja toisten tuijottaminen on ällöä. Siis pitää saada ne komeat, nuoret, rikkaat ja seksikkäät tuijottamaan, ja siks pidetään tissipaitoja. Mut sitten kun joku keksivartalolihava köyhä nahjus tuijottaa, niin se on sika.

miksi niitä rintoja pitää ulkoiluttaa erittäin avonaisissa paidoissa. Sitten vielä jaksetaan marmattaa kun miehet tuijottavat esille jätettyjä meloneja.

:D

Miksi tosiaan pitäisi?

Mutta mulla onkin korkeintaan semset meloninkuorenpalaset.

Mutta sitä en ymmärrä, miksi mies saa olla julkisesti vaikka paidatta mutta jos mä niin tekisin... Niin... :/

No en tiä. Saattais tuo kieltääki. Tässä yks päivä olin menossa töihin aika avonaisessa puserossa ja kysy hämmentyneenä, etä siinäkö sioin mennä. No villatakin lin kumminki aikonu nakata päälle. Ei vaan ollu nätimpiä paitoja phtaana. :whistle:

Jos tuo baarin lähtiessä kieltäis niin kuittaisin naurahduksella. Jos suuttuis siitä, niin sanoisin, että mitä väliä vaikka kattoisivatki. Sehän parantais mun seksuaalista itsetuntoa jos vieraat miehet kattelee. Oma mies sais sitte kotiin seksin nälkäisen vaimon. :D

Tulee mieleen, että jos joku alkaa kieltämään niin onko se sitte omistamisen halua vai pelkääkö, että vaimo pettää? Minun miehellä ei olis tarvetta pelätä pettämistä... Jos suuttuis kunnolla noin mitättömästä asiasta niin suuttuisin ja alkaisin tivata, että etkö luota minuun?! :kieh:

Miksi tosiaan pitäisi?

Mutta sitä en ymmärrä, miksi mies saa olla julkisesti vaikka paidatta mutta jos mä niin tekisin... Niin... :/

No et sä sitten paljon tiedäkkään......

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Miksi tosiaan pitäisi?

No et sä sitten paljon tiedäkkään......

Juku. Sanoit sen ääneen. :D

Suunnilleen tolta tuntuu jo minustakin.

Älytön kysymys. Mun miehellä ei ole mun pukeutumiseen tai muihinkaan tekemisiin sananvaltaa niin paljon, että se voisi kieltää tai myöntää mulle lupaa pukeutua johonkin tiettyyn vaatekappaleeseen. Mä olen aikuinen ja täysipäinen ihminen, mä osaan ihan itse päättää vaatteistani ja tekemisistäni.

Lukematta tuota strippariketjua sen enempää, musta on täysin käsittämätöntä ja pöyristyttävää kuvitellakaan, että puolison tekemisiä voisi ruveta rajoittamaan noin paljon. Ei kai kukaan oikeasti ajattele niin, että toisen pitää pyytää tekemisiinsä LUPA puolisoltaan. On eri asia esim. neuvotella aikatauluista ja sopia yhteisistä toimintaperiaatteista kuin sanoa, että sinä et nyt saa tehdä noin tai tulee ero tmv. Toisen arvostelukykyyn pitää luottaa.

Mun mielestä on omituista jos aikuisen ihmisen tekemisiä pitää jotenkin rajoittaa. Tosin jos on jotain luvannut olla tekemättä niin lupaus pitäisi pitää. Mutta miks ihmeessä jonkun pitää luvata toiselle etten ikinä milloinkaan tule käymään strippibaarissa? Mä en ymmärrä... Ja jos mun mies kehtais alkaa sanelemaan mulle millasia vaatteita saan käyttää, ni lähtisin perkele alasti!

Peesi tähän :)

Kyllä mä pukeudun ihan just niinku haluan. Jos mun ukko rupeis estelemään tai kieltämään niin olis kyllä vakavan keskustelun paikka, että mistä johtuu tollanen mustasukkaisuus ja määräilevä asenne, kun ei ole sellasta ennen ollut.

Eksä kyllä kieltikin. Mut se olikin sairaalloisen mustasukkanen ja suoraan sanottuna hullu. Enää en tollasta kattelis.

Jaa-a. Mikseivät naiset sitten saisi katsella rintoja? Vain miehetkö?Jos rusinat kiinnostavat, voi hyvällä mielikuvituksella sellaiset löytää minunkin kaula-aukostani tiiraillessa... Sillä ei tässä tapauksessa ole väliä, onko paita napaan saakka halki vai ei, näkymät pysyvät samoina ;)

Yhteistyössä