entäs jos miehesi kieltäisi sinua menemästä "paljastavassa" puserossa tyttöjen kanssa ulos

äiti 40plusplus

Aktiivinen jäsen
28.05.2005
10 811
0
36
tuli mieleen vaan tuosta strippibaarikeskustelusta ja toisen tekemisen rajoittamisista ja lupauksista. Entä jos mies sanoisikin kun olet lähdössä tyttöporukalla ulos, että et kyllä tuollaisessa avokaulaisessa puserossa lähde kun ne vieraat miehet kurkkii sinne sisälle kuitenkin tms. ja jos se pusero ei edes mielestäsi mitään säädyttömyyden rajoja ylittäisi tai edes lähellä olisi?
kumpi saa sanella perheen säännöt vai saako kumpikaan? Ja jos miehen tekemisiä rajoitetaan onko miehellä vastavuoroisesti oikeus siihen myös?
ja en tarkoita rajoittamisella noita yleisesti kielletyiksi ajateltuja juttuja tyyliin vieraat naiset ja huumeet tms.

Mun mielestä on omituista jos aikuisen ihmisen tekemisiä pitää jotenkin rajoittaa. Tosin jos on jotain luvannut olla tekemättä niin lupaus pitäisi pitää. Mutta miks ihmeessä jonkun pitää luvata toiselle etten ikinä milloinkaan tule käymään strippibaarissa? Mä en ymmärrä... Ja jos mun mies kehtais alkaa sanelemaan mulle millasia vaatteita saan käyttää, ni lähtisin perkele alasti!

No ei kai se aina ole rajoittamista, jos on yhteiset, yhdessä sovitut pelisäännöt.

Ja tässäkin tapauksessa, siis ap:n alkuperäiseen kysymykseen vastatakseni, keskustelisimme miehen kanssa asiasta. Mutta minun tapauksessani niin kaukaa haettu kysymys.

Vaihtaisin päälle vielä paljastavamman ja kävelisin ulos ovesta.

Ei meillä kyllä ole tapana määräillä toisiamme noin. Saamme ihan pukeutua ja käydä omissa menoissa kuten tykkäämme. Olemme aikuisia ihmisiä ja parisuhteesta huolimatta edelleen yksilöitä.

Luulen että olisin imarreltu, jos mies sanoisi ääneen, että minulla on seksikkäät vaatteet. Vaihtaisin kyllä ja asia olisi ihan ok.

ok luultavasti siksi, että mies ei määräile muutenkaan eikä puutu vaatteisiini.

Kerran ihan oikeesti yks tuttavapariskunnan mies kysyi mun mieheltäni että aikooko hän päästää mut sen näköisenä kuin olin liikenteeseen :o :o . Eikä ollut ihmeellisen paljastava paita, mutta toki olin laittautunut.

Mieskin oli siinä sitten vähän vaivautunut kun ei oikein tiennyt että mitä olis sille kaverille vastannut. Olis aika kumma jos mies alkais määräämään mitä laittaa päälleen ja miltä näyttää :/

Me ollaan miehen kanssa molemmat tietyllä tapaa mustasukkasia. Jos mies joku kaunis ilta vaan ilmottais että "Pentti" soitti ja pyys strippibaariin niin voisin ehkä sanoa että "ole kiltti äläkä mene" koska se tuntuis minusta itsestä vastenmieliseltä. Mutta en toki kieltäis tai kiristäis mitenkään jos tahtois mennä. Ei olla strippipaikoissa käymisestä koskaan sen kummemmin puhuttu että oltais mitään lupauksia tehty, eikä miehen tarviikaan luvata olla menemättä.
Mutta jos kyse siis olisi polttareista, eli olisivat kaveriporukalla viemässä tulevaa ukkomiestä strippibaariin niin en edes pyytäisi olemaan menemättä. Se nyt vaan on jotenkin eriasia viettää siellä kaverin polttareita kuin muuten vaan lähteä showta kattomaan. :D

Ja mies ei myöskään sanele mitä minä saan tehdä. Saan pukeutua illanviettoon miten haluan ja olen käyny Hunksien keikalla eikä sekään miestä riipiny :D
Saan myös tanssia muiden miesten kanssa baarissa, olen sitten iltaa viettämässä tyttöjen kanssa tai koko porukalla niin että mieskin on mukana.

Eli ei mitenkään määräillä toisiamme... tässä asiasssa ;) :saint:

Sanoohan tuo monesti että laita vähän pidempi hame, että saadaan olla rauhassa illalla :laugh: Ja joo, imarreltuhan mä siittä vaan olen, kun läpällähän se sen nakkaa.

Mutta jos huutais ja mesoais tosissaan etttä vaatteet pitää vaihtaa, niin lähtisin alasti!

Äh. Meilläkin oli ton sorttisia keskusteluita joskus muinoin. Nykyään mä automaattisesti "laittaudun" jos menen ulos kaverin kanssa. Ei se että menisin ukkoja iskemään/miellyttämään, mutta se tunne kun tietää että näyttää hyvältä eikä virttyneeltä kotiäidiltä. Silloin ku mennään vapaalle, silloin myös näytetään siltä, on se sen verran harvinaista näinä päivinä.

Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
Vaihtaisin päälle vielä paljastavamman ja kävelisin ulos ovesta.

Ei meillä kyllä ole tapana määräillä toisiamme noin. Saamme ihan pukeutua ja käydä omissa menoissa kuten tykkäämme. Olemme aikuisia ihmisiä ja parisuhteesta huolimatta edelleen yksilöitä.

Lainaan tätä niin en tartte itte kirjottaa samaa. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Olen tossun alla. Ottaisin puseron pois ja palelisin koko tyttöjen illan yläosattomissa... :saint:

Tulipa ihan sama mieleen, paitsi että pisteenä iin alle ottaisin vielä housutkin pois. Olenhan edelleen uhmaikäinen ja tulen aina olemaan. En ymmärrä tuollaisia puolison pukeutumisen (tai minkään muunkaan) rajoittamisia. Tottahan sitä mielipiteensä saa sanoa, mutta se siitä.

kaivoin tässä heti herättyäni tämän ketjun, kun eilen menin nukkumaan heti kohta sen jälkeen kun heitin kysymykseni.
eli mies ei saa rajoittaa puolisonsa tekemisiä.
nainen osaa kontrolloida tekemisensä mutta mies sitten ei ja mieheltä pitää olla kerättynä lista lupauksista? tuli mieleen että miksi joku on pyytänyt mieheltä lupauksen ettei mene strippibaareihin.... Meillä kun ei ole tuollaisesta edes keskusteltu eikä kihlojen tai papin aamenen yhteydessä mitään sallittu/kielletty -listaa läpikäyty. mies kyllä vitsinä aina välillä heittää että muistatko että ei tuo siellä pienellä painettuna tekstinä vihkikaavassa ollut.
Minkäverran voidaan luottaa toisen omaan järkeen ja siihen että nainen ei sitten avarakaulaisessa puserossaan tarjoa niitä tissejään enemmänkin näkyville tai mies sitten.... jos palataan toiseen ketjuun....

Vaikea kuvitella tuollaista tilannetta :laugh: Mutta JOS sillä tulis paha mieli siks, että oon menossa jonnekki liian avarassa paidassa niin tietenkin vaihtaisin sen. Ja tiedän, että jos mulle tulis paha mieli jostain, niin mies ajattelisi minua.

No minä kunnioittaisin miehen pyyntöä ja vaihtaisin puseroa, mutta tuollaista tilannetta ei tule koska en käy kavereiden kanssa ulkona. Jos käyn niin sitten miehen kanssa.

Kai jokainen suhde on omanlaisensa ja tapaisensa.

Meilläkään ei mikään ole kiellettyä, mutta jokaikinen teko vaikuttaa.
Mä oletan, ettei mies tosiaan edes harkitsisi menevänsä, koska ei mullakaan ole asiaa rintojani esittelemään. :)

Kauhun tasapainoa. :laugh:

Yhteistyössä