Entäs jos mä haluan antaa vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
En jaksa sitä huutonetti enkä kirppisrumbaa, mihinkään kierrätysboksiin en tahdo viedä ja ei nyt just ole kavereilla sopivan kokosia lapsia tai sitten ne myy ne ite siellä huutonetissä :kieh: Mä olen ihan uusi täällä enkä tiedä onko täällä edes mitään tarvetta tämmöselle..

Laita tähän millasia vaatteita ja kait sää niistä postikulut haluat, jos lähettämään alat. Luulen, että menee aika nopsaan.
Mulla itellä olis tarvetta 110-130 cm poikien vaatteille.
Tyttö 1-veen vaatekaapissa on myös vajausta ;)

Laitat tähän vaan aloituksen, että annetaan postikulujen hinnalla ja sitten luettelet, mitä sulla on ja lähetät halukkaille kuvia sähköpostilla ja näet saman vaivan, minkä saisit, jos myisit ne vaatteet.
Ihmiset on niin ronkeleita, ettei ne huoli edes ilmaiseksi, elleivät näe kuvia!

Alkuperäinen kirjoittaja böö:
Laitat tähän vaan aloituksen, että annetaan postikulujen hinnalla ja sitten luettelet, mitä sulla on ja lähetät halukkaille kuvia sähköpostilla ja näet saman vaivan, minkä saisit, jos myisit ne vaatteet.
Ihmiset on niin ronkeleita, ettei ne huoli edes ilmaiseksi, elleivät näe kuvia!

Nimenomaan kun en yhtä ainutta kuvaa rupee ottamaan!! Jos jaksasin ottaa niin myisin ne huutonetissä.. Sitä mä mietinkin että kelpaako kellekkään ilman kuvia ja muuta hulabaloota.. Pojan vaateitta, osa on parempia, osa huonompia, oisko 90-100 cm kaikki..

Essi ja Liinuska, mä toivon että teille tuli viestiä :) Mä olen ihan käsi näissä tietokonehommissa ja tänään rekisteröityneenä mulla on pasmat vielä sekasin mutta kyllä mä opin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
www.hylatytlapset.fi <-- Tuolla on oikeasti tarvetta!

tuonne ei vissiin voi lähettää vaatteita? kun asun täällä oulunseudulla ja olis liian pitkä matka viedä tuonne asti.

Voi lähettää. Minulla on osoite saatuna siltä HYLAlta joka täällä kertoili ketjussaan tuosta aiheesta.

esim kaupungin/kunnan lastenkotia, turvakotia yms?? mä olen vienyt meidän kaupungin lastenkotiin vanhoja kirjoja, filmejä, leluja yms ja aina ovat mielellään ottaneet vastaan

heips
kerään vaatteita Intian slummilasten ja Viron katulasten hyväks. Toiseen viedään kesäiset, toiseen lämpimät. Vaatteita siltä väliltä myyn, jotta saadaan katettua auton kulut Viroon ja hankittua tuttipulloja, hammasharjoja, tahnaa, harsovaippoja etc.
Hauaisitko olla mukana hyvässä asiassa. Jokainen sentti menee perille, mudossa tai toisessa. kysy lisää tytti(at)tytti.fi
t.tytti

Nyt lähtis hillitön läjä vaateitta 98 pojalle seassa saattaa olla jotain 104cm.
On kuravaatetta,välikausivaatteita,toppapukua,kenkää yms.
vaatteet ovat siis vantaanlaaksossa hae pois siis ehdottomasti käyttöön ei myyntiin.
Otappas yhteyttä vevve@jippii.fi
ps.Lähetään siitä että olet suomalainen perheellinen penninvenyttäjä

Yhteistyössä